Wel, ik heb blijkbaar mijn date van gisteren mogelijk zelf verpest: leuke wandeling, ditto babbel, toffe namiddag dus... ik heb die wel bij het afscheid min of meer spontaan een kusje gegeven (was niet bedoeld als full on tongzoen hé) als teken dat ik het leuk vond, want ik ben geen held in dat expliciet te zeggen op het einde van een date.
Ik stuur 's avonds gewoon ook een eenvoudig bedankje en de vraag of ze vlot was thuisgeraakt (nog geen vraag voor een tweede date, maar impliciet zat dat daar natuurlijk wel achter), krijg ik vanochtend als antwoord terug dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb.
En nu: "weet ze het even niet meer".
Tja, ik weet ook niet wat ik daarvan moet maken. Bij mij was dat een tekentje geven dat ik het een leuke namiddag vond, zonder verdere verwachtingen hé, want was op de parking en ben daarna doorgewandeld. De romanticus in mij denkt dan zelfs dat je zo'n kus altijd zou kunnen appreciëren mocht je écht interesse hebben, de realist: tja, in tijden van corona, is dat misschien inderdaad "not done". Mijn fout dus.
Ik stuur 's avonds gewoon ook een eenvoudig bedankje en de vraag of ze vlot was thuisgeraakt (nog geen vraag voor een tweede date, maar impliciet zat dat daar natuurlijk wel achter), krijg ik vanochtend als antwoord terug dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb.
En nu: "weet ze het even niet meer".Tja, ik weet ook niet wat ik daarvan moet maken. Bij mij was dat een tekentje geven dat ik het een leuke namiddag vond, zonder verdere verwachtingen hé, want was op de parking en ben daarna doorgewandeld. De romanticus in mij denkt dan zelfs dat je zo'n kus altijd zou kunnen appreciëren mocht je écht interesse hebben, de realist: tja, in tijden van corona, is dat misschien inderdaad "not done". Mijn fout dus.