Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
I know, de fantasie is zoveel mooier dan de werkelijkheid 😋
boobs_johansson_wire.jpg
 
In tegenstelling tot wat @straight_six er van maakt, heb ik al meermaals gezegd dat ik GEEN grote joekels heb!
Als je zegt dat je er een volledige dessert op kunt serveren.. Ik krijg met gemak een kilogram tiramisu op dus dan heb je grote borsten.

Je moet nu de verwachtingen niet proberen te temperen, het zal toch niet lukken.
 
Gelukkig ligt de focus hier op een 40 jarige cougar, een jonkie zonder ervaring en een Marokkaanse met een bastaard kind. Daarom waag ik bij deze mijn kans bij de parel van het forum.



Liefste,

Uw borsten zijn heerlijk, en that ass is begeerlijk. Doorheen de jaren groeide mijn verlangen naar je, zoals de listeriabacterie groeit op spek.

Ik weet dat je gevraagd hebt om te stoppen met deze liefdesverklaringen te schrijven. Dat dit nooit de situatie tussen ons zou veranderen.
Maar ik kan dit niet zomaar. Ik kan dit niet. Het ontbijt is zonder warmte, het is kil, en dat is niet wat ik wil.

Vanaf de eerste keer dat we elkaar spraken was ik een beetje van mijn melk, je bent eenvoudigweg onweerstaanbaar.



Als er zaad in je navel komt, en je 5 minuten stil blijft liggen.


30-301221_free-download-watercolor-flower-transparent-background.png
(Ik houd meer van je dan iedereen)


Groeit er een bloempje tegen de eenzaamheid.



Een rechthoek is een rechthoek, en een ronde rechthoek is een cilinder. Beste Siska, ik kan niet wachten tot we matchen op Tinder :love:

@BlackOccult wilt gij mijn zwam-vrouw zijn? Tot het eind der dagen, of tot als Booka met het geld gaan lopen is, en het forum sluit?

Groetjes, uw wasco-etende debiel.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ligt de focus hier op een 40 jarige cougar, een jonkie zonder ervaring en een Marokkaanse met een bastaard kind. Daarom waag ik bij deze mijn kans bij de parel van het forum.



Liefste,

Uw borsten zijn heerlijk, en that ass is begeerlijk. Doorheen de jaren groeide mijn verlangen naar je, zoals de listeriabacterie groeit op spek.

Ik weet dat je gevraagd hebt om te stoppen met deze liefdesverklaringen te schrijven. Dat dit nooit de situatie tussen ons zouden veranderen.
Maar ik kan dit niet zomaar. Ik kan dit niet. Het ontbijt is zonder warmte, het is kil, en dat is niet wat ik wil.

Vanaf de eerste keer dat we elkaar spraken was ik een beetje van mijn melk, je bent eenvoudigweg onweerstaanbaar.



Als er zaad in je navel komt, en je 5 minuten stil blijft liggen.


30-301221_free-download-watercolor-flower-transparent-background.png
(Ik houd meer van je dan iedereen)


Groeit er een bloempje tegen de eenzaamheid.



Een rechthoek is een rechthoek, en een ronde rechthoek is een cilinder. Beste Siska, ik kan niet wachten tot we matchen op Tinder :love:

@BlackOccult wilt gij mijn zwam-vrouw zijn? Tot het eind der dagen, of tot als Booka met het geld gaan lopen is, en het forum sluit?

Groetjes, uw wasco-etende debiel.
Gaan we hier nog moeite beginnen doen ook ofwa?:angry::angry::angry:
 
Terug
Bovenaan