Het grote BeyondGaming Dating topic

is gewoon een kleine rant hoor.
in verhouding is het positieve overheersend hoor :)
de keren dat ik weg ben geweest met zo iets waren altijd gewoon gezellig to say the least.

maar soms is dat gewoon vermoeiend als ge der zo een paar achtereen hebt =D
en idd, ik verwijder die ook ze.

tis niet dat ik daar snachts van wakker lig of zo he:scream:
end rant.

is gewoon een kleine rant hoor.
in verhouding is het positieve overheersend hoor :)
de keren dat ik weg ben geweest met zo iets waren altijd gewoon gezellig to say the least.

maar soms is dat gewoon vermoeiend als ge der zo een paar achtereen hebt =D
en idd, ik verwijder die ook ze.

tis niet dat ik daar snachts van wakker lig of zo he:scream:
end rant.

Ben jij dat op die profielfoto?👀
Asking for a friend nzu...

Jij was die die kale mannen wel sexy vond zeker :woohoo:

Natuurlijk (kan) is een kale man sexy (zijn). :love:
Kijk als ik moet kiezen tussen een kale man die er verzorgd uitziet en lekker ruikt en een stinkende speknek met weelderige haardos dan is mijn keuze snel gemaakt.

Het haar (of gebrek ervan) maakt of breekt de man in kwestie niet. Idem dito met bvb een man met een buikje, vind ik op zich ook heel aantrekkelijk enkel het gebrek aan hygiëne etc zijn een enorme afknapper voor mij. Iemand die bvb uit zijn bek meurt moet gewoon verder wandelen...:frown:

Kijk als ik moet kiezen tussen een kale man die er verzorgd uitziet en lekker ruikt en een stinkende speknek met weelderige haardos dan is mijn keuze snel gemaakt.

Het haar (of gebrek ervan) maakt of breekt de man in kwestie niet. Idem dito met bvb een man met een buikje, vind ik op zich ook heel aantrekkelijk enkel het gebrek aan hygiëne etc zijn een enorme afknapper voor mij. Iemand die bvb uit zijn bek meurt moet gewoon verder wandelen...:frown:
Ik ben nog single Myllanatje

Basis hygiëne is normaal toch (al is dat niet als ik soms rond mij zie).

Ik doe wat aan skincare, shave my head iedere paar dagen, en onderhoud baard ook.
Makes perfect sense. als ge u eigen al niet onderhoud...

want als ik pakweg mijn haar niet afdoe iedere paar dagen wordt echt een ramp...

anyway, mogelijk terug een date volgende week.

Nog niet begonnen met 't bijlezen van september, dus kan zijn dat er hier hét antwoord tussenstaat.

Zelf absoluut geen casanova, maar op tv (ja ik weet het, film enz) ziet ge geregeld dat jongens gewoon letterlijk op een meisje afstappen blabla en nog binnen die tijd nummer vragen tot zelfs al een date. Dus zelfs bv op bushaltes, in de winkel,...?

Wtf eigenlijk, lijkt me vree onrealistisch dat dit werkt. Over wat moet je praten met een wildvreemde? Meisje/jongen die aangesproken wordt, die weet toch ook dat dat maar voor 1 geldt (leren kennen of ermee ********* kan worden tot evt. relatie)?

Met het uitgaan vind ik 't al helemaal iets raars.

Geldt dat hier ook voor jullie? Niet dat ik momenteel op zoek ben, de wanhoopsfase is inmiddels gaan liggen na m'n breuk dus ik pest mezelf graag met forever alone meme's met een knipoog.

Nog niet begonnen met 't bijlezen van september, dus kan zijn dat er hier hét antwoord tussenstaat.

Zelf absoluut geen casanova, maar op tv (ja ik weet het, film enz) ziet ge geregeld dat jongens gewoon letterlijk op een meisje afstappen blabla en nog binnen die tijd nummer vragen tot zelfs al een date. Dus zelfs bv op bushaltes, in de winkel,...?

Wtf eigenlijk, lijkt me vree onrealistisch dat dit werkt. Over wat moet je praten met een wildvreemde? Meisje/jongen die aangesproken wordt, die weet toch ook dat dat maar voor 1 geldt (leren kennen of ermee ********* kan worden tot evt. relatie)?

Geldt dat hier ook voor jullie? Niet dat ik momenteel op zoek ben, de wanhoopsfase is inmiddels gaan liggen na m'n breuk dus ik pest mezelf graag met forever alone meme's met een knipoog.
Lijkt ook vooral contextgevoelig, bij het uitgaan is dat niet zo vreemd. Lijkt met dat in zo'n ontspannen atmosfeer je daar sneller voor openstaat, en sommigen zijn daar ook met die reden.

Op bushaltes of in de winkel, goh als er al wat blikken uitgewisseld werden misschien, maar ik denk dat weinigen/niemand echt zin hebben daarin tijdens de spits ofzo. Dusja, het zal wel kunnen, maar lijkt me ook enkel weggelegd voor heel vlotte/aantrekkelijke mensen in combinatie met mensen die daarvoor openstaan. Persoonlijk lijkt me dat in een eerder gesloten land als België moeilijker. In bv. Latijns-Amerika zie ik dat wél gebeuren.

