Het grote BeyondGaming Dating topic

Nee inderdaad en zo drastisch bedoel ik het ook niet.
Maar zoals je zegt liefst easy does it, maar heb het gevoel in deze tijden en dat lees je hier ook vaak dat je daarmee vaak tekort schiet.
Dat je er niet uitspringt en het misschien daardoor ook niet genoeg overbrengt.
Maar zoals mylanna dan nog zegt gewoon verder doen want zo is het de eerste keer ook goed gelopen is inderdaad ook wel correct.

Nee inderdaad en zo drastisch bedoel ik het ook niet.
Maar zoals je zegt liefst easy does it, maar heb het gevoel in deze tijden en dat lees je hier ook vaak dat je daarmee vaak tekort schiet.
Dat je er niet uitspringt en het misschien daardoor ook niet genoeg overbrengt.
Maar zoals mylanna dan nog zegt gewoon verder doen want zo is het de eerste keer ook goed gelopen is inderdaad ook wel correct.
Ik denk dat er uitspringen vooral geldt op datingapps en dergelijke, omdat de gemiddelde vrouw een hoop matches tegenkomt. Maar na enkele gesprekken, en als er dan een werkelijke date plaatsheeft, is die "selectieprocedure" al wat gepasseerd denk ik. Uiteindelijk gaat het dan toch over compatibiliteit lijkt me, en je kan jezelf niet blijven verstoppen.

Wat Avondland zegt. Gewoon zonder verwachtingen of afgelijnde "ik moet dit of dat"-ideëen. Mijn eerste date met mijn vikinge was gewoon een casual koffie + lunch (dat dan uitgelopen was in tijd omdat het zo aangenaam was qua gesprek), en bij afloop van die date ook wederzijds aangegeven dat een tweede date zeker welkom zou zijn, en daar hebben we beiden zonder ook maar enige vorm van verwachting naar toe hebben geleefd, gewoon blijven chatten en interesse hebben in elkaar.

En toen de tweede date er was, en we zagen elkaar, we keken elkaar in de ogen en zijn gewoon beginnen kussen (gewoon bij de start). Terwijl de eerste date gewoon louter praten is, gewoon casual over onze interesses.

Ik denk dat er uitspringen vooral geldt op datingapps en dergelijke, omdat de gemiddelde vrouw een hoop matches tegenkomt. Maar na enkele gesprekken, en als er dan een werkelijke date plaatsheeft, is die "selectieprocedure" al wat gepasseerd denk ik. Uiteindelijk gaat het dan toch over compatibiliteit lijkt me, en je kan jezelf niet blijven verstoppen.
Je hebt natuurlijk mensen die 'hard to get' spelen en vinden dat zijn/haar toekomstige partner een effort moet doen. Of mensen met een rugzakje die meer zekerheid willen van de ernstgraad van de relatiepoging. Genoeg mannen (en vrouwen) die wél alles uit de kast halen om iemand om hun vinger te winden. En je moet het lot soms een handje helpen. Als ik me destijds niet naast mijn vrouw had gemanouvreerd op een feestje van een gemeenschappelijke vriend, was het misschien nooit wat geworden.

Je hebt natuurlijk mensen die 'hard to get' spelen en vinden dat zijn/haar toekomstige partner een effort moet doen. Of mensen met een rugzakje die meer zekerheid willen van de ernstgraad van de relatiepoging. Genoeg mannen (en vrouwen) die wél alles uit de kast halen om iemand om hun vinger te winden. En je moet het lot soms een handje helpen. Als ik me destijds niet naast mijn vrouw had gemanouvreerd op een feestje van een gemeenschappelijke vriend, was het misschien nooit wat geworden.
Ja ok, als je bv. anders nooit mensen aanspreekt is "jezelf blijven" misschien niet de beste raad, maar ik bedoel het eerder met niet geforceerd overkomen.

Als je jezelf kan blijven, en zo'n ontmoeting ziet als een leuke activiteit waar je je kan amuseren, lijkt me dat alles er beter uitziet dan dat je op voorhand een paar talking points moet doornemen, om het overdreven te stellen.

En toen de tweede date er was, en we zagen elkaar, we keken elkaar in de ogen en zijn gewoon beginnen kussen (gewoon bij de start). Terwijl de eerste date gewoon louter praten is, gewoon casual over onze interesses.

Hoeveel tijd zat er tussen jullie eerste en 2de date?

Je kunt dat ook wat "bewust onbewust lezen". Als je gesprekspartner je in de ogen kijkt, en dan haar ogen afdwalen naar je mond, en dan terug naar je ogen, dan is dat eigenlijk echt een uitnodiging tot: "kus mij!". Dan is het gewoon oogcontact houden, en de rest zal wel vanzelf gebeuren.

De blik/lichaamshouding van iemand zegt ook veel.
Ofwel kijkt ze vol verlangen van diep in je ogen naar je mond met maar één luisterend oor omdat ze diep in gedachten al aan het overlopen is welke standjes ze straks mee wilt beginnen en waartoe die van mond van jou allemaal in staat is ofwel kijkt ze naar je mond met een soort van neutrale blik wat hoogstwaarschijnlijk betekent dat er een stukje gesmolten kaas van de pizza naast je lip hangt. Of dat er iets tussen je tanden zit.

Dus let vooral ook op haar lichaamstaal.
En hopelijk is het meid met lef, pakt ze je bij de oren en draait je keihard binnen.
Hopla geen zorgen en vragen meer ivm blikken en houdingen en gesmolten kaas.

Hopla geen zorgen en vragen meer ivm blikken en houdingen en gesmolten kaas.
ZSaMDlU.jpg

+1 voor meiden met lef.
Hints ontvangen, niet altijd simpel.
Soms beter om op veilig te spelen wanneer we niet zeker zijn, zelfs wanneer het eigenlijk overduidelijk is.

Hilarische Reddit thread van gisteren deed me hier aan denken
Daar zitten in het verhaal en de comments nu toch ook gevallen tussen waar zelfs ik het door zou hebben :D

Ik vind dat ook wel een superweirde manier om aan te geven dat je seks wil, tbh. I mean, op die leeftijd begin je toch gewoon te muilen en dan wordt het spannend etc.

Over dates: met mijn laatste vlam gaat dat supervlot. Ze is twee keer naar hier gekomen, maar alle andere dates hebben we gewoon samen bedacht wat we gingen doen. Ik die bij haar langs ging, samen naar een tentoonstelling, samen een wandeling maken, gaan kijken naar een live band in een café,... Je moet toch niet de date toch in de puntjes plannen, er is toch wel iets dat jullie allebei interesseert om eens te doen?

Ik vind dat ook wel een superweirde manier om aan te geven dat je seks wil, tbh. I mean, op die leeftijd begin je toch gewoon te muilen en dan wordt het spannend etc.
Is idd héél raar om aan te geven dat je meer wilt. :s
Op eender wat voor leeftijd is dat superweird haha bestaan tig manieren om duidelijk te maken dat je geil bent en met een condoom staan zwaaien ain't one of them.:lol:

Terug
Bovenaan