@KnightOfCydonia Ik lees veel van uw berichten en je doet mij beetje aan Jonas denken van vroeger. Ik zie Jonas hier nu minder, maar heb toch vernomen dat die jongen is beginnen sporten en dat het er toch beter mee gaat.
Anyway, werk is werk... Er zijn mensen die daar iets van eigen waarde uithalen, maar ik doe mijn werk ook maar omdat het moet en het brood op de plank tovert en ik heb mij daar bij neergelegd. De rest van mijn keuzes moet mijn voldoening in het leven brengen. Eens je dat kan aanvaarden ben je al een heel eind ver. Of je kan natuurlijk die unieke job vinden die 5% van de wereld vindt, maar mij lijkt het beter gewoon zoals de rest van ons plebs daar vrede mee te nemen.
Het is cliche, maar ga naar ne fitness vriend. 3 keer per week een dik uur afzien. Ik wil u zelf een schema opstellen. Niet om beir te worden, maar ge gaat gewoon na enkele weken/maande voelen dat ge u effectief beter in uw vel en vooral geest gaat voelen. + dat vaste stramien + de vooruitgang die je gaat opmerken boosten dat gevoel. De kans dat je in de fitness iemand tegen komt is klein, maar niet onbestaande, maar daarvoor zou ik het al niet doen.
Wat mij bij mijn volgende tip brengt: Doe ne kookcursus of les fotografie... Doen altijd heel diverse mensen aan mee en je bent direct 1 keer per week een uur of 3 - 4 weg. Op den duur maak je daar echt wel vrienden en wij gingen na onze les op den duur wel met een paar man eentje drinken. Potentieel ook om iemand tegen te komen zonder al de stress van dating.
Ik heb 3 maanden in Genk gewerkt (woon in Gent dus best een eindje) en verbleef ook 5 dagen op Hotel (lees 10m2 gevangenis) en kwijnde daar ook weg. Heb mij daar een fitness en zwembad in de buurt gezocht. Ging 3 keer fitnessen en 1 keer zwemmen. Heb er geen vrienden voor het leven aan overgehouden, maar mijn depressie was wel weg.
het zijn die eerste stappen zetten die het moeilijkst zijn, maar ik beloof u plechtig als je deze stappen effectief gaat doen voor minstens 3 maand dat ge u ook effectief beter gaat voelen.
En je hebt op uw dates ook eens iets anders om over te praten. Welke vrouw houdt nu niet van iemand dat kan koken en wat sportief is?
En natuurlijk... Stop met overdenken, maar ik weet dat dat onozele raad is want dat zit in u en dat gaat niet weggaan, maar leer er mss meer mee omgaan. Jij bent niet uw gedachte, jij beslist in welke gedachtetrein je stapt en er staan er in het station 1000 per minuut te wachten, dus stop met diegene te kiezen die u ongelukkig en onzeker maken.
/therapie-session closed