Wel, na een resem (iets meer dan een dozijn) dates het laatste jaar (wel, half jaar, tot juni heb ik er quasi geen gedaan na m'n vorige

) die varieerden van saai of zelfs frustrerend tot leuk maar teleurstellend, gisteren eindelijk nog eens een date gehad die wel op alle gebieden goed zat. Kan ik na heel lange tijd hier ook nog eens een gewoonweg leuk succesverhaaltje neerschrijven.

Ontmoet op een speeddate, iets meer dan een week zitten sturen, ook eens gewoon met elkaar gebeld (vrij laat/'s nachts wel).
Gekozen voor een min of meer corona-proof buitendate gisteren, een wandeling bij een licht/muziekshow waarbij je zo met tablets en hoofdtelefoon rondloopt en ook filmpjes daarop bekijkt. Ik had echter eerder deze week m'n enkel verstuikt, dus had schrik dat het niet zou kunnen doorgaan, maar kon gelukkig sinds donderdag terug wandelen met een beetje pijn... voor te lachen wel gestuurd dat het zou kunnen dat ik krukken zou moeten gaan huren of dat ze mij zou moeten ondersteunen en bij de arm nemen.
Bij aankomst heeft ze dat echter ook vrijwel meteen gedaan - op haar aansturen, niet het mijne

-, ook al heb ik eerlijk toegegeven dat ik maar een beetje pijn meer had (wou ook niet liegen en van m'n blessure profiteren

), dus echt corona-proof was dat al niet meer... en wat eerst een stukje bij de arm lopen was, werd halverwege de wandeling eigenlijk al gewoon praktisch knuffelen ook al was het ook niet zo koud buiten vond ik.
Nadat het er na anderhalf uurtje ongeveer erop zat, nog een kleine extra wandeling gedaan in de buurt, en dan in het stadscentrum nog iets gaan drinken, een de
ssert gedeeld (nu ja, 'gedeeld': was obsceen veel, zelfs voor 2 personen), en dan omdat de horeca toch zou sluiten rond 23h00, al iets eerder vertrokken om nog wat te gaan wandelen overal en nergens... na bijna nog een uur wandelen, wat diepgaandere gesprekken over toekomstverwachtingen en hoe je het best of het liefst iemand leert kennen, dan toch ergens rond half twaalf de nodige moed bijeen geraapt om haar te kussen (ook al wel een hint in die richting gegeven), en echt kussen dan wel, en het is niet bij één kus gebleven: er zijn nog heel wat kussen en knuffeltjes gevolgd.
Date begonnen rond 19h00, geëindigd rond 01h00. In de meeste andere gevallen vind ik 5h véél te lang voor een eerste date, maar hier voelde het aan als te kort. Toffe persoonlijkheid die op sommige vlakken een beetje gelijk loopt met de mijne en op andere vlakken dan weer compleet niet wat mij ook wel intrigeert, intelligent, prachtige ogen (de rest van het uiterlijk ook overigens, maar die ogen springen er wel uit),
Wordt zeker en vast vervolgd, ook al bevestigd langs haar kant de avond zelf en vandaag nog eens, ben benieuwd... Hopelijk was het meer dan de volle maan

en wordt het meer, maar de afgelopen avond nemen ze mij zeker niet meer af, doet toch veel van die andere teleurstellende dates alvast vergeten als je ook op zo iemand kan botsen.