Tonerider
Well-known member
niet hetzelfde hier, maar toch ongeveer.Ik heb eigenlijk nog nooit gedatet![]()
Door dingen waar ik niet ga over uitweiden had ik in mijn tiener jaren al last van depressies en psychische problemen.
Dat heeft me jaren bezig gehouden dus in mijn 20’s ook nooit echt geprobeerd , ook geen one night stand dingen, mijn zelfbeeld was heel laag en ik kon totaal niet om met afwijzing of tegen de muur te lopen.
Anyway ondertussen zijn we al in de 30 en dunno maar voelt precies of ik geen zin meer heb om van 0 te beginnen met daten.
Enerzijds omdat ik te onzeker ben maar anderzijds omdat ik nooit psychisch 100% zal zijn en breakups of afwijzing heb ik geen zin in en die komen extra hard aan.
Verder zit ik ook op een leeftijd waar er al meteen kans is op een date dat ze al zegt van “ ik heb een kind “ of dit/dat , alle respect daarvoor maar niet voor mij.
Voorlopig houden we het dan ook maar op betekenisloze “boemboem” met meisjes die eigenlijk te knap voor mij zijn en waar ik zo nooit op zou durven afstappen in bv een dancing maar gelukkig doet geld de wereld draaien.
Mijn eerste lief was in het uitgaansleven en doordat ik gezopen had. Dan durf ik wel vrouwen aanspreken. Maar eigenlijk ook door mn maat die met de vriendin van haar begon te verkeren en zo ben ik dan toch met haar in contact gekomen. Maar dat was geen relatie om over naar huis te schrijven ondanks dat ze twee jaar geduurd heeft.
Dan vier jaar alleen (met geen ONS of daten)
Dan op aandringen van een maat mee op weekend geweest en daar mijn ex leren kennen. Niet dat het aan mij lag. We waren daar met heel veel en als we gingen wandelen, liep ik altijd alleen tussen de groepen in. Zij was (is) echter extreem extravert en is bij mij komen lopen. Ik was toen echter al gesettled in de gedachte van eeuwig alleen te zijn en zocht niet echt iemand. Maar zij heeft toen blijven contact zoeken en doordat zij veel babbelde, moest ik niet veel zeggen. En dat werkte (toch voor een tijd).
Maar voor de rest, nooit geen dates of zo. En nu zie ik het ook niet meer zitten, alhoewel ik wel genegenheid mis en best eenzaam kan zijn. Maar het zit niet goed met mijn zelfvertrouwen en dat straal ik ook uit. En dit topic en wat ik zie gebeuren in de maatschappij helpt ook niet om vertrouwen te krijgen in mezelf en in het vinden van een goede partner. Veel crazy bitches, anti-vaccinatie, complot-aanhangers. Ik heb een rustig, zacht, lief, stille partner nodig. En die vallen niet op in deze wereld en zijn precies ook gewoon zeldzaam. Bovendien heb ik schrik dat de lieve persoon thuis zou veranderen in een heks. Genoeg mensen met twee gezichten.
Voeg daar nog eens bij dat ik in de leeftijdsklasse zit waarin veel vrouwen al een kind hebben en ik dat absoluut niet wil en de groep wordt nog kleiner.
Bovendien zou ik niet weten hoe te daten. Hier lul ik er op los, maar IRL weet ik niets te zeggen. Ik weet amper conversatie te voeren met mijn mannelijke collega's en als ik tegen een vrouw moet spreken, klap ik helemaal dicht. Dan is Tonerider helemaal niet zo ad rem als hier. Dus kan je al inbeelden dat ik iets ga drinken of eten met een vrouw. Crickets chirping all around.
En dan mijn uiterlijk: met kleren aan schommelt mijn zelfbeeld tussen een vijf en (op zeldzame goede dagen) een zeven, met kleren uit (en zeker na het lezen van dit forum) een drie tot vijf.
Dus een ONS of sex na een eerste date zou sowieso al mislukken van de stress. Of alles moet in de pikkendonker gebeuren.
Maar ik mis het wel: uw hoofd op de schoot van uw partner kunnen leggen en dan de liefdevolle strelingen door het korte haar (met roos). Maar goed: ik heb zelfs geen zetel, dus dat gaat ook niet lukken.