Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik kan wel bevestigen dat sporten en aan uw lichaam werken (power training) helpt voor u zelfvertrouwen.
(dacht dat het @Carrion was en @puni zaliger die het mij voorstelden)

Is Puni overleden?
Oh wat erg😥
Hij was best wel actief in het coronatopic.
Echt zo erg hé.😥
Mag ik vragen hoe oud hij was en waaraan hij is gestorven?
Wss stond dit bericht ergens anders al want de rest van de leden reageren niet zo geschokt.

ik denk dat het gewoon zaliger is omdat ie niet meer op het forum zit?

Ik las het zelfde over "wijlen epyon" maar toen zat ie in Terzake...

Is Puni overleden?
Oh wat erg😥
Hij was best wel actief in het coronatopic.
Echt zo erg hé.😥
Mag ik vragen hoe oud hij was en waaraan hij is gestorven?
Wss stond dit bericht ergens anders al want de rest van de leden reageren niet zo geschokt.
Het leven als OHL supporter eist nu eenmaal zijn tol.

Er waren echt leuke momenten samen en het klikte écht goed op verschillende vlakken. Maar evengoed de extreme andere kant waar het teveel niet klikte.
Moving on

we hebben een post van de maand gevonden reeds.

Paardenvrouwen daar blijft nu eens iedere gezonde man van weg.

edit: godverdekke tis ne post van vorige maand.
Vroeger eens op een zatte avond bijna een paardenvrouw binnen gedaan. Tot plots een maat van mij me gered heeft met de woorden "wuk doej gie nu, ze et een bloeme op neur gat"
(ze had dus een broek aan waar een bloem op stond)

Achteraf bleek het ook een paardenvrouw te zijn, dus ik trakteer hem er nog ieder weekend voor.

Er waren echt leuke momenten samen en het klikte écht goed op verschillende vlakken. Maar evengoed de extreme andere kant waar het teveel niet klikte.
Moving on
Hoe ver zat je? Ik veronderstel elk eigen woning, elke avond samen bij een iemand thuis los van de late me-time activiteiten of werd er specifieke dagen afgesproken en verder elk in zijn eigen huis?

Omwille van het grote verschil in sociale/sportieve activiteiten & de mogelijkheid (eigen huis) , vrij snel beslist dat zij kon intrekken bij mij.
Dus we haalden er al het maximale uit .. Dus was niet enkel dat wat meespeelde hoor :)

Ik snap dat toch niet goed, zo snel al gaan samenhokken. Is alleen wonen en plaats voor uzelf hebben dan echt een zodanig ondraaglijk vooruitzicht voor de gemiddelde mens?

Hier komt er alvast niemand wonen, daten of niet. Ik heb mijn plek nodig.

Nee absoluut niet. Het zou voor mij persoonlijk misschien zelfs beter zijn om lang apart te blijven wonen. Maar gezien ons situatie & verschil noodzaak elkaar te zien, was dat wel een mogelijke oplossing om maximale tijd bij elkaar te zijn

Ik zou dat op zich wel niet te lang willen uitstellen omdat je elkaar toch ook op een andere manier leert kennen.
Als je dat pas doet na 1a2 jaar en dan pas merk je dat het toch niet gaat vind ik toch erger.
Toch ook benieuwd hoe zich dat hier gaat evolueren, maar is zeker nog te vroeg hier en nog niet aan de orde.

Ik snap dat toch niet goed, zo snel al gaan samenhokken. Is alleen wonen en plaats voor uzelf hebben dan echt een zodanig ondraaglijk vooruitzicht voor de gemiddelde mens?

Goh, bij ons zat er 1 uur rijden tussen, beide pas om 18u thuis van het werk, voor ons was snel samenwonen de enige manier om elkaar tijdens de week te kunnen zien. Hij heeft wél nog een jaar zijn appartement gehouden "Just in case", daar reed hij 1-2x per maand naar toe en dan ene gaan drinken bij een vriend en daar blijven slapen en zo.

Zie jij jezelf in een monogame relatie met iemand voor de rest van je leven? Geen veroordeling van mij, ben gewoon curieus hoe dat voor jou zou werken. Beiden een huis of appartement apart kopen of huren?

Zie jij jezelf in een monogame relatie met iemand voor de rest van je leven? Geen veroordeling van mij, ben gewoon curieus hoe dat voor jou zou werken. Beiden een huis of appartement apart kopen of huren?
In alle eerlijkheid, ik zie mezelf ook niet meer met een partner gedomicilieerd staan op 1 adres om mezelf en mijn dochter te beschermen. Idem met trouwen en geregistreerd samenwonen etc. Maar dat komt dan ook enkel en alleen omdat het voor mij een traumatische ervaring was dat ik iemand niet meer in mijn huis wou, maar wettelijk gezien hem ook niet buiten kon zetten.

Dan eerder elk zijn eigen huis en bvb tijdens de week bij de ene, in het weekend bij de ander.
Ik ken iemand die zijn huis heeft verkocht en appartement aan de zee kocht met dezelfde regeling, die woonden op 10km maar van elkaar daarvoor. 😁

Omwille van het grote verschil in sociale/sportieve activiteiten & de mogelijkheid (eigen huis) , vrij snel beslist dat zij kon intrekken bij mij.
Dus we haalden er al het maximale uit .. Dus was niet enkel dat wat meespeelde hoor :)

Dus waarschijnlijk gewoon veel te snel gegaan?

Terug
Bovenaan