Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik stuur 's avonds gewoon ook een eenvoudig bedankje en de vraag of ze vlot was thuisgeraakt (nog geen vraag voor een tweede date, maar impliciet zat dat daar natuurlijk wel achter), krijg ik vanochtend als antwoord terug dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb. :( En nu: "weet ze het even niet meer".

Ik heb het voorgelegd aan de madam hier en ze zegt "ze heeft het nooit ne leuke date gevonden, ze gebruikt da gwn als smoes om het niet rechtdoor te zeggen" en quite frankly da's wat we hier er allemaal van denken hé. :tongue:

Wat ik nu al geleerd heb is als ze zeggen van “Het was toffe date en we spreken nog eens af als vrienden” = je gaat mij nooit meer horen of zien.
Alleen durven ze het niet rechtuit zeggen.

Ook een beetje een update omdat ik van Nahtrent een paar weken geleden dat al een keer moest doen om Gua in haar gezicht te duwen dat ze niet altijd de waarheid in pacht heeft met haar levenswijsheden.

Gelukkig dat ik het als een eerder kleine kans dan als een nihil kans heb omschreven. Nu kan ik toch nog gerust slapen, wetende dat mijn levenswijsheden nog steeds staande zijn.
We zijn niet allemaal gemaakt voor een yolo bestaan zonder wetmatigheden om houvast te bieden, Polle.

Maar ik ben blij voor jou dat je gelukkig bent, dat je het potje gevonden hebt dat past bij uw deksel, de eieren voor uw koker, de weed voor uw grinder.

...en quite frankly da's wat we hier er allemaal van denken hé. :tongue:
Neen

Anders was de sfeer nooit zo geweest dat hij dacht dat het wél ok was een kus op de wang te geven.
Ik heb ook dates gehad die ik wel fijn vind, maar waarbij fysieke aanrakingen niet zouden "kloppen" naar mijn gevoel.
Al gaven we daar pre-corona wél gewoon een kus op de wang als we vertrokken. :unsure:

Ik heb het voorgelegd aan de madam hier en ze zegt "ze heeft het nooit ne leuke date gevonden, ze gebruikt da gwn als smoes om het niet rechtdoor te zeggen" en quite frankly da's wat we hier er allemaal van denken hé. :tongue:
Ook neen, lijkt mij eerder een madam die effectief een enorm korte "persoonlijke bubbel" heeft en/of schrik voor corona. Daarbuiten volg ik wel de gangbare mening dat @KnightOfCydonia niets mis heeft gedaan, en dat madam wat overreageert.
Maar dat is haar goed recht... en dan passen ze waarschijnlijk niet zo goed bij elkaar 🤷‍♂️.

Ook neen, lijkt mij eerder een madam die effectief een enorm korte "persoonlijke bubbel" heeft en/of schrik voor corona. Daarbuiten volg ik wel de gangbare mening dat @KnightOfCydonia niets mis heeft gedaan, en dat madam wat overreageert.
Maar dat is haar goed recht... en dan passen ze waarschijnlijk niet zo goed bij elkaar 🤷‍♂️.

Ik dacht ook eerst dat ie een smakkerd op de mond had gegeven.. en dan kon ik haar wel snappen dat dat mss een brug te ver was voor een eerste date. Maar een kus op de wang bij het afscheid en daar al zo een spel van maken?

Als ze zo een heilige schrik van iemand buiten de bubbel te ontmoeten had, dan zou ze wel een mondmasker opgezet hebben imho.

Oké, daten is geen exacte wetenschap, maar zo grijs is de zone hier nu ook weer niet he. Het was een "gezellige" date, maar zij vond die kus not done. Da's inderdaad drastisch, maar, lees -> ze vond hem gewoon niet aantrekkelijk, hij was vriendelijk, maar er zit niks meer in. Period.

