Het grote BeyondGaming Dating topic

Screenshot-2021-12-24-23-00-33-35-a92eaf02843c53cc7d2b0ff453967424.jpg

allez dan, mijne kop toch bekend gemaakt aan het internet door Badoo te installeren en een profiel te maken. Ge weet nooit of Jennifer Aniston daar ook op vertoeft :unsure:

lol, al die +40 duckface vrouwen. oh boy, dat is hier gewoon een onmogelijke opdracht. Een uur geswipet en ik heb er 2 geliket denk ik. Mijn lat ligt te hoog, mijn eisen te specifiek en ge moet natuurlijk zelf contact zoeken, dat werkt niet voor een introvert als ik. Ik zal wel alleen op mijn bankske gaan zitten. :rofl:

Screenshot-2021-12-24-23-00-33-35-a92eaf02843c53cc7d2b0ff453967424.jpg

allez dan, mijne kop toch bekend gemaakt aan het internet door Badoo te installeren en een profiel te maken. Ge weet nooit of Jennifer Aniston daar ook op vertoeft :unsure:
Mooi gedaan!

Mocht het kunnen, zou ik er toch wel een kwinkslag in verstoppen.
Veel mensen zeggen humor te hebben, maar als ik er niets van zie, geloof ik het niet.
Er zijn genoeg flauwe plezantes die denken dat pis- en kaklolletjes aan den toog laten tellen als "humor". :unsure:

Mooi gedaan!

Mocht het kunnen, zou ik er toch wel een kwinkslag in verstoppen.
Veel mensen zeggen humor te hebben, maar als ik er niets van zie, geloof ik het niet.
Er zijn genoeg flauwe plezantes die denken dat pis- en kaklolletjes aan den toog laten tellen als "humor". :unsure:
Humor is heel eigen aan een persoon ook. Ik kan bijvoorbeeld dingen hilarisch vinden die mijn vriendin gewoon een “eye roll” bezorgen.

Humor is heel eigen aan een persoon ook. Ik kan bijvoorbeeld dingen hilarisch vinden die mijn vriendin gewoon een “eye roll” bezorgen.
Absoluut!
Daarom dat de vermelding van humor, zonder dat die onderbouwd wordt, wat hol is... Terwijl ik absoluut fan ben van Tonerider zijn humor!

Absoluut!
Daarom dat de vermelding van humor, zonder dat die onderbouwd wordt, wat hol is... Terwijl ik absoluut fan ben van Tonerider zijn humor!
Kan ik geen referenties invoegen?

Maar het is moeilijk: te weinig letters en mn humor is vooral op wat anderen zeggen of doen, denk ik. Ik zal er eens over nadenken

lol, al die +40 duckface vrouwen. oh boy, dat is hier gewoon een onmogelijke opdracht. Een uur geswipet en ik heb er 2 geliket denk ik. Mijn lat ligt te hoog, mijn eisen te specifiek en ge moet natuurlijk zelf contact zoeken, dat werkt niet voor een introvert als ik. Ik zal wel alleen op mijn bankske gaan zitten. :rofl:
Nja, ik denk meer van: met of zonder duckface “die wil ik wel beter leren kennen, ziet er mij nog toffe uit.“ Want is mss een vooroordeel waarvan je mss spijt kan van krijgen?

Kan ik geen referenties invoegen?

Maar het is moeilijk: te weinig letters en mn humor is vooral op wat anderen zeggen of doen, denk ik. Ik zal er eens over nadenken
Ik zou dat over humor gewoon weglaten. Niemand vindt van zichzelf dat ze geen gevoel voor humor hebben. Dat is voor een datingprofiel even onderscheidend als 'fan van lekker eten'.

Is "gamen" als hobby op een datingprofiel ook geen afknapper voor veel vrouwen? Tenzij je een gamingchick zoekt, natuurlijk.
Beter eerlijk op voorhand dan dat ze er nadien op afknapt?

Begrijp nog steeds het stigma niet trouwens? Mensen die uren naar series kijken zijn normaal, maar o wee als je interactief een verhaal speelt.

Terug
Bovenaan