Het grote BeyondGaming Dating topic

Sorry ik heb geen zin in trolls in mijn pm. Ik wou enkel serieuze reacties! Ik heb je gezegd waarom ik het niet vertrouw en voorlopig geloof ik men bronnen 🤷‍♀️

Sorry ik heb geen zin in trolls in mijn pm. Ik wou enkel serieuze reacties! Ik heb je gezegd waarom ik het niet vertrouw en voorlopig geloof ik men bronnen 🤷‍♀️
Foto is nochtans ik. En geen dubbel.
Maar ok. Geen zin in drama.
Aan toekomstige pmers : je wordt gechecked door een mod. Dus je pm gaat niet naar haar alleen ;)

Laatst bewerkt:
Hier ook weer alleen.

Ik kan echt heel moeilijk tegen moodswings van vrouwen. Ofwel trek ik gewoon de vrouwen aan die daar in extremere vorm last van hebben (of val ik op zulke vrouwen).
Ik vind dat dat een vrouw toch vaak energie zuigt door die hormonen (ja, ik ben me bewust van het niet zo gelukkige werkwoord).

Of misschien ben ik ook gewoon graag alleen.

Nochtans @xAnyana , moest ik vrijgezel zijn zou ik mijn kans toch wel wagen bij u, imo een vrouw met lef. Ik zie het hier weinig doen om zo open en bloot aan te geven dat ze op zoek zijn.

Euh ik weet niet goed hoe ik dat moet definen, ik ben alvast niet slank? :unsure: Maar mensen die me een serieuze pm sturen kan ik wel een fototje tonen dat ook op men fb dating/tinder staat enzo.

Momenteel heb ik nog 0 pm's jong! :D En indien er nog komen nee ge moogt ze niet lezen ;)

Voor de mensen hier: ik ben wel serieus dus mijn 'oproep' is gemeend :v
Sorry, ik ben afgehaakt bij 'West-Vlaanderen'
omdat ik uit het Antwerpse kom ;)

Mij boeit het niet waar mijn eventuele toekomstige partner vandaan komt of dat nu limburg, west-vlaanderen, antwerpen of ergens anders is! Is het gemakkelijker/leuker om iemand dichtbij te leren kennen? Ja ... maar als de juiste persoon voor mij nu verder woont 🤷‍♀️ Op lange termijn zijn er altijd oplossingen. Ik ga ook niet bewust (op datingapps) iemand heel ver zoeken, maar als ik die persoon leer kennen via een andere weg dan is dat maar zo :)

Indien het over ons dialect gaat, ik spreek niet zo plat eerder iets tussen de 2. Dan vind ik dat jammer dat iemand me daarvoor zou afwijzen maar dat is die persoon zijn keuze natuurlijk.

Ben ook verhuisd van de westhoek naar het waasland... Al bij al geen problemen mee, maar nu mijn ma sukkelt met haar gezondheid toch al een paar keer gevloekt dat ik op een uur rijden woon... Vroeger niet direct bij stilgestaan. Maar veel succes met veel of weinig pak aan (y) Met een lat kunde niet veel doen zenne.

Terug
Bovenaan