Dan kunt ge er nog theorieën à la corona, bubbels, schrik, bij bedenken. Als de fysieke aantrekking er is, en 't was echt zo "gezellig" als hij aangeeft (want dat voelt voor haar mss anders aan?), dan kust ge toch gewoon.

Laat ons wat minder naïef zijn en een kat een kat durven noemen.

Fair enough, maar dan moet ze geen bericht sturen met dat ze het een leuke namiddag vond maar een kus niet kon appreciëren in deze tijden.

Fysieke aantrekking had ze al voorheen een stukje kunnen peilen hé, elkaar leren kennen op een speeddate, dus niet via een app.

Als je corona al moet gaan gebruiken als excuus om niet te durven zeggen dat je toch geen klik voelde.

Ik dacht ook eerst dat ie een smakkerd op de mond had gegeven.. en dan kon ik haar wel snappen dat dat mss een brug te ver was voor een eerste date. Maar een kus op de wang bij het afscheid en daar al zo een spel van maken?

Als ze zo een heilige schrik van iemand buiten de bubbel te ontmoeten had, dan zou ze wel een mondmasker opgezet hebben imho.
Oké, daten is geen exacte wetenschap, maar zo grijs is de zone hier nu ook weer niet he. Het was een "gezellige" date, maar zij vond die kus not done. Da's inderdaad drastisch, maar, lees -> ze vond hem gewoon niet aantrekkelijk, hij was vriendelijk, maar er zit niks meer in. Period.

Dan kunt ge er nog theorieën à la corona, bubbels, schrik, bij bedenken. Als de fysieke aantrekking er is, en 't was echt zo "gezellig" als hij aangeeft (want dat voelt voor haar mss anders aan?), dan kust ge toch gewoon.

Laat ons wat minder naïef zijn en een kat een kat durven noemen.
Maar enfin, is het zo moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die niet/minder comfortabel zijn met fysieke aanrakingen? En dat kan zijn door een waaier van oorzaken (van erg tot onschuldig), maar zo uitzonderlijk is dat toch niet?

En het kan nog steeds zijn dat ze gewoon niet geïnteresseerd was hoor. Ik interpreteer ook maar de situatie zoals ik ze hier lees.

Fair enough, maar dan moet ze geen bericht sturen met dat ze het een leuke namiddag vond maar een kus niet kon appreciëren in deze tijden.

Fysieke aantrekking had ze al voorheen een stukje kunnen peilen hé, elkaar leren kennen op een speeddate, dus niet via een app.

Als je corona al moet gaan gebruiken als excuus om niet te durven zeggen dat je toch geen klik voelde.

Maar enfin, is het zo moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die niet/minder comfortabel zijn met fysieke aanrakingen? En dat kan zijn door een waaier van oorzaken (van erg tot onschuldig), maar zo uitzonderlijk is dat toch niet?

En het kan nog steeds zijn dat ze gewoon niet geïnteresseerd was hoor. Ik interpreteer ook maar de situatie zoals ik ze hier lees.

Ze kan het toch een leuke namiddag vinden zonder perse iets meer te willen? Het is niet omdat het leuk is, dat er automatisch iets romantisch bijkomt.

En idd, er zijn mensen die zich minder comfortabel voelen met fysieke aanrakingen. Daarom mijn punt, moest ze fysieke aantrekkingskracht voelen, zou ze daar imo geen 'last' van ondervinden. Jammer genoeg zal voor haar die aantrekkingskracht er niet geweest zijn. En het is idd niet evident voor sommige om gewoon te zeggen dat er geen klik is.

Ik volg @Heroixx in zijn uitleg. Vermoedelijk vond de date van @KnightOfCydonia het wel een leuke middag (eens buiten zijn en iets doen), maar was er mogelijks geen fysieke / romantische klik. Ongeacht of die klik er was is een kus op de wang eerder een vriendelijk gebaar, dus als ze daar al moeilijk over doet is het wel een domper.

