Het grote BeyondGaming Dating topic

Iemand die op dat moment dan in een relatie zit of iemand die u eigenlijk geen relatiemateriaal vindt, maar wel eenmalig wil vrijen?
Vind dat gelijk toch maar iets raar en zou me daar achteraf niet 100% gelukkig bij voelen... :tongue:
In mijn geval afgesproken met een ex jaren na datum, beide single toen, aan de hand van het teasen was duidelijk wat ging gebeuren, beiden wisten we duidelijk dat het daar ook bij ging blijven. 🤷🏼

Ben ik de enige die nog nooit een onenightstand gehad heeft?
Als je zo reddit bekijkt op tinder lijkt dat soms zo vlot te gaan allemaal.
Zou ook wel eens zo'n avond willen meemaken.

Me🙋‍♀️
Niet, nooit en never...
Zegt me ook niets onderwijl ik ooit wel een triootje zou doen maar dan wel met vreemde mannen dus niet de mijne en nog een andere vreemde piemel erbij of man/vrouw lijkt me ook wel oké maar meneer zou dat nooit willen of dan gaat hij ook een triootje willen met 2 vrouwen en dan komen we in een situatie waar er mogelijk doden of gewonden gaan vallen maar dus momenteel blijft het wel gewoon bij een fantasie.

Me🙋‍♀️
Niet, nooit en never...
Zegt me ook niets onderwijl ik ooit wel een triootje zou doen maar dan wel met vreemde mannen dus niet de mijne en nog een andere vreemde piemel erbij of man/vrouw lijkt me ook wel oké maar meneer zou dat nooit willen of dan gaat hij ook een triootje willen met 2 vrouwen en dan komen we in een situatie waar er mogelijk doden of gewonden gaan vallen maar dus momenteel blijft het wel gewoon bij een fantasie.
Wait wut?
Als je toestemming zou krijgen van je partner, zou je met plezier 2 vreemde mannen uitkiezen voor een nachtje kezen?

Me🙋‍♀️
Niet, nooit en never...
Ik heb een piemel.

Me🙋‍♀️
Niet, nooit en never...

Elke vrouw verdient het om minstens 1 keer in haar leven hard genomen te worden door twee staalharde piem0ls in trio vorm. MMV is my poison. Heb het 1 keer met twee vrouwen gedaan, maar dat was niet mijn meug. Het zal allicht niet geholpen hebben dat ik wasted as fuck was. Maar dan nog.

Wait wut?
Als je toestemming zou krijgen van je partner, zou je met plezier 2 vreemde mannen uitkiezen voor een nachtje kezen?
Ja.
Goedkeuring vragen/krijgen is ook zo raar maar ik wéét dat hij zowat gek zou worden moest ik mijn zinnetje doordrijven net zoals dat andersom ook zo zijn. Wij zijn gewoon niet het soort koppel dat open staat voor dat soort dingen maar moest hij nu bvb iemand zijn die er geen punt van maakt dan zou ik het zo doen. Heb die fantasie altijd al gehad.
Ik denk dat elke vrouw/man die fantasie wel heeft, toch?:unsure:
Wie wilt er nu niet graag verwend worden op de manier waarop hij/zij dat wilt?
Er is maar één ding waarvan ik huiver en das de daad via het achterpoortje verrichten, dat is en blijft een no fly zone.:frown:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja.
Goedkeuring vragen/krijgen is ook zo raar maar ik wéét dat hij zowat gek zou worden moest ik mijn zinnetje doordrijven net zoals dat andersom ook zo zijn. Wij zijn gewoon niet het soort koppel dat open staat voor dat soort dingen maar moest hij nu bvb iemand zijn die er geen punt van maakt dan zou ik het zo doen. Heb die fantasie altijd al gehad.
Ik denk dat elke vrouw/man die fantasie wel heeft, toch?:unsure:
Wie wilt er nu niet graag verwend worden op de manier waarop hij/zij dat wilt?
Er is maar één ding waarvan ik huiver en das de daad via het achterpoortje verrichten, dat is en blijft een no fly zone.:frown:
Den exit blijft een exit only in die kont-ext: helemaal mee eens!

Maar dus echt 0,0 ambitie om ooit een trio te doen in eender welke combinatie hier. 🤷🏼

ik kom ook, maar ga rechtstreeks naar de frigo voor leftovers, want wil gewoon nog eens deftig eten. geen behoefte om andermans piemel te zien.

Voor de rest: dit topic heeft me nog meer angst gegeven om iemand nieuw te leren kennen.

bijzonder wel minder problemen zien met ne one night stand die ge niet kent dan met iemand die ge al lang kent ik zou dat laatste echt akward als fuck vinden.

een trio meer zien zitten of zelfs over fantaseren dan ne one night stand is ook apart vind ik.

er is weinig dat ne one night stand overtreft met iemand random onbekend al is dat ondertussen ook diverse jaren geleden hier van in de studententijd.

er is weinig dat ne one night stand overtreft met iemand random onbekend al is dat ondertussen ook diverse jaren geleden hier van in de studententijd.
Geef m nog wat meer fairytalevoer! 🙄

Maar nu serieus: de kans is toch veel groter dat dat keihard tegen valt dan dat DE seks van uw leven zal zijn, als je het doet met iemand die bij wijze van spreken zelfs uwe naam nog niet kent... :unsure:

Geef m nog wat meer fairytalevoer! 🙄

Maar nu serieus: de kans is toch veel groter dat dat keihard tegen valt dan dat DE seks van uw leven zal zijn, als je het doet met iemand die bij wijze van spreken zelfs uwe naam nog niet kent... :unsure:
das ook zo erg niet als t tegenvalt in tegenstelling tot bij iemand die ge twee weken later wel terug tegenkomt in de vriendengroep bv. Seks eenmalig met iemand bekend ik zou er echt niet snel aan beginnen. Doe dan maar iemand onbekend waar het duidelijk is dat het om 1 ding gaat en die ge als t tegenvalt met een beetje geluk ook nooit meer tegenkomt. En als t wel meevalt is t ook perfect want dan stopt ge niet alleen letterlijk op een hoogtepunt.

das ook zo erg niet als t tegenvalt in tegenstelling tot bij iemand die ge twee weken later wel terug tegenkomt in de vriendengroep bv. Seks eenmalig met iemand bekend ik zou er echt niet snel aan beginnen. Doe dan maar iemand onbekend waar het duidelijk is dat het om 1 ding gaat en die ge als t tegenvalt met een beetje geluk ook nooit meer tegenkomt. En als t wel meevalt is t ook perfect want dan stopt ge niet alleen letterlijk op een hoogtepunt.
Ik noem dat sukkelseks en heb daar eigenlijk weinig problemen mee. Het vlot niet altijd, wat bij de ene werkt, werkt bij de ander niet. Ik zou het dus makkelijker vinden slechte seks te hebben met iemand waar ik een vertrouwensband mee heb, omdat je er dan ook gewoon mee moet kunnen lachen, dan met een onbekende. Dan was het gewoon afgang. Punt.

Terug
Bovenaan