Green Mamba
Well-known member
Voor de een is te snel wat voor een ander te traag gaat.Dus waarschijnlijk gewoon veel te snel gegaan?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de een is te snel wat voor een ander te traag gaat.Dus waarschijnlijk gewoon veel te snel gegaan?
Jij vindt voet- en vingerkootjes van een skelet tillen wél een workout?ik vind van wel, maja das mijn mening

Don't know, het was duidelijk dat we niet bij elkaar pasten.Dus waarschijnlijk gewoon veel te snel gegaan?

Wut?Jij vindt voet- en vingerkootjes van een skelet tillen wél een workout?![]()
Tuttut. Als je het ECHT wilt...Bij ons was snel samenwonen nu ook wel de enige werkbare optie om elkaar wat (in het echt) te zien
Ik stond er daarom ook wel op dat ze hier eens kwam inwonen met een toeristenvisum voor we verder gingen, aangezien ik ook wel wat relaties bij vrienden en familie heb gezien waar alles peis en vree was tot ze gingen samenwonen en elkaar na enkele weken net niet de kop insloegen![]()
. Zonder dat er echt een beslissing was uitgesproken om samen te hokken, het is wat gegroeid. Tot we beslist hebben samen een nestje te zoeken. Ik ken twee koppels die elk hun eigen huis / eigen appartement (in zelfde gebouw denk ik) hebben. Dat zijn beide koppels die al lang (gelukkig, denk ik) samen zijn en dat werkt gewoon voor hun. Ik denk soms ook dat dat voor mij ook een een goede optie zou zijn, alleen nogal een gedoe om telkens de huisdieren mee te verhuizen, maar niet ondoenbaar.Zie jij jezelf in een monogame relatie met iemand voor de rest van je leven? Geen veroordeling van mij, ben gewoon curieus hoe dat voor jou zou werken. Beiden een huis of appartement apart kopen of huren?
Dat zou mij op zich nu ook niet storen, als je uiteindelijk maar een lift of gang verwijderd bent, al denk ik wel dat je dan uiteindelijk in veel gevallen toch voornamelijk in 1 unit eindigt, al is het maar om samen te slapen.Ik ken twee koppels die elk hun eigen huis / eigen appartement (in zelfde gebouw denk ik) hebben. Dat zijn beide koppels die al lang (gelukkig, denk ik) samen zijn en dat werkt gewoon voor hun. Ik denk soms ook dat dat voor mij ook een een goede optie zou zijn, alleen nogal een gedoe om telkens de huisdieren mee te verhuizen, maar niet ondoenbaar.
Van het ene koppel weet ik dat ze afwisselend bij hem of bij haar thuis zitten voor een tijdje (week tot een paar weken), en een paar dagen in de week elk in hun eigen huis. Soms zitten ze wat langer samen en verhuren ze haar huis voor korte duur.Dat zou mij op zich nu ook niet storen, als je uiteindelijk maar een lift of gang verwijderd bent, al denk ik wel dat je dan uiteindelijk in veel gevallen toch voornamelijk in 1 unit eindigt, al is het maar om samen te slapen.
Dat zou dan weer niets voor mij zijn, ik wil één woonplaats waar ik op mijn gemak zit, en dan geen huurder die daar af en toe ook eens rondloopt. Maar als het voor anderen werkt, waarom niet.Van het ene koppel weet ik dat ze afwisselend bij hem of bij haar thuis zitten voor een tijdje (week tot een paar weken), en een paar dagen in de week elk in hun eigen huis. Soms zitten ze wat langer samen en verhuren ze haar huis voor korte duur.
Welja als het huis verhuurd is blijft ze dan bij haar lief voor die periode, denk dat ze zo wat de kosten drukken van 2 huizen. 't Is inderdaad niet voor iedereen, maar 'k vind het wel goed dat mensen hun eigen manier vinden en hebben van leven en niet samenwonen omdat dat zo 'hoort'. Ze krijgen er soms wel commentaar op maar who caresDat zou dan weer niets voor mij zijn, ik wil één woonplaats waar ik op mijn gemak zit, en dan geen huurder die daar af en toe ook eens rondloopt. Maar als het voor anderen werkt, waarom niet.
Gewoon gaan. Statistisch gezien zijn het allemaal losstaande gevallen hé, dus de kans dat dit tegenvalt is niet gecorreleerd met de voorgaande tegenvallende resultaten (tenzij je je daarnaar gaat gedragen, maar dan ligt het inderdaad aan jezelf. Je mag er echt niet zitten van "dit gaat toch niets worden", want dan wordt het inderdaad niets). Vriendin van me had ook niet veel chance op internet-daten, wilde er ook de plug weer uit trekken, maar had nog 1 date "on hold". Zij had er geen zin in, hij eigenlijk ook niet, allebei gespeeld met het af te bellen, uiteindelijk toch niet gedaan en afgesproken op een weekavond...er is nog één iemand die mij mee uitgevraagd heeft
Je trekt het je te hard aan. 2/10 keer wou jij geen vervolg, 4/10 keer wel maar de andere niet, dat zijn toch allemaal geen getallen om moedeloos van te worden vind ik. Dat is nu eenmaal hoe het veelal gaat denk ik, gewoon verder doen.Wel, deze week mijn 10e date zonder resultaat gedaan dit jaar, klaar om de handdoek terug een tijdje in de ring te gooien. Je gaat je dan toch afvragen wat er mis is met jezelf wanneer je om een vervolgdate vraagt en alweer te horen krijgt dat er langs de andere kant geen klik was.
Van diezelfde 10 dates heb ik dat toegegeven ook bij 2 gezegd, maar heb toch bij een goede 4 dates waar ik dan zelf een vervolg wou een neen gekregen, dat is geen gezonde verhouding.
Ondertussen al meegemaakt dat ik een tweede date beloofd was, en vervolgens afgezegd. Iemand die op een eerste date niet komt opdagen en een match na een speeddate die géén één bericht terugstuurt (ik heb er voor de duidelijkheid ook maar 2 gestuurd), dus "in real life geghost" eigenlijk.
Zelfs voor de laatste vrouwen met wie ik via dating-apps nog aan het babbelen was (weliswaar met enige tijd tussen, ik houd zelden nog meerdere gesprekslijnen tegelijkertijd open) te horen gekregen dat ik voor een eerste date uiteindelijk 2e keuze was, want beiden hadden net toevallig nu een goede klik gehad op een date met iemand anders. Tof voor hen.
Aan dit tempo wordt ik één van die hopeloze vrijgezellen, er is nog één iemand die mij mee uitgevraagd heeft, maar ik denk dat ik daar wel even neen op ga zeggen, want heb er mijn twijfels bij en ben het echt spuugzat.
Nee. Niet één waarin ik mij dagdagelijks moet gaan bezighouden met het geluk van iemand anders, althans. Ik heb in een normale werkweek minstens 3 avonden helemaal voor mijzelf nodig of ik stop met functioneren. En familie en vrienden nemen ook al veel te veel tijd in beslag, erg veel schiet er dan niet meer over he. Just the way it is, ik ben gelukkig en kom niets tekort.Zie jij jezelf in een monogame relatie met iemand voor de rest van je leven?

Ik dacht al wel dat je squid haar grapje niet had begrepen