Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik denk dat je de stijl van Utred niet kan waarderen :)

Het was vooral een bedenking na jouw eerste post hoor, waarin je die weg opging. Ik denk dat de meerderheid die uitkijkt naar een partner nog altijd een vrij gewoon persoon is. Maar dat wil niet zeggen dat dit "experiment" helemaal niet relevant is. Ja, het vertrekt van een niet-standaard persoon waar dan waarschijnlijk ook geen "brave huismoeders" op reageren, maar uiteindelijk klopt het toch gewoon dat dit profiel zelfvertrouwen alsook een zekere vlotheid en humor uitstraalt. Er staan ook geen hopen schrijffouten in.

Dat zijn gewoon allemaal zaken die positief zijn, en die evengoed kunnen gebruikt worden door, om de stereotypes op te zoeken, een boekhouder die bordspellen speelt. Ik volg hierin eigenlijk voornamelijk wat @Nahrtent hierboven zegt. Ik denk dat je snel eindigt bij een soort eenheidsworst omdat men geen risico's wil nemen of te hard nadenkt over wat de andere kant wel wil zien.

Nu goed, ik wil ook niet zeggen dat je alles in je eigen handen hebt hé. Het is een algoritme dat je beperkt kan bespelen, en hoe fysiek je kaarten liggen heb je ook niet helemaal in de hand.
Waar heb ik dat prijsgegeven? :unsure:

Ik volg vooral @Guazala in haar post (#2069). Zelfvertrouwen vlotheid ga je een stuk sneller terugvinden bij extraverte personen. Bij introverte personen zou ik het vaker terug zien komen in bepaalde contexten waar dating en consoorten vaak niet bij horen denk ik. Humor is dan vooral gebaseerd op persoonlijke voorkeuren dus hier kan het net wel net niet werken. Laten we concluderen dat er geen éénsluitende succesformule is die voor iedereen geldt of toch van toepassing kan zijn.

Om te besluiten dat het 100% aan jezelf ligt (volgens Nahrtent) gaat wel heel kort door de bocht, net zoals een aantal andere beweringen.
We mogen niet vervallen in de clash om het beste perspectief. Ik heb het gevoel dat we nu vooral kijken naar uitersten terwijl voornamelijk de gulden middenweg tot 't beste resultaat leidt. Ergens in 't midden van de perspectieven zullen we uiteindelijk wel een zekere eensgezindheid vinden.

Gij zijt nu wel degene die introvert zijn linkt aan weinig zelfvertrouwen en alles wat daar bij hoort. Ik ben zelf zeer introvert, maar ik voel mij hoegenaamd niet aangesproken door uw categorie B.
Wat terug benadrukt dat de bevindingen van één persoon niet geprojecteerd kunnen worden op alle andere personen.

Gij zijt nu wel degene die introvert zijn linkt aan weinig zelfvertrouwen en alles wat daar bij hoort. Ik ben zelf zeer introvert, maar ik voel mij hoegenaamd niet aangesproken door uw categorie B.
Ik weet het, Nahrie, 't was ook een beetje een karikaturaal beeld eh. Maar ik had misschien beter de termen verlegen, in zichzelf gekeerd en open, joviaal gebruikt. Excusi.

Wat terug benadrukt dat de bevindingen van één persoon niet geprojecteerd kunnen worden op alle andere personen.
Het is haast alsof iedereen uniek is en het beter zou zijn om uzelf dan ook niet te presenteren als behorend tot een zo groot mogelijke (en dus saaie) groep, niet? Sjongejonge, ge zou denken dat ge het met opzet doet.

Euh, nee. Dat was nu net mijn punt: radicaal uzelf durven zijn is beter dan te conformeren aan de "gulden middenweg".
Het gaat niet over het profiel. Het gaat over onze standpunten. We bekijken de zaken volledig vanuit onze eigen perspectieven waardoor we botsen. Door elkaar inzicht te geven die perspectieven krijg je alsnog een gemeenschappelijke basis. Maar dan doel ik natuurlijk niet op de profilering in functie dating. Louter een poging van mij om jouw perspectief te begrijpen omdat ik me er blijkbaar niet in kan vinden.

