Dat is gelijk vegetariërs die wél nog vis eten, alsof dat geen dieren zijn. Dan ben je eenvoudig weg geen vegetariër.
Een monogame relatie is met één partner zowel op emotioneel als seksueel vlak. Mensen die dit anders gaan definiëren zijn gewoon mensen die zich wel nog graag de culturele appreciatie van monogamie willen toe-eigenen, zonder aan de bijbehorende verplichtingen tegemoet te komen.
Geen oordeel, overigens ik zeg niet dat je je moet schamen als je niet monogaam bent, als jij en je partner je daarin kunnen vinden en gelukkig zijn, you do you, maar wees wel eerlijk en consequent in je terminologie, want anders heeft een discussie over zaken als monogamie weinig zin.
Een monogame relatie is met één partner zowel op emotioneel als seksueel vlak. Mensen die dit anders gaan definiëren zijn gewoon mensen die zich wel nog graag de culturele appreciatie van monogamie willen toe-eigenen, zonder aan de bijbehorende verplichtingen tegemoet te komen.
Geen oordeel, overigens ik zeg niet dat je je moet schamen als je niet monogaam bent, als jij en je partner je daarin kunnen vinden en gelukkig zijn, you do you, maar wees wel eerlijk en consequent in je terminologie, want anders heeft een discussie over zaken als monogamie weinig zin.

Die komen tenslotte naar mij hé, 't is niet dat ik ze uit het echtelijke bed sleur en ze moet overtuigen. Die hebben hun keuze al lang gemaakt eens ze bij mij aankloppen.

, maar het is een beetje een anticlimax...
, dit weekend een winterse natuurwandeling met picknick in de plaats. Ga ik erover als ik warme chocomelk en hapjes/koekjes beloof/meeneem? (vrouwelijke hulplijnen: 

inclusief ook de nodige twijfel over "ervaring" op dat vlak.