Het grote BeyondGaming Dating topic

Wel, ik heb blijkbaar mijn date van gisteren mogelijk zelf verpest: leuke wandeling, ditto babbel, toffe namiddag dus... ik heb die wel bij het afscheid min of meer spontaan een kusje gegeven (was niet bedoeld als full on tongzoen hé) als teken dat ik het leuk vond, want ik ben geen held in dat expliciet te zeggen op het einde van een date.

Ik stuur 's avonds gewoon ook een eenvoudig bedankje en de vraag of ze vlot was thuisgeraakt (nog geen vraag voor een tweede date, maar impliciet zat dat daar natuurlijk wel achter), krijg ik vanochtend als antwoord terug dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb. :( En nu: "weet ze het even niet meer".

Tja, ik weet ook niet wat ik daarvan moet maken. Bij mij was dat een tekentje geven dat ik het een leuke namiddag vond, zonder verdere verwachtingen hé, want was op de parking en ben daarna doorgewandeld. De romanticus in mij denkt dan zelfs dat je zo'n kus altijd zou kunnen appreciëren mocht je écht interesse hebben, de realist: tja, in tijden van corona, is dat misschien inderdaad "not done". Mijn fout dus.

Wel, ik heb blijkbaar mijn date van gisteren mogelijk zelf verpest: leuke wandeling, ditto babbel, toffe namiddag dus... ik heb die wel bij het afscheid min of meer spontaan een kusje gegeven (was niet bedoeld als full on tongzoen hé) als teken dat ik het leuk vond, want ik ben geen held in dat expliciet te zeggen op het einde van een date.
Je kus kwam mogelijk te vroeg. Dat is natuurlijk awkward voor haar.
Ik stuur 's avonds gewoon ook een eenvoudig bedankje en de vraag of ze vlot was thuisgeraakt (nog geen vraag voor een tweede date, maar impliciet zat dat daar natuurlijk wel achter), krijg ik vanochtend als antwoord terug dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb. :( En nu: "weet ze het even niet meer".
Sturen=hengelen. Bij een vrouw kan je het al verkakken door te sturen achter een date. Te veel sturen= boel verkakken. Vrouwen kunnen nogal snel dat " tooo much gevoel " hebben als je berichten stuurt, dat kan al na enkele berichten.
Tja, ik weet ook niet wat ik daarvan moet maken. Bij mij was dat een tekentje geven dat ik het een leuke namiddag vond, zonder verdere verwachtingen hé, want was op de parking en ben daarna doorgewandeld.
Door die kus uit je natuurlijk het tegenovergestelde van wat je hier schrijft. Een kus komt over als meer verwachten. Je bedoelt een vriendschappelijke kus, maar zij leest dit als die Knight wilt/verwacht meer. In films zie je dat wel eens dat mensen vriendschappelijk een kus op de mond geven, in het echte leven gebeurt dat niet veel hoor.

De romanticus in mij denkt dan zelfs dat je zo'n kus altijd zou kunnen appreciëren mocht je écht interesse hebben, de realist: tja, in tijden van corona, is dat misschien inderdaad "not done". Mijn fout dus.
Ik denk dat ze nog niet overtuigd is en twijfelt of ze verder wilt afspreken. Wacht minstens tot donderdag om haar nog zelf te contacteren. Swipe ondertussen nog wat verder op Tinder, chat met andere vrouwen, laat het bezinken...

Ben ik dan zo vreemd dat ik snap dat het voor haar misschien wel verschieten was dat hij dat deed?
Allez, ik ken superweinig van daten en weet nog minder van wat hoort en niet hoort, maar ergens snap ik haar dus wel. En dan lijkt me een klein berichtje van hem waarin hij uitlegt dat het gewoon uit dankbaarheid was en zonder bijbedoeling toch ook niet te veel moeite?
Afhankelijk van hoe ze daar op reageert, kun je dan nog wel zien hoe zaken evolueren. Maar om nu direct te zeggen dat ge er geen tijd meer aan moet verspillen?

Ben ik dan zo vreemd dat ik snap dat het voor haar misschien wel verschieten was dat hij dat deed?
Allez, ik ken superweinig van daten en weet nog minder van wat hoort en niet hoort, maar ergens snap ik haar dus wel. En dan lijkt me een klein berichtje van hem waarin hij uitlegt dat het gewoon uit dankbaarheid was en zonder bijbedoeling toch ook niet te veel moeite?
Afhankelijk van hoe ze daar op reageert, kun je dan nog wel zien hoe zaken evolueren. Maar om nu direct te zeggen dat ge er geen tijd meer aan moet verspillen?
Mezelf kennende, ik zou ook schrikken.
Maar niet iets sturen genre "ik kan dat niet appreciëren en je respecteert mijn personal space niet!" Dat vind ik... Hoogdravend.

