Het grote BeyondGaming Dating topic

ha-ha-ha-ha-ha.gif

Wel, merci allemaal voor het goede advies hier, maar zoals verwacht/gevreesd, komt er geen vervolg. Jammer maar helaas, maar ik heb wel duidelijkheid gekregen en het beleefdheidsexcuus dat het niet aan mij lag, maar dat ze het zo druk heeft met haar job dat ze geen tijd heeft om een relatie te starten en ze is pas nu ze ziek geweest is en beter tot dat besef gekomen. Mooi excuusje, dat wel. Gewoon geen klik had volstaan.

Wel, merci allemaal voor het goede advies hier, maar zoals verwacht/gevreesd, komt er geen vervolg. Jammer maar helaas, maar ik heb wel duidelijkheid gekregen en het beleefdheidsexcuus dat het niet aan mij lag, maar dat ze het zo druk heeft met haar job dat ze geen tijd heeft om een relatie te starten en ze is pas nu ze ziek geweest is en beter tot dat besef gekomen. Mooi excuusje, dat wel. Gewoon geen klik had volstaan.
Als iemand dan wel de moeite doet om iets nader toe te lichten, is het ook niet goed? 🤔
Ofwel lees ik het verkeerd, ofwel moet je echt eens bij een therapeut voor je mindset vooraleer je een verbitterde, zure mensenhater wordt. 😟

Als iemand dan wel de moeite doet om iets nader toe te lichten, is het ook niet goed? 🤔
Ofwel lees ik het verkeerd, ofwel moet je echt eens bij een therapeut voor je mindset vooraleer je een verbitterde, zure mensenhater wordt. 😟
Goh, toelichten. Klinkt inderdaad toch maar als een flauw excuus hoor. Heb toch ook liever dat ze eerlijk toegeven dat er gewoon geen klik is.

Op dates gaan, maar dan “opeens” geen tijd hebben om een relatie te starten, komaan…

Goh, toelichten. Klinkt inderdaad toch maar als een flauw excuus hoor. Heb toch ook liever dat ze eerlijk toegeven dat er gewoon geen klik is.

Op dates gaan, maar dan “opeens” geen tijd hebben om een relatie te starten, komaan…
Sommige mensen willen niet te eerlijk zijn omdat ze schrik hebben de andere te kwetsen. Enfin, al bij al niet slecht dat ze hem niet té lang aan het lijntje heeft gehouden. Hij is dan toch maar mooi op date geweest met een knappe madam. Nu op naar de volgende én hopen dat die klik er wel is. En gewoon nonchalant fun hebben.

Met wat chance mag hij iets anders swipen dan alleen zijn smartphone. :unsure:

Ben ik de enige die nog nooit een onenightstand gehad heeft?
Als je zo reddit bekijkt op tinder lijkt dat soms zo vlot te gaan allemaal.
Zou ook wel eens zo'n avond willen meemaken.

Ik ook nog niet hoor. Zegt me ook niets om "het beest met twee ruggen" te ontdekken met iemand die ik eigenlijk niet ken, en er puur aantrekkelijk uit ziet.

Op Reddit lees je wellicht vooral de 1. succesverhalen ("Bro, I banged this hot chick!") en 2. de rare toestanden ("Bro, this chick had a dick!").

Het internet dat je iets laat geloven wat daarom niet noodzakelijk klopt met de realiteit?!?

Naaaaaaaaah! Kanniet!

Kan ook met iemand die je al wel geruime tijd kent en eindelijk éénmalig plooit voor zo'n concept.
Iemand die op dat moment dan in een relatie zit of iemand die u eigenlijk geen relatiemateriaal vindt, maar wel eenmalig wil vrijen?
Zou me daar achteraf toch niet 100% gelukkig bij voelen... :tongue:

Terug
Bovenaan