Het grote BeyondGaming Dating topic

Hoe snel gingen jullie terug relatie(s) aan na een langdurige (meer dan 5j samenwonen bvb) relatie?
En dan heb ik het effectief over relaties met een toekomstvisie, geen one night stands of fwb.
Zo goed als onmiddellijk, was niet de bedoeling eigenlijk maar hoe gaat dat soms 😄

Hier toch ook vrij snel... Ik ben niet gemaakt om alleen te zijn.

Ik werd na een relatie van 5 jaar gedumpt. (Ik had me nog nooit zo eenzaam gevoeld. Kerstavond heb ik toen bv alleen moeten doorbrengen.)

Een drietal maanden later had ik een one night stand. En die is zo goed meegevallen dat hij na 10 jaar nog niet vertrokken is ;)
Mooi :) Ik had een relatie van net geen 10 jaar. Waren al enkele jaren volledig uit elkaar gegroeid en dan de relatie stopgezet om te genieten van een vrijgezellen leven. Binnen de maand zat ik al in een nieuwe relatie en dat nu al voor een jaar of 8.

Hoe snel gingen jullie terug relatie(s) aan na een langdurige (meer dan 5j samenwonen bvb) relatie?
En dan heb ik het effectief over relaties met een toekomstvisie, geen one night stands of fwb.
Na een relatie van 4 jaar met mijn ex was ik voor ongeveer 3 jaartjes single met hier en daar een date maar niets speciaal ofzo.
Dan mijn man leren kennen maar ook dat heeft toch wel een paar maanden geduurd voor we iets hadden wat op een relatie leek want ja hij had een dochter en ik was niet zeker of daarvoor klaar was.

Toen ik 99,9999% zeker was dan toch ervoor gegaan en geen moment spijt gehad. Ondertussen zat hij vaak bij mij of ik bij hem waarna ik redelijk snel (na totaal 1 jaar na 1ste kennismaking en ongeveer 6 maanden na "relatie") bij hem introk wat gewoon praktischer was want mijn flatje was niet voorzien van een prinsessenkamertje.🤗

Laatst bewerkt door een moderator:
Intussen al weer kleine 10 maanden op de markt na een relatie van 9,5 jaar.

Eigenlijk wel de langste periode nu op 16 jaar tijd. Bij de andere breuken heeft het geen zes maand geduurd vooraleer ik weer single af was... Ik was toen ook niet op zoek.

Nu, meh, mij al wat bij neergelegd dat het niet meer zo vlot zal gaan. Ik wanhoop niet.

De ervaringen die ik gehad heb, kunnen ze me al niet meer afnemen. Als ik het bekijk van pakweg 20 jaar terug, had ik nooit verwacht om die ervaringen gehad te hebben.

Ik heb 2 relaties van +5 jaar gehad, ik heb toch altijd een dikke 2 jaar nodig gehad om echt klaar te zijn voor iets nieuws.
Wel binnen enkele maanden beginnen daten maar meer dan wat vriendschap of ONS zat daar niet in. Ik heb toch wel tijd nodig om voor mezelf uit te maken wat ik echt wil, lessen uit vorige relaties te trekken/verwerken, .. kortom tijd om een balans op te maken uit de ervaringen. Je wil ook voor uzelf werken aan een nieuwe stabiliteit en vaak kan je daar maar mee starten als heel de verdeling en rompslomp achter de rug is.

Ik denk dat ik ook sommigen teleurgesteld heb met de boodschap dat ik niet klaar was mij te settelen, als ik erop terugdenk was dat geen excuus en voelde ik mij ook echt niet klaar om mijn gewonnen vrijheid op te geven. Daar waar dat bij mijn huidige vriend spontaan zonder twijfel gegroeid is.

Hier wordt het steeds duidelijker dat de date van vrijdag positief aan het evolueren is.
Ik denk zelfs dat ze een beetje verlieft is :unsure:
Dating apps staan momenteel op non-actief :woohoo:

Eeeuuh ja .. dat was bewust misschien? (zie unsure smiley erachter ... ) Pun té subtiel 😬

Diegene die onbewust verliefd verkeerd schrijft, vliegt op de brandstapel

Hier wordt het steeds duidelijker dat de date van vrijdag positief aan het evolueren is.
Ik denk zelfs dat ze een beetje verlieft is :unsure:
Dating apps staan momenteel op non-actief :woohoo:
De hamvraag is wel: heeft die nog dt-fauten geschreven of niedt? Of is het bij die ene flater gebleven?

Ik ben vooral verontwaardigd dat jullie mijn kennis van de grammaticale regels zo onderschatten.
phuh.

Nee, 't is gelukkig bij die ene lapsus gebleven.

Geen doctoraat, afaik. Ze is ook te jong om gedoctoreerd te hebben denk ik, want ze werkt al 3 jaar als dierenarts.
Er is geen enkel woord gevallen over paarden. :niceone:

Gefelicitaart Tooché!!
Je houdt dit topic levende met jouw datingavonturen en al die chicks die hele tijd flieft op je zijn.
Denk dat moest er ooit een mrs touché komen dan hebben we geen reden meer om hier te reageren en kan men dit topic begraven na een minuut stilte te houden.:unsure:

Gefelicitaart Tooché!!
Je houdt dit topic levende met jouw datingavonturen en al die chicks die hele tijd flieft op je zijn.
Denk dat moest er ooit een mrs touché komen dan hebben we geen reden meer om hier te reageren en kan men dit topic begraven na een minuut stilte te houden.:unsure:
Tenzij ze eentje van hier is natuurlijk! 😏

Tenzij ze eentje van hier is natuurlijk! 😏

😱
Spill the tea sis!
Als het iemand van hier is dan moét ik het weten en wel nuuuu....
Wie heeft die felbegeerde knapperd uiteindelijk aan de haak geslagen? Ik moet haar dringend feliciteren namelijk.🤗

Terug
Bovenaan