Ik geef zelf op het einde van de eerste date een kus op de wang. Doe je niets verkeerd mee, en als het mee viel komt er volgende keer wel meer.
Op de lippen is gewaagder, maar als ze daarvan echt afschrikt is het waarschijnlijk ook niet de juiste voor je.

Op naar de volgende denk ik dan

Mezelf kennende, ik zou ook schrikken.
Maar niet iets sturen genre "ik kan dat niet appreciëren en je respecteert mijn personal space niet!" Dat vind ik... Hoogdravend.
is dat een letterlijke quote of een samenvatting van haar tekst in de bewoording van Knight.
), krijg ik vanochtend als antwoord terug dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb. :( En nu: "weet ze het even niet meer".
het enige wat echte quotes zijn, lijken me de stukjes tussen "".

Persoonlijk zou ik het gewoon uitleggen dat het in een opwelling was als teken van dankbaarheid, maar me excuseren voor het feit dat het zo niet is overgekomen en dat het voor haar ongepast was.

Het hangt toch gewoon ook van heel die dag af. Als die nergens in die namiddag ook maar enigszinds arrogant was, misschien zelfs eerder wat timide, dan zou ik het echt niet opgeven door 1 incident, denk ik.
Fysieke aanraking is iets wat iedereen persoonlijk beleefd. Ge weet niet wat ze al heeft meegemaakt.

Ik geef zelf op het einde van de eerste date een kus op de wang. Doe je niets verkeerd mee, en als het mee viel komt er volgende keer wel meer.
Op de lippen is gewaagder, maar als ze daarvan echt afschrikt is het waarschijnlijk ook niet de juiste voor je.

Op naar de volgende denk ik dan
lol, ik zou al tevreden zijn met gewoon een knuffel. Dat is dan ofwel dat ze medelijden met me had of me toch graag had, ook al is het enkel gewoon vriendschappelijk. Dat is win-win in mijn eigen :p

Is daten dan enkel iets voor 'ik moet een (seksuele) relatie hebben' en al wat niet in die richting groeit wordt aan de kant gezet? Of is een goede vriend(in) erbij hebben ook goed?

feit ook al dat ze na een date wacht tot de ochtend erop om terug te sturen. Ook zo middelbaar school gedrag.

Het was maar een kus. Als alles volgens de boekjes moet verlopen..
Stel u voor dat uw date per ongeluk bv iets verkeerd doet, om daar direct op af te knappen en niet naar het totaal plaatje te kijken, vanaf een bepaalde leeftijd moet je daar toch boven kunnen staan.

Zijn er hier mensen die vaak een goeie vriendschap aan daten overhouden?
Uiteindelijk verwatert dat toch allemaal? Ik heb soms al moeite met mijn huidige vriendschappen te onderhouden.

Is dat niet dat meiske die niet wilde bowlen omwille van covid?
Misschien voelt die zich op het moment sowieso oncomfortabel bij fysieke dingen en dan kan een kus op de mond uiteraard vrij fout overkomen, zeker als ze dat niet zag aankomen.
Allez we zitten nog steeds in een pandemie, niet iedereen vindt het dan even tof om al te gauw speeksel uit te wisselen.

Door die kus uit je natuurlijk het tegenovergestelde van wat je hier schrijft. Een kus komt over als meer verwachten. Je bedoelt een vriendschappelijke kus, maar zij leest dit als die Knight wilt/verwacht meer. In films zie je dat wel eens dat mensen vriendschappelijk een kus op de mond geven, in het echte leven gebeurt dat niet veel hoor.
Vrij zeker dat hij dat helemaal niet als een vriendschappelijke kus of een uit dankbaarheid bedoelde ze (wtf?). Als ge het enkel vriendschappelijk tof vind en er niets meer in ziet gaat ge niet kussen op de mond. Hij ziet potentieel en het was tof. Niets mis mee imo, maar te vroeg voor haar.

Kvind het zelf een beetje een rare zet nadat ze expliciet de date had verlegd van binnen afspreken naar een wandeling om coronaproof te zijn (+ eerste date blijkbaar). Dan leert logica mij dat ze niet per se fysiek contact wou. Maar als ze daardoor afknapt op hem was de interesse ook niet bepaald groot te noemen 🤷‍♀️

(En, als er geen fysiek contact was tijdens de date, hand op arm/schouder leggen bv, dan hebt ge toch ook geen signalen gehad dat een kus mogelijks oké was)

Een kus op de mond is natuurlijk al vrij intiem, blijkbaar zat zij nog in de verkennende fase.

