Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo goed als onmiddellijk, was niet de bedoeling eigenlijk maar hoe gaat dat somsHoe snel gingen jullie terug relatie(s) aan na een langdurige (meer dan 5j samenwonen bvb) relatie?
En dan heb ik het effectief over relaties met een toekomstvisie, geen one night stands of fwb.

MooiHier toch ook vrij snel... Ik ben niet gemaakt om alleen te zijn.
Ik werd na een relatie van 5 jaar gedumpt. (Ik had me nog nooit zo eenzaam gevoeld. Kerstavond heb ik toen bv alleen moeten doorbrengen.)
Een drietal maanden later had ik een one night stand. En die is zo goed meegevallen dat hij na 10 jaar nog niet vertrokken is![]()
Ik had een relatie van net geen 10 jaar. Waren al enkele jaren volledig uit elkaar gegroeid en dan de relatie stopgezet om te genieten van een vrijgezellen leven. Binnen de maand zat ik al in een nieuwe relatie en dat nu al voor een jaar of 8.Na een relatie van 4 jaar met mijn ex was ik voor ongeveer 3 jaartjes single met hier en daar een date maar niets speciaal ofzo.Hoe snel gingen jullie terug relatie(s) aan na een langdurige (meer dan 5j samenwonen bvb) relatie?
En dan heb ik het effectief over relaties met een toekomstvisie, geen one night stands of fwb.

Hier wordt het steeds duidelijker dat de date van vrijdag positief aan het evolueren is.
Ik denk zelfs dat ze een beetje verlieft is
Dating apps staan momenteel op non-actief![]()
Blijkt dat ik mij toch niet echt gestoord heb aan de dt-fouten![]()
En jullie klagen over dt-fouten.Als je praat met iemand over je schoonbroer. En die persoon zegt dat ze de nationaliteit niet vertrouwt en "he would fuck me if he would have the chance".
Clear red flag no. Kvond da lijk zo'n narcistic,self proclaimed importance statement.
De hamvraag is wel: heeft die nog dt-fauten geschreven of niedt? Of is het bij die ene flater gebleven?Hier wordt het steeds duidelijker dat de date van vrijdag positief aan het evolueren is.
Hoe is't met de paarden?Hier wordt het steeds duidelijker dat de date van vrijdag positief aan het evolueren is.

Tenzij ze eentje van hier is natuurlijk!Gefelicitaart Tooché!!
Je houdt dit topic levende met jouw datingavonturen en al die chicks die hele tijd flieft op je zijn.
Denk dat moest er ooit een mrs touché komen dan hebben we geen reden meer om hier te reageren en kan men dit topic begraven na een minuut stilte te houden.![]()

Tenzij ze eentje van hier is natuurlijk!![]()