D
Deleted member 14
Guest
Ik zeg het al maanden; we moeten een BG speeddate organiseren, maar telkens word ik hier weggelachen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg het al maanden; we moeten een BG speeddate organiseren, maar telkens word ik hier weggelachen.
Zal dan wel niet veel aanbod van vrouwen zijn vrees ikIk zeg het al maanden; we moeten een BG speeddate organiseren, maar telkens word ik hier weggelachen.

Zal dan wel niet veel aanbod van vrouwen zijn vrees ik![]()

Nee ... maar ocharme die mannen danToch goe? meer keuze voor u.
Of ist een madam dat je zoekt?![]()

Zoal het er naar uitziet denk ik niet hoor!Smijt da hier gewoon online jong!
Nee effe serieus, ik denk dat BG wat extra serverruimte gaat mogen kopen.

Nee ... maar ocharme die mannen dan![]()
@Jonas89 where you atZoal het er naar uitziet denk ik niet hoor!
Maar ik verwacht ook niks, ik kan maar proberen![]()
Ik ben al op date geweest met Jonas +/- 5 jaar geleden@Jonas89 where you at

Maar misschien klikt het nu wel!Ik ben al op date geweest met Jonas +/- 5 jaar geleden![]()
Maar misschien klikt het nu wel!
Ik val buiten de leeftijdscriteria![]()

Ik heb mijzelf deze namiddag op tinder en fb dating gesmeten.
Op tinder krijg ik tot nu toe ofwel supermodellen ofwel franse boys van over de grens hier. Zelf nog maar 3 man geliked. Ik heb de indruk dat het soort mannen hier heel fucked is precies ofja ik bedoel ... toch niks voor mij
Op fb dating meer succes, niet zoals tinder en kan je ook veel meer info invullen en nog andere filters. Daar nu al een paar matches verzameld en met de helft ervan er zelf tegen beginnen praten
Om de beginpost van dit topic ook eens te gebruiken en aangezien het grootste deel van de leden hier mannen zijn...
Ben je single, tussen de +/- 28-36 jaar en heb je interesse in een 28-jarige West-Vlaamse dame met veel pak aan? -> mijn pm staat open
Wie niet waagt, niet wint ofzoiets?![]()
Bon, ik ben toch ook opnieuw begonnen met tinder & fb dating.
Single ladies tussen 25 en 35 die zin hebben in een vlotte, toffe kerel van 27 uit regio Aarschot mogen zich altijd aanmelden.![]()

Aarschot-aan-zee?Bon, ik ben toch ook opnieuw begonnen met tinder & fb dating.
Single ladies tussen 25 en 35 die zin hebben in een vlotte, toffe kerel van 27 uit regio Aarschot mogen zich altijd aanmelden.![]()
Er staat +/- bij! Op dating sites heb ik het al veranderd naar 26-38. Ge weet nooit en een jaar .. of 2 jonger is ook wel nog okIk val buiten de leeftijdscriteria![]()
En gij niet met mij! Gij zoekt niks serieusIk niet, maar met mij wil ze niet op date.

Misschien wil hij geen vrouw met veel pak aan

Kan @PolletPoulet_OG dan niet dienen als een tussendoortje om de smaak te pakken te krijgen?Er staat +/- bij! Op dating sites heb ik het al veranderd naar 26-38. Ge weet nooit en een jaar .. of 2 jonger is ook wel nog ok
En gij niet met mij! Gij zoekt niks serieus![]()