Het grote BeyondGaming Dating topic

Wel, even een vervolgje op die fantastische eerste date van vorige week vrijdag:
  • Tweede date is er gekomen op haar initiatief - en triest om te zeggen misschien, maar dat is denk ik de eerste tweede date in op z'n minst vele jaren die er niet op mijn initiatief gekomen is -, ze vroeg zaterdag of ik maandag iets te doen had... ik had plannen die ik met plezier overboord wou gooien dus zei dat ik wel vrij was... en toen zei ze dat ze nog tickets voor iets had, maar dat het een verrassing was, dus twee dagen in spanning afgewacht tickets voor de eindejaarsconference van Bert Gabriëls kunnen regelen. :love2:
    Eerst iets gaan drinken in een gezellig cafétje: ene stevig winterbiertje... dan één van de laatste toegelaten voorstelling van het jaar bijgewoond, coronaproof met mondmaskers, maar wel stevig geknuffeld in de zaal.
    Gevolgd door een wandeling doorheen het stadspark, met kusjes en knuffels. 🥰 Weer een leuke avond voorafgegaan en gevolgd door leuke tekstberichtjes.

• Derde date was een leuke natuurwandeling donderdagmorgen toen ze toch bij mij thuis in de buurt moest zijn, gekoppeld met een winterse picknick & toen we erachter kwamen dat we allebei kerstavond als single alleen thuis zouden doorbrengen, omdat ik kerstdag pas met familie vier en zij pas tweede kerstdag (moeilijke combo met schoonfamilie)...

• Werd de vierde date een filmavondje gisterenavond, een paar airfryer hapjes, een film, een wandeling en nog een film... waarbij ik van beide films het einde gemist heb wegens gefoezel, dat zich eigenlijk onbedoeld heeft voortgezet naar deze ochtend, terwijl we eigenlijk afgesproken hadden te wachten daarmee... een maand ofzo toch, maar het is een week geworden... 😅
    Ergens wel schrik dat dit misschien te snel was en de kansen op een mooie toekomst zou kunnen verpesten. 😕
    Want haar loslaten of zij mij was écht moeilijk (heeft ook een goede 2 uur geduurd), maar goed, ik kan moeilijk te laat op het kerstfeestje van de familie aankomen. Heb al een andere trui moeten aantrekken want de mijne hing vol met blondbruine lange haren die duidelijk niet de mijne zijn. 😅

• Vijfde date staat ook al op de kalender, eind dit jaar gaan uitwaaien aan zee...
Grappig ook welke details je leert op zo'n moment. Zij heeft blijkbaar ooit achter de bar gestaan van één van mijn favoriete cafés, maar ik had haar nog nooit gezien voor zover ik me herinner... en eerlijk gezegd, mocht ik haar vroeger wél gezien hebben, denk ik dat het eerder een vrouw geweest zou zijn die ik van ver wel bewonderd zou hebben, maar nooit hebben durven aanspreken. Sowieso omdat dat iets is dat ik in m'n leven zelden gedaan heb, maar ook omdat ik denk dat ik bij haar kansloos zou zijn.

Zaken die mij aantrekken zijn te veel om op te noemen: toffe gesprekken, een compleet andere levensvisie dan mij, kei-lief, ook duidelijk dat de aantrekking wederzijds is...

Ook wel een aantal zaken die mij beangstigen: zelden/nooit zo snel verliefd aan het worden geweest (4 dates op één week) dat geeft die natuurlijk een enorme mogelijkheid om mij te kwetsen (of ik haar), nog een paar details verwijderd van 'perfectie' maar dat noem ik voorlopig dan ook terecht details (e-sigaret, maar ruikt ten minste minder erg dan een echte :p), heel ander studie/werkverleden, andere hobby's (hoewel ze ook een Nintendo Switch heeft, maar serieus: wie heeft zo'n console zonder Mario Kart? :thinking: ) dus ja...
er ook niet te veel over nadenken.

Weeral 4 dates in een week! Ik wil graag aan iedereen duidelijk maken dat dat hier dus niet de standaard gaat worden he.

Edit: maar ben content voor u KoC!

Is er hier volk dat op de gekende platformen zit voor vriendschap of gebeurt dat niet?
Ik heb dat geprobeerd met bumble toen ik tijdens/kort na scheiding in eerste instantie vriendengroepen in de buurt zocht om sociaal netwerk in Corona tijd wat uit te bouwen (terwijl nieuwe relatie sowieso nog niet aan de orde was). Bleek snel dat dit vrijwel uitsluitend expat profielen waren. Kunnen ongetwijfeld heel fijne mensen tussen zitten, maar was dus niet wat ik “zocht”.

