Screw2020
Active member
Waar heb ik dat prijsgegeven?Ik denk dat je de stijl van Utred niet kan waarderen
Het was vooral een bedenking na jouw eerste post hoor, waarin je die weg opging. Ik denk dat de meerderheid die uitkijkt naar een partner nog altijd een vrij gewoon persoon is. Maar dat wil niet zeggen dat dit "experiment" helemaal niet relevant is. Ja, het vertrekt van een niet-standaard persoon waar dan waarschijnlijk ook geen "brave huismoeders" op reageren, maar uiteindelijk klopt het toch gewoon dat dit profiel zelfvertrouwen alsook een zekere vlotheid en humor uitstraalt. Er staan ook geen hopen schrijffouten in.
Dat zijn gewoon allemaal zaken die positief zijn, en die evengoed kunnen gebruikt worden door, om de stereotypes op te zoeken, een boekhouder die bordspellen speelt. Ik volg hierin eigenlijk voornamelijk wat @Nahrtent hierboven zegt. Ik denk dat je snel eindigt bij een soort eenheidsworst omdat men geen risico's wil nemen of te hard nadenkt over wat de andere kant wel wil zien.
Nu goed, ik wil ook niet zeggen dat je alles in je eigen handen hebt hé. Het is een algoritme dat je beperkt kan bespelen, en hoe fysiek je kaarten liggen heb je ook niet helemaal in de hand.

Ik volg vooral @Guazala in haar post (#2069). Zelfvertrouwen vlotheid ga je een stuk sneller terugvinden bij extraverte personen. Bij introverte personen zou ik het vaker terug zien komen in bepaalde contexten waar dating en consoorten vaak niet bij horen denk ik. Humor is dan vooral gebaseerd op persoonlijke voorkeuren dus hier kan het net wel net niet werken. Laten we concluderen dat er geen éénsluitende succesformule is die voor iedereen geldt of toch van toepassing kan zijn.
Om te besluiten dat het 100% aan jezelf ligt (volgens Nahrtent) gaat wel heel kort door de bocht, net zoals een aantal andere beweringen.
We mogen niet vervallen in de clash om het beste perspectief. Ik heb het gevoel dat we nu vooral kijken naar uitersten terwijl voornamelijk de gulden middenweg tot 't beste resultaat leidt. Ergens in 't midden van de perspectieven zullen we uiteindelijk wel een zekere eensgezindheid vinden.