Ik weet dat het alleszins niets voor mij zou zijn, tenzij er door één of ander grappig voorval een reden is om iemand aan te spreken. En zelfs dan, ik nam vroeger, voor ik mijn vrouw leerde kennen, geregeld dezelfde trein als een knappe dame. Wel al eens oogcontact gemaakt (maar dan denk je als twijfelaar natuurlijk dat dit komt omdat ik keek en ze haar ongemakkelijk voelt), en wat later ook vrij dicht op elkaar gepropt in een drukke trein, waar we eens naar elkaar glimlachten omdat er iemand luidop aan het meezingen was met zijn muziek. Maar dan ze effectief aanspreken, nope.

Voor Corona zat ik eens in de trein en een kerel is toen op me afgestapt en heeft heel verlegen zijn telefoon nr in mijn handen geduwd en snel gemompeld dat hij eens wou afspreken voor een drankje en is toen afgestapt. Ik heb een vriend dus ben op dat aanbod niet ingegaan maar ik was wel onder de indruk van zijn moed want ik zou zoiets niet durven. Moest ik vrijgezel zijn geweest zou ik om die reden hem wel een berichtje hebben gestuurd om te kijken wat daaruit kwam.

Bij ons is het zo gegaan.
Was wel in het uitgaansleven en dan ben je zoals Sylver zei, sws chiller.

Wij kwamen toe met 3 meiden wat ons aanspreken wel iets gemakkelijker maakte denk ik. In een grotere wordt het al moeilijker.

Ik ben soms niet al te subtiel als ik een knappe man zie dus dat signaal had mijn man opgepikt terwijl ik dacht dat hij me niet eens doorhad.
Hij stond er in het gezelschap van 3 vrouwen dus ik dacht dat één ervan mss zijn date was dus hem als eerst aanspreken zag ik al niet zitten plus dan was het trauma van die Italiaan er nog.

Toen ik buiten zat en hij naar me toekwam met de vraag of ik van plan was om weg te lopen kwam er na een hoop gewauwel (🤦‍♀️) langs mijn kant eindelijk een normale zin en dat was eigenlijk zowat het startschot voor een leuk gesprek en veel gelach. Een relatie is er niet meteen van gekomen maar uiteindelijk wel.

Je kan het hebben over het weer, interieur van de plek waar je bent, de sfeer echt alles en als er een klik is dan volgt de rest vanzelf. Beetje lef hebben en geluk zijn de 2 sleutelwoorden voor een leuke avond en eventueel meer dan dat.

Ik snap dat niet zo goed wat daar problematisch aan is. Ik slaag er niet in om openbaar vervoer te nemen zonder dat iemand mij aanspreekt....

Normaal ga ik omwille van shifturen met de auto werken, maar op een bepaald moment heb ik 3 maanden opleiding in daguren in Brussel moeten volgen. Na een maand kende ik alle vaste mensen in mijn wagon, geen enkele heb ik er zelf doelbewust aangesproken. Maar gewoon eens knikken en goeiemorgen zeggen als je gaat zitten in een zelfde coupé is voor de meeste mensen genoeg als opener om een praatje te slaan.

Sowieso ook handig van elkaar wat te kennen. De dag dat ik normaal mijn halte ging missen omdat ik in slaap was gevallen, is iemand mij komen wakker maken. :D

Maar dus, als je makkelijker contacten wil leggen is de sleutel eenvoudig: vriendelijk zijn en dan komt de rest vanzelf.

Ik snap dat niet zo goed wat daar problematisch aan is. Ik slaag er niet in om openbaar vervoer te nemen zonder dat iemand mij aanspreekt....

Normaal ga ik omwille van shifturen met de auto werken, maar op een bepaald moment heb ik 3 maanden opleiding in daguren in Brussel moeten volgen. Na een maand kende ik alle vaste mensen in mijn wagon, geen enkele heb ik er zelf doelbewust aangesproken. Maar gewoon eens knikken en goeiemorgen zeggen als je gaat zitten in een zelfde coupé is voor de meeste mensen genoeg als opener om een praatje te slaan.

Sowieso ook handig van elkaar wat te kennen. De dag dat ik normaal mijn halte ging missen omdat ik in slaap was gevallen, is iemand mij komen wakker maken. :D

Maar dus, als je makkelijker contacten wil leggen is de sleutel eenvoudig: vriendelijk zijn en dan komt de rest vanzelf.

Dat vind ik echt komiek om te lezen, ik heb de gave om nooit aangesproken te worden*. Maar ik heb ook wel geen vaste wagon, misschien start het probleem daar wel :thinking: (dat en ik zie er uiteraard niet vriendelijk uit)

*enkele gevallen daargelaten

Dat vind ik echt komiek om te lezen, ik heb de gave om nooit aangesproken te worden*. Maar ik heb ook wel geen vaste wagon, misschien start het probleem daar wel :thinking: (dat en ik zie er uiteraard niet vriendelijk uit)

*enkele gevallen daargelaten

Ik weet dat ook niet hoe dat komt. Zelfs als ik eens eenmalig de trein moet nemen, is er bijna altijd wel iemand die beslist 'aaaah, maar aan jou ga ik nu eens heel mijn leven vertellen'.
Hetzelfde trouwens op plaatsen waar een mens al eens moet wachten: bij de dokter, bij de kapper....

Mijn ma heeft dat ook, 't is dus blijkbaar iets erfelijks.

Ik wuif meestal mensen weg die mij aanspreken, want ik heb altijd het idee dat die mij iets willen aansmeren. Meestal zijn dat ook geen jonge knappe blondines met een C85 en een gevoel voor humor, want daar luister ik om een of andere reden graag naar.

Terug
Bovenaan