Is dat niet dat meiske die niet wilde bowlen omwille van covid?
Misschien voelt die zich op het moment sowieso oncomfortabel bij fysieke dingen en dan kan een kus op de mond uiteraard vrij fout overkomen, zeker als ze dat niet zag aankomen.
Allez we zitten nog steeds in een pandemie, niet iedereen vindt het dan even tof om al te gauw speeksel uit te wisselen.

Het was een kus op de wang voor de duidelijkheid he. Allebei gevaccineerd, allebei blijkbaar een zelftest gedaan voor het weekend, risico van corona stond ik echt niet meer bij stil. Het is uiteraard nog steeds pandemie... Dat is waar.

Misschien niet duidelijk dat ik op haar wang mikte en niet op de mond, maar sowieso zeker geen poging gedaan om uitgebreid speeksel uitwisselen. Zo'n "snelle" ben ik echt niet.🤦‍♂️

is dat een letterlijke quote of een samenvatting van haar tekst in de bewoording van Knight.

het enige wat echte quotes zijn, lijken me de stukjes tussen "".

Persoonlijk zou ik het gewoon uitleggen dat het in een opwelling was als teken van dankbaarheid, maar me excuseren voor het feit dat het zo niet is overgekomen en dat het voor haar ongepast was.

Het hangt toch gewoon ook van heel die dag af. Als die nergens in die namiddag ook maar enigszinds arrogant was, misschien zelfs eerder wat timide, dan zou ik het echt niet opgeven door 1 incident, denk ik.
Fysieke aanraking is iets wat iedereen persoonlijk beleefd. Ge weet niet wat ze al heeft meegemaakt.

Personal space en appreciëren (of niet) zijn haar woorden. Heb haar bericht uiteraard een beetje samengevat, kwestie van het niet letterlijk online te gooien.

Ik was er wel wat door aangedaan, voelt alsof ik hier weet ik veel wat gedaan heb.

Ik heb in augustus van een vrouw een tongzoen gekregen op een eerste date, waar ik niet de aanzet toe gaf, ... Iedereen heeft andere grenzen uiteraard. Voor mij is een kus op de wang, zeker na een negatieve zelftest voor de date, echt wel oké.

Die tongkus zonder vervolgdate in augustus vond ik zelf dan ook weer geen pretje. Zelf toen geen vervolg gevraagd omdat die haar echtscheiding nog niet rond was en dat schrok me af, ik heb haar toen wel gezegd dat van zodra haar man uit haar huis was, ik er voor open stond (was over een paar weken). Maar toen geen serieuze berichten meer terug gehad. 😕

Vrij zeker dat hij dat helemaal niet als een vriendschappelijke kus of een uit dankbaarheid bedoelde ze (wtf?). Als ge het enkel vriendschappelijk tof vind en er niets meer in ziet gaat ge niet kussen op de mond. Hij ziet potentieel en het was tof. Niets mis mee imo, maar te vroeg voor haar.

Kvind het zelf een beetje een rare zet nadat ze expliciet de date had verlegd van binnen afspreken naar een wandeling om coronaproof te zijn (+ eerste date blijkbaar). Dan leert logica mij dat ze niet per se fysiek contact wou. Maar als ze daardoor afknapt op hem was de interesse ook niet bepaald groot te noemen 🤷‍♀️

(En, als er geen fysiek contact was tijdens de date, hand op arm/schouder leggen bv, dan hebt ge toch ook geen signalen gehad dat een kus mogelijks oké was)

Hmm, heb intussen ook wel 'excuses' gestuurd m, dat ik haar visie wel begrijp en dat het vooral mijn onhandige manier was om duidelijk te maken dat ik het een leuke babbel vond en haar een toffe vrouw, maar dat ik zeker haar grenzen niet wil overschrijden.

Hmm, heb intussen ook wel 'excuses' gestuurd m, dat ik haar visie wel begrijp en dat het vooral mijn onhandige manier was om duidelijk te maken dat ik het een leuke babbel vond en haar een toffe vrouw, maar dat ik zeker haar grenzen niet wil overschrijden.

Excuses sturen omwille van een spontane welgemeende en zonder bijbedoelingen kus-op-de-wang?

Had je echt niet moeten doen.
ik denk dat vrouwen dat mss nog erger vinden dan die kus zelf ?
En als ze dan toch zo een bang heeft van covid, dan zou ze beter niet daten of afspreken.
Ze staat toch toevallig niet in het onderwijs?

Op de wang is toch niks ergs aan? Als het zo een dramaqueen is voor een kus op de wang, laat ze dan maar lopen. Daar ga je nooit gelukkig mee zijn.

Of ze moet je sowieso al niet, maar dan moet ze ook geen 2de keer afspreken.

Oh god,al die drama voor een kus op de wang :crazy:
Niet meer aan denken en naar de volgende.

Een tip voor de volgende keer om te vragen: 'Is het ok dat ik je een kus geef met de corona toestand?'

Terug
Bovenaan