Het grote BeyondGaming Dating topic

image.png

Om een of andere reden is dit exact het beeld dat ik van @PolletPoulet_OG had!
420 life, good life.

Geweldige actie hoor Nahretiet, héérlijk!!:lol:

En veel succes voor Pollet, laat je niets anders wijsmaken want op elke Polle past een Sarah.❤

Ze zitten al aan verschillende (hoogstwaarschijnlijk zatte) avonden inmiddels.

Daar bestaan ook Sarahs voor, en wellicht een pak meer dan dat er Sarahs bestaan voor Polle's wishlist. Toch had hij dezelfde dag nog prijs.

Dit is geen oproep om allemaal uw meest schrale foto's te gaan uitzoeken. We waren het vooral een beetje beu om veel te veel mensen te horen klagen dat ze geen matches kunnen krijgen omdat ze zogezegd lelijk of onaantrekkelijk zijn. Dat is allemaal zever, de reden dat het niet vlot is omdat ge u presenteert als een vijfentwintig-in-een-dozijn-kerel uit schrik dat die ene foto of hobby die een beetje anders is wel eens iemand weg zou kunnen jagen. Durf gewoon eens wat meer jezelf zijn.
Ik vind op basis van die foto's dat uw polle specimen er toch niet lelijk uitziet, hoor. Er is een verschil tussen schrale foto's van iemand die er (gemiddeld) aantrekkelijk uitziet, en foto's van iemand die echt de genenloterij niet heeft gewonnen.

Niet dat ik je punt betwist: zelfs als je lelijk bent, kan je een goede match vinden, en men gaat uiteraard sneller voorbij het uiterlijke kijken als je op een andere manier positief de aandacht trekt.

Ik zou wel eens hetzelfde experiment willen zien met iemand die bijvoorbeeld 1.7 meter is en 150 kilo weegt. Of die zwaar verminkt is aan het gezicht (om een extreem voorbeeld te nemen).

Allé, ik zeg "ik zou zo'n experiment wel eens willen zien", maar ik bedoel niet dat jij je daarmee moet bezighouden. :unsure:

Alsook: wie praat er dan met die Sarah? Jij, of Polle, of beide? Of zitten er nog mensen uit de supergeheime trollgroep in de mix? En briefen jullie Polle dan alvorens hij op date vertrekt?

Ook niet vergeten dat ik ook gewoon wel een hete beer ben btw.

Voor de single chiccies op het forum hier, jullie kennen nu mijn tinder profiel, je hoeft niet meer verlegen te zijn. Ik begrijp ook dat ik wat moeilijk aanspreekbaar ben hier op het forum. Dus als je mij een berichtje zendt, begin met code BGFORUMILOVEYOUMYPOULET. Dan weet ik dat jullie het zijn en geef ik jullie berichtje voorrang.
Uw bio moogt ge wel eens aanpassen, met uw "gepersonaliseerde" liefdesbrief, nu zien toekomstige Sarahs direct hoe speciaal ze zijn. :s

Uw bio moogt ge wel eens aanpassen, met uw "gepersonaliseerde" liefdesbrief, nu zien toekomstige Sarahs direct hoe speciaal ze zijn. :S

Sinds ge mij for granted neemt, doet ge toch wel wat minder moeite voor mij infeite he :unsure:

Alsook: wie praat er dan met die Sarah? Jij, of Polle, of beide? Of zitten er nog mensen uit de supergeheime trollgroep in de mix? En briefen jullie Polle dan alvorens hij op date vertrekt?

Nee, dat zouden mensen in het algemeen niet aankunnen. Het gecombineerd charisma van mij en Nahtrent. Dat geeft kortsluiting.

Laatst bewerkt:
Ik wil Sarah zien. Ze klinkt als een echte catch. Dikke borsten, donker haar, mooie tanden en chill wiet paffen tijdens het kijken naar netflix.

Mijn baas zou er mss minder content mee zijn maar voor zo een topper zoek ik wel iets anders.

Hier toch nog even raad vragen. Ik krijg via Meetic veel bezoeken, na zelf profielen geliked te hebben.
Zou ik dan een gesprek opstarten na een bezoek van een profiel dat ik reeds geliked heb?
Of is het eerder raadzaam te wachten op een like terug?

Hier toch nog even raad vragen. Ik krijg via Meetic veel bezoeken, na zelf profielen geliked te hebben.
Zou ik dan een gesprek opstarten na een bezoek van een profiel dat ik reeds geliked heb?
Of is het eerder raadzaam te wachten op een like terug?
Wat is het meest succesvol op café?
Afwachten tot de vrouwen op jou afstappen of zelf op iemand afstappen? 🤷🏼‍♀️

Wat is het meest succesvol op café?
Afwachten tot de vrouwen op jou afstappen of zelf op iemand afstappen? 🤷🏼‍♀️
Ik zie niet goed het nut van deze vergelijking.
Ik ga nooit op café, al zeker niet alleen.
Ik neem de eerste stap door te bezoeken en te liken. Daarna is de vraag, wacht ik op een like terug of start ik het gesprek, met 95% kans dat ik gewoon geen antwoord krijg. Gewoon een klein, kort antwoord, geen dikke van daele.
Ik dacht dat de moderne vrouw in staat zou zijn om zelf initiatief te nemen bij interesse.
Het ergste dat hen kan overkomen is genegeerd worden, wat blijkbaar een populaire hobby/levensstijl is dezer dagen.

Sorry voor de rant, niks persoonlijks.
In mijn verdediging, ik neem al veel denkwerk over van bepaalde mensen uit mijn naaste omgeving, soms kookt het bij mij soms ook over.
Ik stelde mij deze vraag gewoon omdat het mij niet duidelijk is waarom er nooit geen antwoord komt, ik dacht dat het aan mijn manier van aanpakken zou liggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie niet goed het nut van deze vergelijking.
Ik ga nooit op café, al zeker niet alleen.
Ik neem de eerste stap door te bezoeken en te liken. Daarna is de vraag, wacht ik op een like terug of start ik het gesprek, met 95% kans dat ik gewoon geen antwoord krijg. Gewoon een klein, kort antwoord, geen dikke van daele.
Ik dacht dat de moderne vrouw in staat zou zijn om zelf initiatief te nemen bij interesse.
Het ergste dat hen kan overkomen is genegeerd worden, wat blijkbaar een populaire hobby/levensstijl is dezer dagen.

Sorry voor de rant, niks persoonlijks.
In mijn verdediging, ik neem al veel denkwerk over van bepaalde mensen uit mijn naaste omgeving, soms kookt het bij mij soms ook over.
Ik stelde mij deze vraag gewoon omdat het mij niet duidelijk is waarom er nooit geen antwoord komt, ik dacht dat het aan mijn manier van aanpakken zou liggen.
Ik heb geen idee hoe dat platform werkt, maar een like en een bezoek, welke moeite kruipt daar in? Klinkt nogal vrijblijvend. Waarschijnlijk liken mannen ook wel gewoon zowat alles dus ik vermoed dat jij niet echt gaat opvallen zonder iets meer te doen.

De moderne vrouw kan dat allemaal zelf ook, maar die moet dat veelal toch niet doen denk ik.

Terug
Bovenaan