Het grote BeyondGaming Dating topic

Het is nog (veel!) te pril om daarover uit te wijden, omdat we zelf ook nog aan het aftasten zijn, maar ik heb vrij snel (lees: na een paar dagen) iemand gevonden via Bumble waar het heel goed mee klikt. Gewoon een deugdelijke bio geschreven, en toen er een match was ingepikt op iets dat in haar bio stond. Het grote voordeel was wel dat zij ook wel moeite deed om een gesprek gaande te houden, dat maakt het écht wel gemakkelijker. Dan afgesproken voor “een koffie en eventueel een lunch”, wat uitgelopen is tot een volledige namiddag praten.

En ik ben gewoon mezelf geweest. Je merkt wel vrij snel of iets klikt of niet, en als het klikt, hoe goed het klikt. Daar bestaan geen regels of tabellen voor, je voelt dat gewoon instinctmatig. En dan is het zaak om uit te klaren hoe goed het klikt.
Instinct en intuïtie, dat zijn keywords. Het rationele moet je buitenspel plaatsen, al kan dat na de ontnuchtering van de verliefdheidsroes nog wel een partypooper worden. Maar dat zijn zorgen voor later.

Wij zijn twee rationele mensen, en dat rationele volledig buitenspel plaatsen kùnnen we niet (ik zeker niet). Dat knagend stemmetje in het achterhoofd is zowel een vloek als een zegen, want ons 100% smijten kunnen we niet, maar we kunnen onszelf ook niet 100% blind tegen een muur laten botsen. Dus in plaats van ons in de put van de verliefdheid te gooien, rappellen we rustig naar beneden. En dat is ook gewoon goed.

Wij zijn twee rationele mensen, en dat rationele volledig buitenspel plaatsen kùnnen we niet (ik zeker niet). Dat knagend stemmetje in het achterhoofd is zowel een vloek als een zegen, want ons 100% smijten kunnen we niet, maar we kunnen onszelf ook niet 100% blind tegen een muur laten botsen. Dus in plaats van ons in de put van de verliefdheid te gooien, rappellen we rustig naar beneden. En dat is ook gewoon goed.
Das 't koordje van de tampon hé Guido

Ikzelf ben versierd geweest door mijn man, in het uitgaansleven anders was ik nu een catommy, I guess. :unsure: En ervaring qua daten ligt in een ver verleden dus ik heb niet zoveel zinvolle tips&tricks.:frown:

Hoe is dat dan in zijn werk gegaan?

Ik veronderstel niet dat hij opende met: Is je kut vrij vanavond?

Hoe is dat dan in zijn werk gegaan?

Ik veronderstel niet dat hij opende met: Is je kut vrij vanavond?

Ehm niet met zoveel woorden...:unsure:

Welja ik had dus samen met 2 vriendinnen een weddenschap afgesloten dat degene die op een avondje uit thuis kwam zonder date, de volgende welness zou betalen dus aangezien ik totaal niet aan daten toe was, was ik al aan het uitrekenen hoeveel die grap me zou kosten.

Het hele gebeuren vond plaats tijdens een zo foute party dat ik het niet eens ga vermelden maar dus wij waren er voor ons plezier, mijn man was er omdat hij de eigenaar van die zaak kent en die eigenaar wou het e.e.a. uitbreiden etc maar goed toen we toekwamen zag ik mijn man in het gezelschap van een paar knappe blondjes staan. Ja het oog wilt ook dus hij viel me/ons gelijk op maar dacht ja wat gaat hij oog hebben voor zo'n kleine dwerg als ik.

Toen ik en de meiden een drankje hadden en ergens gingen zitten kwamen er een 2 mannen langs met de vraag of er erbij mochten komen zitten.
Ik had écht geen zin in dat soort gezelligheid en zei dat ik effe buiten een sigaretje ging roken. Was een excuus want ik rook niet. :frown:
Toen ik buiten zat stond mijn man opeens achter mij met de vraag of ik van plan was om te gaan lopen en eigenlijk hebben we daar bijna een uur zitten praten zonder dat we toen enig besef hadden van wat ons te wachten stond.