Geniet ervan @KnightOfCydonia, ik ben blij voor u!!!

dat van die aambeien heb ik er in gezet, I kid you not :unsure:

maar eigenlijk zou ik uw andere tips ook gewoon moeten proberen en zien wat dat geeft :rofl: als daar dan 1 op reageert is die ofwel rijp voor de psychiatrie ofwel gewoon mijn ultieme soulmate (wat dat van die psychiatrie niet uitsluit natuurlijk)
Misschien moeten we hier een profiel collectief crowdsourcen voor u?
En dan kunt gewoon zeggen dat als het hun ni aanstaat, ze hier maar komen zagen.
Ik wil gerust een eerste aanzet doen als ik nimeer shitfaced ben van mijn kerstfeestje.

Geniet ervan @KnightOfCydonia, ik ben blij voor u!!!

Misschien moeten we hier een profiel collectief crowdsourcen voor u?
En dan kunt gewoon zeggen dat als het hun ni aanstaat, ze hier maar komen zagen.
Ik wil gerust een eerste aanzet doen als ik nimeer shitfaced ben van mijn kerstfeestje.
is de zin: 'als het u niet aanstaat, gaat dan op een ander zagen' geen afknapper voor een date? Of is dat om hen al voor te bereiden op de vaste relatie?

Hoi jongens en meisjes, ik wil gewoon eventjes ventileren want ik heb niet direct mensen waarmee ik dit kan delen.

Ik ben anderhalve maand bezig op Tinder, wat matches en gesprekken en dates hier en daar, het vlot wel.

Ik ben in 2 weken 4 keer op date geweest met iemand waarmee het goed klikt, ik ben twee keer blijven slapen en het initiatief om op date te gaan komt zowel van haar als van mij.
Als we samen zijn is het eigenlijk echt heel leuk en grappig en we “viben” (jep ik zei “viben”, sue me!) heel goed. Er is affectie, humor, seks, knuffels, etc etc. Het voelt gewoon heel goed.

Ik word nogal snel halsoverkop verliefd en ik heb het relatief lang kunnen afhouden maar ondertussen is het wel van dat :unsure:

Dus momenteel voel ik mij ambetant omdat ik niet goed weet wat ik daarmee moet aanvangen.
We hebben al vrij veel gepraat over wat we zoeken in een relatie of partner en wat bij haar systematisch naar boven komt is dat ze geen aanhankelijk / plakkerig / behoeftig gedoe wil. Dat is in het verleden een paar keer gebeurd bij haar dates (die ongeveer in dezelfde fase zaten als waar wij nu in zitten) en dat was een afknapper.
Dus ik snap dat en ik respecteer dat ook. Maar ’t is lastig omdat ik momenteel verliefd as fuck ben en dan wil je ook gewoon zoveel mogelijk contact, you know.

Maar again, ik respecteer het en stuur haar niet superveel berichten of zo. Ik heb het wel lastig, want jullie snappen dat ik hink op twee gedachten: ik wil haar graag meer zien en ik wil er meer contact mee maar ik wil ook niet de fout maken om haar te overladen met vanalles.
Aan de andere kant vind ik het toch niet zo overdreven dat ik dagelijks eens contact wil. Gewoon eens een onnozele foto doorsturen of eens praten over hoe de dag was, of wel?
Ze is trouwens een dikke week weg nu, dus we kunnen niet in real life afspreken. Er is dus niet superveel (digitaal) contact atm en ja, dat vind ik eigenlijk wel jammer.

Duuusss ik ben gewoon verliefd, onzeker en ik overthink alles en dat suckt, dus ik wou eens alles ventileren. Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen en gewoon moet gaan met de flow, maaaaaaaaar ja.

End rant, advies en meningen welkom.

Je weet wat je moet doen. Take it easy, doe leuke dingen terwijl ze weg is & spreek nog eens af als ze terug is, ga er iets mee gaan eten, praat over wat ze gedaan heeft (en wat jij gedaan hebt) en je bent weer vertrokken. Mss wel niet elke dag vragen hoe haar dag was maar gewoon af en toe zelf dingen sturen van je eigen leuke leven waar ze iets over kan zeggen. En als ze terug is weer de draad oppikken. Grootste risico lijkt me nu inderdaad ze te verstikken. Bezie het als een kamerplant, ze gaan dood bij zowel te veel water als te weinig. Denk niet dat je verder veel advies nodig hebt :p

Terug
Bovenaan