Het grote BeyondGaming Dating topic

Gij zoekt niks serieus :p

Kan @PolletPoulet_OG dan niet dienen als een tussendoortje om de smaak te pakken te krijgen? :unsure:

Kijk, wat Avondland zegt. Mijn erecties zijn meestal maar op 90% meer van wat ze waren 5 jaar geleden. Maar als ge mij muilt zoals Catherine Zeta-Jones muilde met Antonio Banderas, gaan we zeker en vast onze seksuele compatibiliteit al een keertje kunnen testen.

Kijk, wat Avondland zegt. Mijn erecties zijn meestal maar op 90% meer van wat ze waren 5 jaar geleden. Maar als ge mij muilt zoals Catherine Zeta-Jones muilde met Antonio Banderas, gaan we zeker en vast onze seksuele compatibiliteit al een keertje kunnen testen.
Dat ga ik precies eens moeten opzoeken en wat research doen 😅
Hoe komt het dat je erecties niet meer 100% zijn?

Ey yo ik en mijn lief wonen ondertussen dan samen en wij hebben een kat die chronische niesziekte heeft maar de liefde overwint alles, dus ook een snotterende kat.

Alles goed hier?

PS: ik heb van de zomer nog eens afgesproken met Gonzo en Schwimm in de Gonzo zijn nieuwe boite en het was daar gezellig. Zijn kat moest wel aan den draad, maar dat beest wist zich te amuseren dus das prima. Freya was er ook en was een uitstekende gastvrouw. De Schwimm heeft ondertussen ne kleine en zijn madam nen dikke bak vant werk.

PSPS: Diablo 2 Resurrected fuck yeah. Het beste spel allertijden is nog beter geworden. Fuck al die moderne Ubishit games die u 5 uur aan tutorials laten doen over hoe ge moet bukken en wat een quest is. Ge wordt gewoon losgelaten op eindeloze hordes monsters, zonder enige uitleg, ge kunt uw builds compleet verneuken en ge moet het allemaal zelf uitzoeken. Best. Thing. Ever

xoxoxo
Hier @Myllana, vroeg jij niet een tijdje terug waar hij zat? :D

Hoe komt het dat je erecties niet meer 100% zijn?

Zoals @TooChé ook gemerkt heeft, nu hij opnieuw in de konijnen fase zit, ons testosteron gehalte wordt er niet hoger op met de leeftijd. En gelukkig maar.

Hoe komt dat Avondland kan vertellen over jouw 90% erecties? Die anekdote heb ik precies gemist.

Dat was een extra disclaimer die ik meegaf. Met "Kijk, wat Avondland zegt" impliceerde ik alleen maar dat ik een goede saus ben.

Dus Avondland is ook op de hoogte van de kwaliteit van uw saus?! :oink:

Ik houd eerlijk gezegd geen lijstjes bij met wie ik al gesausd heb in het leven. Het kan, maar dan is het mij ontgaan. Sorry Avondland, niks persoonlijk. Ik ben er zeker van dat het plezant was moest het al eens zijn voorgevallen.
Tenzij ge die dude bent die ineens mijn tenen in zijn bakkes stak zonder waarschuwing. Dat was niet cool.

Ik houd eerlijk gezegd geen lijstjes bij met wie ik al gesausd heb in het leven. Het kan, maar dan is het mij ontgaan. Sorry Avondland, niks persoonlijk. Ik ben er zeker van dat het plezant was moest het al eens zijn voorgevallen.
Tenzij ge die dude bent die ineens mijn tenen in zijn bakkes stak zonder waarschuwing. Dat was niet cool.
Als ik naar mijn lijstje kijk "Gesausd door andere mannen" zie ik een blanco lijstje staan. En dat zal niet veranderen, want ik ben een witte hetero cisman. Ik weet het, ge leeft maar één keer, maar andermans saus in of op mij krijgen staat niet op de bucketlist. :thumb:

Als ik naar mijn lijstje kijk "Gesausd door andere mannen" zie ik een blanco lijstje staan. En dat zal niet veranderen, want ik ben een witte hetero cisman. Ik weet het, ge leeft maar één keer, maar andermans saus in of op mij krijgen staat niet op de bucketlist. :thumb:
De saus-cis

Iedereen pikt in op het verkeerde uit @Avondland zijn post. Hij probeert de aandacht te verleggen door zichzelf te profileren als cisman.
Maar als ge goed leest is de verdoken kern: @Avondland is een lijstje aan het bijhouden van mannen die hem gesausd hebben :wtf:.
Een ECHTE witte hetero cisman onderhoudt zo een lijst niet zuh.

Terug
Bovenaan