D
Deleted member 3056
Guest
Ja idd, het is Tanuki. Sorry.Tunaki? Het is @Tanuki_ ! Met een underscore.
Maar euhm, lijkt me alleszins wel een gezellige boel te zijn dan. Jandorie, ik ben getrouwd en ik heb zelfs goesting om nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dan niet om te trouwen en kindjes te maken (of te oefenen) of een relatie aan te knopen. Heel het coronagebeuren (en de kleine) heeft mijn sociaal leven op een serieuze rem gezet en ik mis persoonlijk contact met mensen. En ook gewoon nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken. Vanaf een bepaalde leeftijd is dat precies voorbij (al moet mijn dochter nog ingeschakeld worden op de kleuterschool voor playdates en dus sociaal contact), of ben ik daar alleen in? Dus ik zou meegaan, gewoon om pinten te heisen en te leuteren aan den toog. Maar den toog mag niet meer zeker?

Nieuwe mensen leren kennen als in echt goed leren kennen doe ik ook niet meer hoor. Ben ook al een aardig stukje in de 30 maar door mijn beroep heb ik niet gelijk een gebrek aan sociale contacten. Zie en hoor genoeg mensen en de vriendschappen die in nu heb zijn soms al moeilijk om te onderhouden.
Maar ik kan me wel voorstellen dat corona/thuiswerk/kleintje het gevoel kan geven wat je omschrijft. Zie het veel in mijn omgeving rondkomen daarom dat het voorstel van Tone me zo leuk lijkt.
Komt er voor de singles iets meer uit voort, leuk toch en zo niet dan heb je een leuke avond/dag gehad. Denk ik dan.

het was de eerste keer