Ik volg @Heroixx in zijn uitleg. Vermoedelijk vond de date van @KnightOfCydonia het wel een leuke middag (eens buiten zijn en iets doen), maar was er mogelijks geen fysieke / romantische klik. Ongeacht of die klik er was is een kus op de wang eerder een vriendelijk gebaar, dus als ze daar al moeilijk over doet is het wel een domper.
Geen chemie, anders was de affectieve toenadering wel wederzijds geweest. Je voelt dat normaal wel in de lucht hangen, maar ik heb in het verleden toch ook al vaak meegemaakt dat ik daar te hard mee bezig ben om dat aan te voelen en meestal is het dan ook geen wederzijdse chemie. Maar iedereen is daar anders in en wellicht heb ik in het verleden ook al véél kansen verspeeld door te denken dat er niets was ... terwijl daar wél iets aanwezig was.

Nooit geschoten is altijd mis! Dus @KnightOfCydonia , ik vind niet dat er u iets te verwijten valt ;)
Als ze natuurlijk een corona-fobie heeft, kan ik begrijpen dat ze het daar wat lastig mee heeft.
Maar als ze het niet kan plaatsen/kaderen, dan zou ik voorzichtig alles rustig achterwege laten en uitkijken om verder te gaan.

On that note, is dat niet een moeilijke? Want derde date al meteen een weekendje weg is wél een signaal dat er mogelijks meer verwacht wordt, want op een gegeven moment moet je richting een bed om te slapen (of meer). Als er al meer gebeurd is voor de derde date, maakt dat niet uit natuurlijk.

Het is natuurlijk hier de bedoeling om er iets serieus van te maken. Dus zo'n weekend op mekaars lip zitten dan weet ge ineens wat ge aan mekaar hebt (of totaal niet). Dat slapen, ik zie daar geen probleem in, in het slechtste geval zou ik op de sofa kunnen slapen maar ergens zou ik dat ook niet kunnen appreciëren. Er hoeft niets te gebeuren als één van de twee partijen het niet wil en ik denk dat het dan nog eerder langs mijn kant is dan haar maar dat terzijde. Laat het maar gewoon een tof weekend worden en alles laten lopen hoe het loopt. Kindjes zullen er alvast niet van komen...

PS: Als ik het had geweten van die kus, had ik uiteraard niet zo'n opmerking daaromtrent gemaakt. Dat was natuurlijk zeer pijnlijk.

Het is natuurlijk hier de bedoeling om er iets serieus van te maken. Dus zo'n weekend op mekaars lip zitten dan weet ge ineens wat ge aan mekaar hebt (of totaal niet). Dat slapen, ik zie daar geen probleem in, in het slechtste geval zou ik op de sofa kunnen slapen maar ergens zou ik dat ook niet kunnen appreciëren. Er hoeft niets te gebeuren als één van de twee partijen het niet wil en ik denk dat het dan nog eerder langs mijn kant is dan haar maar dat terzijde. Laat het maar gewoon een tof weekend worden en alles laten lopen hoe het loopt. Kindjes zullen er alvast niet van komen...

PS: Als ik het had geweten van die kus, had ik uiteraard niet zo'n opmerking daaromtrent gemaakt. Dat was natuurlijk zeer pijnlijk.

Apart slapen is not done. Gewoon samen slapen, kan ook zonder seks. De helft van mijn slaapdates was zonder seks, ook met mijn bestie sliep ik soms samen, zelf gewoon in boxer en ondergoed tegen elkaar....

No worries, had er niets aan veranderd hoor. Ik heb op vorige dates nog al wel eens een kusje op de wang gegeven op het einde, of op het begin zelf gekregen.

Ik heb intussen ook nog wel wat communicatie terug gehad, maar weet nog niet wat ik daarvan moet maken. Zo communiceren alsof die vorige berichtjes er niet waren... :thinking:

Terug
Bovenaan