Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de hoop eentje terug te krijgen?Hahah ik zal ook eens foto zenden![]()

Ik straal blijkbaar arrogantie uit.Kleine tip voor online dating profiel foto’s: minstens ene tussen steken waar ge kijkt alsof ge iemand wilt vermoorden.
Chicks vallen nu eenmaal op badboys![]()
Ook maar eens een fotootje gestuurd
Hou moed,Ook maar eens een fotootje gestuurd
Moet wel wachten tot morgen 5 uur, want je bent reeds gaan slapen denk ik...
Ben benieuwd...
Ik steek er altijd ene tussen van mezelf in bad. Maar dat blijkt toch maar een fabel te zijn dat vrouwen op badboys vallen. Geen succes hier.Kleine tip voor online dating profiel foto’s: minstens ene tussen steken waar ge kijkt alsof ge iemand wilt vermoorden.
Chicks vallen nu eenmaal op badboys![]()
Ik zie het, ik krijg direct al een :roflmao smiley als ik BG nog maar open...Hou moed,
tis een hartenbreekster.
Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...Hahah ik zal ook eens foto zenden![]()

:insert sheldon there there gif:Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...
De kleren maken de man, was dat da niet die uitdrukking? Nu zie ik op wat vrouwen dus letten
En da was het eigenlijk![]()
Gelukkig heb je nog een goed reukje op. Dat maakt al veel goed, maar kun je door een stel pixels natuurlijk niet ruiken.Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...
De kleren maken de man, was dat da niet die uitdrukking? Nu zie ik op wat vrouwen dus letten
Wat had ge aan op de foto?Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...
Ik weet niet, gewoon zeker ? Ik vond het nochtans Very Nice...Wat had ge aan op de foto?
![]()
Zijn Flodderbroer veeleerWat had ge aan op de foto?
![]()

Volledig in zak en as nu, weg vertrouwen, weg sfeer [insert GIF] , compleet neergesabeld omwille van mijn vestimentaire keuze...