EN ik heb schaamteloos genoten van die gratis welness.:shy:

tegen beter weten in nog steeds op tinder

fear of the dark op tinder rant

resultaat so far

paar first dates waar het niet klikt.
it happens :)

1x gehad dat het wel klikte maar geen 2de afspraak wegens persoon in kwestie emotioneel niet in de juiste plek op dit moment.
also happens.

maar het aantal matches in totaal slaagt toch wat tegen.
en 95% van de tijd is de conversatie zo droog en valt die stil na enkele zinnen.
ge probeert dan de boel nog wat draaiende te houden maar holy shit.
hoe vaak een antwoord gewoon 1 woord is ipv een zin of een effectief gesprek.

of unmatched without any response...
verschrikkelijk irritant

anyway small rant over.
on the positive side
heb al wel wat toffe middagen/avonden gehad.
en het helpt wel om buiten te komen, uit mijn schulp te komen en nieuwe mensen te leren kennen

Bed? Gewoon tegen de glazen deur van de ingang.
Hoe weet gij dat? Ge stond aan de andere kant van de glazen deur te kijken?
istockphoto-184857941-612x612.jpg

maar het aantal matches in totaal slaagt toch wat tegen.
en 95% van de tijd is de conversatie zo droog en valt die stil na enkele zinnen.
ge probeert dan de boel nog wat draaiende te houden maar holy shit.
hoe vaak een antwoord gewoon 1 woord is ipv een zin of een effectief gesprek.
Daar heb ik ook regelmatig last van. En op den duur weet je zelf ook niet meer wat zeggen als je altijd korte antwoorden krijg en geen initiatief komt van de ander 😅

Daar heb ik ook regelmatig last van. En op den duur weet je zelf ook niet meer wat zeggen als je altijd korte antwoorden krijg en geen initiatief komt van de ander 😅

dit.
Zo hard.
het doet geen pijn om even wat woorden uit te typen toch?
en het is van alle leeftijden.

maar hoe vaak ik de conversatie moet dragen, niet te tellen. En ik ben dan nog zo ene da wel wa probeert tot het echt niets meer opbrengt.
want online is vaak different dan offline.

of er wordt door de andere ook gematched, maar dan niets gezegd.

mja. ik weet dat ik geen solid 10 ben. en ze dus niet in de rij staan voor mij. but a bit of an effort goes a long way imo

en als het niet klikt geen probleem, maar zo gesprekken die nog droger zijn dan de Sahara woestijn... thanks but no thanks

dit.
Zo hard.

maar hoe vaak ik de conversatie moet dragen, niet te tellen. En ik ben dan nog zo ene da wel wa probeert tot het echt niets meer opbrengt.

mja. ik weet dat ik geen solid 10 ben. en ze dus niet in de rij staan voor mij. but a bit of an effort goes a long way imo

en als het niet klikt geen probleem, maar zo gesprekken die nog droger zijn dan de Sahara woestijn... thanks but no thanks
Meestal ook met in het profiel “een dag niet gelachen is een dag niet geleefd” en/of “ik hou van humor” 👌

dit.
Zo hard.

Nee kennelijk niet want paar pagina's hiervoor kregen we een heel boekverslag over het feit dat communicatie een basisrecht is en geen basis PLICHT.
Als je een reactie of antwoord verwacht van iemand dan begeef je je op het randje van sociopatisch gedrag volgens dat verslag.
Anyway als je actief bent op datingsites en andere online netwerken dan zit de kans erin dat je vaak te maken krijgt met asociaal gedrag.

Het is zoals je zelf zei hè, het is een tijdverdrijf en een keertje goed om buiten te komen.
Komt er wat van dan is dat leuk meegenomen, komt er niets van dan is dat eveneens goed.

dit.
Zo hard.

Ik probeer effkes moeite te doen en als de ander dat ook doet dan komt de rest vanzelf. Maar als het niet zo is jah op den duur sterft het gewoon uit of verwijder ik ze :p

Als mensen u of uw berichten kennelijk niet interessant genoeg vinden om er deftig op te reageren, of vice versa, durf ik stellen dat er geen klik is.
Ge moet dat niet zo persoonlijk opvatten.

Communiceren is voor sommige mensen, mezelf incluis, trouwens echt een inspanning, zeker met vreemden. Als ik dan geen goesting heb om op elke "hey cva?" te antwoorden voel ik mij daar ook niet schuldig over of zo.

Als mensen u of uw berichten kennelijk niet interessant genoeg vinden om er deftig op te reageren, of vice versa, durf ik stellen dat er geen klik is.
Ge moet dat niet zo persoonlijk opvatten.
Ah je bedoelt op Tinder, ik dacht hier Narie

Terug
Bovenaan