Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@MiniJeffrey en @Soeplepel had ik nu toch wel al hier verwacht...Dus! Iemand nog aan het daten hier?

Die laatste heb ik al uitgehuwelijkt aan nieuw lid @mesenvork.
We lopen daar niet mee te koop, we willen niemand jaloers maken
Oei. Probeer eens met een Maine Coon op de foto te gaan. Misschien hapt @xAnyana dan wel toe. Zorg wel voor een indringende blik in je ogen.Anyana speelt hard to get. Zelfs men beste selfie had geen resultaat.
Foto is nochtans ik. En geen dubbel.Sorry ik heb geen zin in trolls in mijn pm. Ik wou enkel serieuze reacties! Ik heb je gezegd waarom ik het niet vertrouw en voorlopig geloof ik men bronnen![]()

Ik ook niet dus we gaan het best hierbij latenFoto is nochtans ik. En geen dubbel.
Maar ok. Geen zin in drama.

Thanks! En jammer om te horenGood luck @xAnyana
Hier na maanden niks nog vandaag eens een date gehad. Was gezellig, maar het zal daarbij blijven...

Sorry, ik ben afgehaakt bij 'West-Vlaanderen'Euh ik weet niet goed hoe ik dat moet definen, ik ben alvast niet slank?Maar mensen die me een serieuze pm sturen kan ik wel een fototje tonen dat ook op men fb dating/tinder staat enzo.
Momenteel heb ik nog 0 pm's jong!En indien er nog komen nee ge moogt ze niet lezen
Voor de mensen hier: ik ben wel serieus dus mijn 'oproep' is gemeend :v

Goed voor haar!Sorry, ik ben afgehaakt bij 'West-Vlaanderen'
omdat ik uit het Antwerpse kom![]()
Heb je iets tegen West-Vlaanderen?Sorry, ik ben afgehaakt bij 'West-Vlaanderen'
omdat ik uit het Antwerpse kom![]()

Jis van over't water... Speciaal volk daar. Als westvlaming is het waasland ver genoeg ( allez voor mij dan toch ).Heb je iets tegen West-Vlaanderen?![]()
Op lange termijn zijn er altijd oplossingen. Ik ga ook niet bewust (op datingapps) iemand heel ver zoeken, maar als ik die persoon leer kennen via een andere weg dan is dat maar zo 
Met een lat kunde niet veel doen zenne.