D
Deleted member 95
Guest
Ah je bedoelt op Tinder, ik dacht hier Narie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah je bedoelt op Tinder, ik dacht hier Narie

is gewoon een kleine rant hoor.
in verhouding is het positieve overheersend hoor
de keren dat ik weg ben geweest met zo iets waren altijd gewoon gezellig to say the least.
maar soms is dat gewoon vermoeiend als ge der zo een paar achtereen hebt =D
en idd, ik verwijder die ook ze.
tis niet dat ik daar snachts van wakker lig of zo he
end rant.

Ben jij dat op die profielfoto?
Asking for a friend nzu...

Jij was die die kale mannen wel sexy vond zekerBen jij dat op die profielfoto?
Asking for a friend nzu...

Voilà, ge hebt touche met een BG-lady.no thats my evil twin brother
uiteraard ben ik dat
Jij was die die kale mannen wel sexy vond zeker![]()

Ik ben nog single MyllanatjeNatuurlijk (kan) is een kale man sexy (zijn).
Kijk als ik moet kiezen tussen een kale man die er verzorgd uitziet en lekker ruikt en een stinkende speknek met weelderige haardos dan is mijn keuze snel gemaakt.
Het haar (of gebrek ervan) maakt of breekt de man in kwestie niet. Idem dito met bvb een man met een buikje, vind ik op zich ook heel aantrekkelijk enkel het gebrek aan hygiëne etc zijn een enorme afknapper voor mij. Iemand die bvb uit zijn bek meurt moet gewoon verder wandelen...![]()
Ik kan alleen maar "Mylla natje" lezenIk ben nog single Myllanatje

Basis hygiëne is normaal toch (al is dat niet als ik soms rond mij zie).Natuurlijk (kan) is een kale man sexy (zijn).
Kijk als ik moet kiezen tussen een kale man die er verzorgd uitziet en lekker ruikt en een stinkende speknek met weelderige haardos dan is mijn keuze snel gemaakt.
Het haar (of gebrek ervan) maakt of breekt de man in kwestie niet. Idem dito met bvb een man met een buikje, vind ik op zich ook heel aantrekkelijk enkel het gebrek aan hygiëne etc zijn een enorme afknapper voor mij. Iemand die bvb uit zijn bek meurt moet gewoon verder wandelen...![]()
Lijkt ook vooral contextgevoelig, bij het uitgaan is dat niet zo vreemd. Lijkt met dat in zo'n ontspannen atmosfeer je daar sneller voor openstaat, en sommigen zijn daar ook met die reden.Nog niet begonnen met 't bijlezen van september, dus kan zijn dat er hier hét antwoord tussenstaat.
Zelf absoluut geen casanova, maar op tv (ja ik weet het, film enz) ziet ge geregeld dat jongens gewoon letterlijk op een meisje afstappen blabla en nog binnen die tijd nummer vragen tot zelfs al een date. Dus zelfs bv op bushaltes, in de winkel,...?
Wtf eigenlijk, lijkt me vree onrealistisch dat dit werkt. Over wat moet je praten met een wildvreemde? Meisje/jongen die aangesproken wordt, die weet toch ook dat dat maar voor 1 geldt (leren kennen of ermee ********* kan worden tot evt. relatie)?
Met het uitgaan vind ik 't al helemaal iets raars.
Geldt dat hier ook voor jullie? Niet dat ik momenteel op zoek ben, de wanhoopsfase is inmiddels gaan liggen na m'n breuk dus ik pest mezelf graag met forever alone meme's met een knipoog.
Zelf absoluut geen casanova, maar op tv (ja ik weet het, film enz) ziet ge geregeld dat jongens gewoon letterlijk op een meisje afstappen blabla en nog binnen die tijd nummer vragen tot zelfs al een date. Dus zelfs bv op bushaltes, in de winkel,...?
Bij ons is het zo gegaan.Nog niet begonnen met 't bijlezen van september, dus kan zijn dat er hier hét antwoord tussenstaat.
Wtf eigenlijk, lijkt me vree onrealistisch dat dit werkt. Over wat moet je praten met een wildvreemde? Meisje/jongen die aangesproken wordt, die weet toch ook dat dat maar voor 1 geldt (leren kennen of ermee ********* kan worden tot evt. relatie)?
Met het uitgaan vind ik 't al helemaal iets raars.
Geldt dat hier ook voor jullie? Niet dat ik momenteel op zoek ben, de wanhoopsfase is inmiddels gaan liggen na m'n breuk dus ik pest mezelf graag met forever alone meme's met een knipoog.
) langs mijn kant eindelijk een normale zin en dat was eigenlijk zowat het startschot voor een leuk gesprek en veel gelach. Een relatie is er niet meteen van gekomen maar uiteindelijk wel.
Ik snap dat niet zo goed wat daar problematisch aan is. Ik slaag er niet in om openbaar vervoer te nemen zonder dat iemand mij aanspreekt....
Normaal ga ik omwille van shifturen met de auto werken, maar op een bepaald moment heb ik 3 maanden opleiding in daguren in Brussel moeten volgen. Na een maand kende ik alle vaste mensen in mijn wagon, geen enkele heb ik er zelf doelbewust aangesproken. Maar gewoon eens knikken en goeiemorgen zeggen als je gaat zitten in een zelfde coupé is voor de meeste mensen genoeg als opener om een praatje te slaan.
Sowieso ook handig van elkaar wat te kennen. De dag dat ik normaal mijn halte ging missen omdat ik in slaap was gevallen, is iemand mij komen wakker maken.
Maar dus, als je makkelijker contacten wil leggen is de sleutel eenvoudig: vriendelijk zijn en dan komt de rest vanzelf.
(dat en ik zie er uiteraard niet vriendelijk uit)Dat vind ik echt komiek om te lezen, ik heb de gave om nooit aangesproken te worden*. Maar ik heb ook wel geen vaste wagon, misschien start het probleem daar wel(dat en ik zie er uiteraard niet vriendelijk uit)
*enkele gevallen daargelaten
Maar dus, als je makkelijker contacten wil leggen is de sleutel eenvoudig: vriendelijk zijn en dan komt de rest vanzelf.

Gua is niet voor niets de black venus onder de pendelaarsters.Nee je bedoelt (aantrekkelijke) vrouw zijn![]()