Ik denk dat niemand hier naïef genoeg is om te zeggen dat het geen factor is hoor. Maar het is een factor tussen verschillende andere, én hoe zwaar die doorweegt is toch iets dat van persoon tot persoon verschilt. Deze discussie begon met iemand die aan zichzelf twijfelde omdat hij "maar" een tweekamerappartement had, ffs. Daarover vallen, daar herken ik toch vooral de typische kleinburgerlijke mentaliteit in van mensen die nog nooit buiten hun dorp of directe sociale omgeving zijn geweest.tl;dr : geld is wel degelijk een factor
Volgens mij weegt het als factor in onze maatschappij ook heel wat minder zwaar door (gemiddeld) dan in landen waar de welvaart lager is. Want hier moet je geen carrière maken als een gek om ok rond te komen (in tegenstellig tot wat sommigen in de brutoloonthread lijken te denken), en zwarte sneeuw zien is hier meestal eerder voor mensen die met een serieuze achterstand vertrekken in het leven, die zich ook uitdrukt in de opvoeding. We zijn niet meer in de gouden jaren '60, maar twee mensen met een relatief laag loon kunnen ook gewoon goed leven in dit land, mits ze uiteraard leven naar hun inkomsten.
Natuurlijk gaat financiële toestand een belangrijke factor worden bij de extreme gevallen: iemand die op latere leeftijd nog thuis woont, werkloos is, niets heeft opgespaard, en enkel WoW speelt zal uiteraard moeite hebben met iemand te vinden. Maar dan spreek je over mensen die niets hebben en ook niet echt vooruit willen of kunnen.

Wat doen vrouwen precies om een man aan te trekken? Want ik lees hier altijd advies wat de man moet zijn en doen om aantrekkelijk te worden.