Het grote BeyondGaming Dating topic

Probleem is, ik heb het gevoel dat ik mezelf al veroordeeld heb tot een mislukking op voorhand: ze wou iets "actief" gaan doen, tof denk ik dan, liever zo dan dat saaie tegenover elkaar zitten met een drankje, dus we sturen een resem voorstellen héén en weer... van leuke dingen die ik echt wel graag zou willen doen, escape-room, blacklight mini-golf, ... en dan voeg ik domweg daaraan toe: we kunnen anders ook gewoon gaan bowlen, maar das minder origineel...

Kiest zij toch voor dat bowlen... maar ik had dat niet verwacht en suck ongelooflijk hard in bowlen.
Hoeveel minpunten scoor je als je voor je eerste date kiest voor een activiteit waarin de vrouw je als man compleet inmaakt?
Ik heb haar wel al erbij gezegd dat ik dat al jaren niet meer gedaan heb.

Nu ik kan gerust tegen m'n verlies en ingemaakt worden door een knap meisje is hopelijk minder erg dan ingemaakt worden door kameraden of oud-klasgenoten (denk dat de laatste keer dat ik ben gaan bowlen een reünie met klasgenoten uit m'n bachelor was). Maar ergens zit ik met het dwaze idee dat je als man zoiets toch maar beter niet al te hard mag verliezen.

Hmm niet iedereen heeft precies door dat ik aan het overdrijven was met mijn gezwets hier :wallbash:
Een eerste dt-fout na al enkele dagen chat, het zou jammer zijn mocht ik ze daarvoor afschrijven eh!

Moest de kaas nu uit haar oren lopen, dan ist een ander kwestie

Hmm niet iedereen heeft precies door dat ik aan het overdrijven was met mijn gezwets hier :wallbash:
Een eerste dt-fout na al enkele dagen chat, het zou jammer zijn mocht ik ze daarvoor afschrijven eh!

Moest de kaas nu uit haar oren lopen, dan ist een ander kwestie
Er had er blijkbaar ene niet door dat we waren aan het overdrijven met ons overdrijven over de schijffout en de paarden. :rofl: Veel plezier dit weekend en laat maar weten hoe het is geweest.

Probleem is, ik heb het gevoel dat ik mezelf al veroordeeld heb tot een mislukking op voorhand: ze wou iets "actief" gaan doen, tof denk ik dan, liever zo dan dat saaie tegenover elkaar zitten met een drankje, dus we sturen een resem voorstellen héén en weer... van leuke dingen die ik echt wel graag zou willen doen, escape-room, blacklight mini-golf, ... en dan voeg ik domweg daaraan toe: we kunnen anders ook gewoon gaan bowlen, maar das minder origineel...

Kiest zij toch voor dat bowlen... maar ik had dat niet verwacht en suck ongelooflijk hard in bowlen.
Hoeveel minpunten scoor je als je voor je eerste date kiest voor een activiteit waarin de vrouw je als man compleet inmaakt?

Nu ik kan gerust tegen m'n verlies en ingemaakt worden door een knap meisje is hopelijk minder erg dan ingemaakt worden door kameraden of oud-klasgenoten (denk dat de laatste keer dat ik ben gaan bowlen een reünie met klasgenoten uit m'n bachelor was). Maar ergens zit ik met het dwaze idee dat je als man zoiets toch maar beter niet al te hard mag verliezen.
Allez, je hoort toch zelf hoe irrationeel die gedachte is.... Denk je dat uw date zou zeggen: Amai, dat was echt een toffe avond maar jammer genoeg heb ik hem ingemaakt met bowlen dus komt er geen date twee.
Als je verliest en je zit daar te bokken zoals een driejarige dan nee, dat gaat niet goed overkomen.
Stop met denken, go with the flow, beeld u in dat het een oude vriendin is waarmee je gaat bowlen. Dat verlicht de druk misschien een beetje :)

Dat is een dwaas idee dat je uit je hoofd moet zetten. Who cares dat je wint of verliest, zolang je maar plezier hebt met die griet?

Ik ga ervan uit dat ik verlies, dat maakt me niet uit, ik ga daar ook echt niet zitten mokken daarover...
Ik maak me meer zorgen over hoe slecht een meerderheid aan gootballen overkomt. :ROFLMAO:
Jullie onderschatten hoe slecht ik ben in bowlen. :LOL:

'k Heb ook niet gezegd afschrijven, da zou pas erg zijn :p Maar 'k vind het ook onnozel dat ge daar niets van zou mogen zeggen, zolang ge het niet te serieus neemt (en zij dan ook nie).

@KnightOfCydonia Ge zijt weer vertrokken met al uw gedenk! Als ge nu al inzit met die score dan zijde sowieso al verloren (en ik bedoel niet de bowling match). Concentreer u op uw date en een plezante avond beleven en niets anders doet ertoe! En als ge echt aan't verliezen zijt zeg dan hoe goed ze wel niet is en of ze't u eens wilt leren :)

@KnightOfCydonia Ge zijt weer vertrokken met al uw gedenk! Als ge nu al inzit met die score dan zijde sowieso al verloren (en ik bedoel niet de bowling match). Concentreer u op uw date en een plezante avond beleven en niets anders doet ertoe! En als ge echt aan't verliezen zijt zeg dan hoe goed ze wel niet is en of ze't u eens wilt leren :)

Dank u, die laatste zin is wel een geweldig goed idee om me eruit te babbelen. 😎 Les excuses sont faites pour s'en servir.

Als mijn flirt-modus zou aanstaan dan was mijn repliek op dat bowlen: 'ik hou doorgaans wel mijn schoenen aan op een eerste date'. Breng er wat humor in, dat zal doorgaans werken. Je moet dat allemaal niet te serieus nemen.

En dat idee dat je niet mag verliezen van een vrouw... Komaan, we leven niet meer in de middeleeuwen he. Verliezen is trouwens super op een eerste date, zolang je het met gratie en klasse doet :)

Er had er blijkbaar ene niet door dat we waren aan het overdrijven met ons overdrijven over de schijffout en de paarden. :rofl: Veel plezier dit weekend en laat maar weten hoe het is geweest.
't Was meer naar mij gericht denk ik :p Maar 't ging mij meer om het feit of ge al dan niets zou mogen zeggen over een dt fout, ik had wel door dat het niet serieus een afknapper was

Vrouwen zijn doorgaans slechte verliezers dus beter iets nemen dat je zelf ook niet kan of nog nooit geprobeerd hebt, dan dat je ze volkomen inmaakt.

Waar jij je druk over maakt? Ik zou haar al lang gevraagd hebben of ze als amazone zo'n strakke broek en die hoge laarzen heeft... Om nog maar te zwijgen over het zweepje... Je moet er wel wat voor werken om op date 2 tussen het hooi te belanden :)
Ik hoop oprecht dat dit niet serieus is.

Ik hoop oprecht dat dit niet serieus is.
Wel, ik kan niet oordelen over de dynamiek tussen TooChé en de dierenarts die niet kan spellen dus beschouw het niet al te serieus. Aan de andere kant heb ik al dates gehad waar dat soort toespelingen best wel goed scoorden. Alles hangt af van hoe serieus / humoristisch / pikant / schattig / ... (vul in) de communicatiestijl tussen beiden verloopt...

Iets als: "van paarden ken ik niet zoveel maar die ruiterbroeken staan doorgaans wel heel goed bij vrouwelijke ruiters met erachter wat smileys / knipoogjes..." vind ik best wel kunnen hoor. Dat heet flirten en je zal meteen merken of ze ervoor openstaat of niet.

Wel, ik kan niet oordelen over de dynamiek tussen TooChé en de dierenarts die niet kan spellen dus beschouw het niet al te serieus. Aan de andere kant heb ik al dates gehad waar dat soort toespelingen best wel goed scoorden. Alles hangt af van hoe serieus / humoristisch / pikant / schattig / ... (vul in) de communicatiestijl tussen beiden verloopt...

Iets als: "van paarden ken ik niet zoveel maar die ruiterbroeken staan doorgaans wel heel goed bij vrouwelijke ruiters met erachter wat smileys / knipoogjes..." vind ik best wel kunnen hoor. Dat heet flirten en je zal meteen merken of ze ervoor openstaat of niet.
Je moet dat aanvoelen, zoals je zelf al aangeeft. Probleem is dat je dat in een onlinegesprek niet altijd goed kan weten of dat soort geflirt (al dan niet als gezwans) wordt geapprecieerd. Dat geldt in het algemeen voor gesprekken met mensen die je ontmoet. Sommige mensen zijn absoluut niet ontvankelijk voor humor, met andere mensen ben je meteen vertrokken voor een amusant gesprek.

Terug
Bovenaan