Probleem is, ik heb het gevoel dat ik mezelf al veroordeeld heb tot een mislukking op voorhand: ze wou iets "actief" gaan doen, tof denk ik dan, liever zo dan dat saaie tegenover elkaar zitten met een drankje, dus we sturen een resem voorstellen héén en weer... van leuke dingen die ik echt wel graag zou willen doen, escape-room, blacklight mini-golf, ... en dan voeg ik domweg daaraan toe: we kunnen anders ook gewoon gaan bowlen, maar das minder origineel...
Kiest zij toch voor dat bowlen... maar ik had dat niet verwacht en suck ongelooflijk hard in bowlen.
Hoeveel minpunten scoor je als je voor je eerste date kiest voor een activiteit waarin de vrouw je als man compleet inmaakt?
Ik heb haar wel al erbij gezegd dat ik dat al jaren niet meer gedaan heb.
Nu ik kan gerust tegen m'n verlies en ingemaakt worden door een knap meisje is hopelijk minder erg dan ingemaakt worden door kameraden of oud-klasgenoten (denk dat de laatste keer dat ik ben gaan bowlen een reünie met klasgenoten uit m'n bachelor was). Maar ergens zit ik met het dwaze idee dat je als man zoiets toch maar beter niet al te hard mag verliezen.
Kiest zij toch voor dat bowlen... maar ik had dat niet verwacht en suck ongelooflijk hard in bowlen.
Hoeveel minpunten scoor je als je voor je eerste date kiest voor een activiteit waarin de vrouw je als man compleet inmaakt?
Ik heb haar wel al erbij gezegd dat ik dat al jaren niet meer gedaan heb.
Nu ik kan gerust tegen m'n verlies en ingemaakt worden door een knap meisje is hopelijk minder erg dan ingemaakt worden door kameraden of oud-klasgenoten (denk dat de laatste keer dat ik ben gaan bowlen een reünie met klasgenoten uit m'n bachelor was). Maar ergens zit ik met het dwaze idee dat je als man zoiets toch maar beter niet al te hard mag verliezen.

Veel plezier dit weekend en laat maar weten hoe het is geweest.

Maar 'k vind het ook onnozel dat ge daar niets van zou mogen zeggen, zolang ge het niet te serieus neemt (en zij dan ook nie).
Les excuses sont faites pour s'en servir.