Nuja, ik heb eerder al aangegeven 'wereldvreemd' te zijn door mezelf onder een rots te stoppen. Dus da's een afwijkend beeld. Door verschillende beelden samen te leggen krijg je een correcter/representatiever beeld waar ik met 'gulden middenweg' naar refereerde. Het heeft geen zin om enkel en alleen bij jouw eigen standpunt stil te blijven staan.

Het is haast alsof iedereen uniek is en het beter zou zijn om uzelf dan ook niet te presenteren als behorend tot een zo groot mogelijke (en dus saaie) groep, niet? Sjongejonge, ge zou denken dat ge het met opzet doet.
Zoals de posts lieten uitschijnen werd er vooral in hokjes gedacht zonder nuance. Soit, misschien de reden waarom mijn post zo lang en zinloos zijn :-)

Maar laat ons dus ineens alle speculatie de wereld uit helpen.

Nahrie en Polle begeleiden Screw en eventueel een ander 'kneusje' (jaja, ik weet het, maar 't is dat het kind een naam nodig heeft) met het maken van een profiel. Dan is het swipe-tijd om dan over een dikke week de resultaten te kunnen analyseren.

Nahrie en Polle begeleiden Screw en eventueel een ander 'kneusje' (jaja, ik weet het, maar 't is dat het kind een naam nodig heeft) met het maken van een profiel. Dan is het swipe-tijd om dan over een dikke week de resultaten te kunnen analyseren.
Bezorg ze anders een zenuwinzinking :LOL:

Als het kneusje zich kan schikken naar de voorwaarden, waarom niet? Dolle pret, if nothing else.

Het is trouwens niet aangeboren he mensen. Vroeger zat Nahrtent elke speeltijd ergens apart op een bankje met een andere nerd over pokemon te discussiëren en nu is hij hier blijkbaar de relatieguru van het forum.
Met die andere nerd is het ook nog min of meer goed gekomen, van horen zeggen.

Ik stel voor dat ge screw zijn profiel unbreakable-gewijs aanmaakt met enkel foto's in zijn grot en een bio genre '30 jaar onder een steen geleefd maar sociaal onaangepast is ook plezant'

Ik ben benieuwd!

Ik stel voor dat ge screw zijn profiel unbreakable-gewijs aanmaakt met enkel foto's in zijn grot en een bio genre '30 jaar onder een steen geleefd maar sociaal onaangepast is ook plezant'

Ik ben benieuwd!
image.png

Ik blijf wel met de vraag: Ziet Sarah er wel wat treffelijk uit? Of is die uit dezelfde klei geboetseerd als de aangebonden jongeman?

Leuk om volgen!

Maar toch ook vooral curieus hoe Sarah eruitziet. Als dat een vrouwelijke tegenhanger is... :laugh:

Het is geen Megan Fox, DAM YOU MGK. Maar ik ben ook geen Russell Brand, toch niet qua uiterlijk. Echter een heel jong gezichtje, met dimples waar ik mijn geest in verlies. Een aanstekelijke lach, mooie witte rechte tanden. Wat raar is, want we zijn beide kettingrokers na enkele biertjes.
Donker bruine ogen met heel proper geëpileerde wenkbrauwen (Die ze apart kan bewegen, holy fuck ik word er warm van als ze dat doet soms), met donker bruin, lang haar. Wat jammer is, is dat ze 1 dreadlock heeft, waar ze bijna een tinnen huwelijk mee heeft. Maar ik hoop, we zitten in de laatste maanden naar die aanloop van dat tinnen huwelijk. Dat ze daarna de scheidingspapieren klaar heeft voor haar dreadlock die al die jaren aan haar zijde gestaan heeft. Minor detail, want als ze met opgestoken haar voor de dag komt zie je het niet. Echter in mijn gedachte is die daar nog wel.
Borsten waar de gemiddelde melkkoe jaloers op is. En een kont waar heel veel squat-werk ingestoken is. Redelijk kleine vrouw, maar ik ben ook niet van de grootste. Mooie, slanke benen, en een middel welke de perfecte omtrek heeft om met beide handen stevig vast te pakken om mooi te manipuleren van een op top positie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan