Het grote BeyondGaming Dating topic

regel het mensen ik drink met avondland, k zal op voorhand een of ander Russische klassieker lezen en wat films bekijken gespreksstof gegarandeerd, en enkele andere mede partnereigenaars wel wat pinten tot dat de singles uitgedate zijn.

Met Straight kan ik al commentaar geven op iedereen die een BMI heeft hoger dan 18 bv moest hij afkomen.

regel het mensen ik drink met avondland, k zal op voorhand een of ander Russische klassieker lezen en wat films bekijken gespreksstof gegarandeerd, en enkele andere mede partnereigenaars wel wat pinten tot dat de singles uitgedate zijn.

Met Straight kan ik al commentaar geven op iedereen die een BMI heeft hoger dan 18 bv moest hij afkomen.
Ik neem mijn superschattig dochtertje mee die alleen Slayer in de playlist an het café wil horen, en dan steeds Metallikaka roept.

moh die opvoeding verloopt al perfect!
Indeed, dat had ik ook al gezegd in de mama papa thread.
Ik stop met opvoeden, vandaag heeft bewezen dat ik helemaal klaar ben met mijn taak. Ik kan het alleen nog maar erger maken.

Vandaag in de auto, radio stond op en het was 1 of andere brakke R&B hit.
"Papa mijn eenhoorn (haar knuffel dus) valt hiervan in slaap. Kan je een steviger muziekje opzetten?"
Ik switch naar mijne Spotify lijst met punk. Na 1 nummer "Papa hij wordt nog niet wakker!!" =>"ok schatteke, ik zal Slayer opzetten".
Na 1 min kijkt ze mij strak aan en zegt gortdroog "papa heb je niet wat steviger?"

Bekijk bijlage 5596

Ik heb eigenlijk nog nooit gedatet
:unsure:

Door dingen waar ik niet ga over uitweiden had ik in mijn tiener jaren al last van depressies en psychische problemen.
Dat heeft me jaren bezig gehouden dus in mijn 20’s ook nooit echt geprobeerd , ook geen one night stand dingen, mijn zelfbeeld was heel laag en ik kon totaal niet om met afwijzing of tegen de muur te lopen.

Anyway ondertussen zijn we al in de 30 en dunno maar voelt precies of ik geen zin meer heb om van 0 te beginnen met daten.
Enerzijds omdat ik te onzeker ben maar anderzijds omdat ik nooit psychisch 100% zal zijn en breakups of afwijzing heb ik geen zin in en die komen extra hard aan.
Verder zit ik ook op een leeftijd waar er al meteen kans is op een date dat ze al zegt van “ ik heb een kind “ of dit/dat , alle respect daarvoor maar niet voor mij.
Voorlopig houden we het dan ook maar op betekenisloze “boemboem” met meisjes die eigenlijk te knap voor mij zijn en waar ik zo nooit op zou durven afstappen in bv een dancing maar gelukkig doet geld de wereld draaien.
Ik veroordeel niet, want ik ben pro-prostitutie, maar ik vraag me af hoe je je dan zo voelt als je daar net buitenkomt?
Veronderstel raamdames of redlights? Is er dan geen gevoel van zieligheid? Of extra leegte achteraf?
What when postnutclarity strikes?

Er is me iet opgevallen aan facebook dating. Voordeel is dat ge daar kunt blijven swipen. Dus op een rustige avond tegen de verveling eens een uurtje zitten swipen :eek: De regio stond relatief kortbij ingesteld. Blijkt dat (wat ik zelf ook vond) de populaire profielen eerst komen en naarmate het aantal beschikbare profielen vermindert, kwamen de minder aantrekkelijke profielen.
Zou er daar logaritme achter zitten? Hoe meer likes, hoe sneller je vooraan in de rij wordt gezet? En natuurlijk, hoe minder likes, hoe verder je achteraan geraakt.
Lijkt me wel triestige manier van werken imo

Er is me iet opgevallen aan facebook dating. Voordeel is dat ge daar kunt blijven swipen. Dus op een rustige avond tegen de verveling eens een uurtje zitten swipen :eek: De regio stond relatief kortbij ingesteld. Blijkt dat (wat ik zelf ook vond) de populaire profielen eerst komen en naarmate het aantal beschikbare profielen vermindert, kwamen de minder aantrekkelijke profielen.
Zou er daar logaritme achter zitten? Hoe meer likes, hoe sneller je vooraan in de rij wordt gezet? En natuurlijk, hoe minder likes, hoe verder je achteraan geraakt.
Volgens mij is dat bij tinder net hetzelfde? Of het was toch zo "in mijn tijd". Als je een tijd niet actief was of gewoon geen succes had zag bijna niemand je volgens mij, toen was de oplossing een herinstallatie en de link met fb breken zodat je profiel nieuw leek. Als je dan wél succes had in het begin was het verschil ook opvallend.

Uiteraard is dat zo, in de winkel leggen ze de aantrekkelijkste dingen ook steeds vooraan in de etalage.:biglaugh:
Op elke datingsite werkt dat zo, eerst de instababes, nadien de girls next door om te eindigen met de -minste likes-.
Zit een logaritme achter dus.

Toch wel 'zielig' voor die mensen dan.. Zo geraak je precies in het sukkelstraatje van online dating terwijl net de bedoeling is dat je van straat geraakt :unsure:

Nuja, ik had het ook wel gedacht dat er zo'n redenering achter zat, maar toen viel het zo hard op. Op het einde was het gewoon instant blijven links swipen :x

Ik weet dat er wel een algoritme is dat je naar beneden geduwd wordt als je procentueel zelf veel op like swiped (niet alleen bij Tinder, bij quasi iedere app). Kritisch swipen zorgt ervoor dat je zelf meer bovenaan de lijst komt te staan.

Ik weet dat er wel een algoritme is dat je naar beneden geduwd wordt als je procentueel zelf veel op like swiped (niet alleen bij Tinder, bij quasi iedere app). Kritisch swipen zorgt ervoor dat je zelf meer bovenaan de lijst komt te staan.
Anders ga je bots de kans geven om zo hoog mogelijk te staan, maar ik vermoed dat die tegenwoordig ook al "kritisch kunnen swipen".

Terug
Bovenaan