Mulan
Well-known member
Want de kans op een deftige job en uitblijven van egocentrisch, wereldvreemd gedoe neemt dan toe?Lol succes daarmee dan ga je best onder de 30 shoppen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want de kans op een deftige job en uitblijven van egocentrisch, wereldvreemd gedoe neemt dan toe?Lol succes daarmee dan ga je best onder de 30 shoppen.

Mja daar heb je ook weer een punt.. Er gaan zware keuzes moeten gemaakt worden.Want de kans op een deftige job en uitblijven van egocentrisch, wereldvreemd gedoe neemt dan toe?![]()
Introverten kunnen ook spontaan en sympathiek zijnWant wie introvert is, een kind heeft, geen 2500 netto verdient,.. Is "niet deftig"?
Op basis van die eisenlijst (waar je dan natuurlijk ook zelf allemaal aan moet beantwoorden) vind ik jou eerder wereldvreemd
(ik scoor zelf 5/8)
![]()

Maar niet deftig!Introverten kunnen ook spontaan en sympathiek zijn![]()

Ik denk dat hij bedoelt dan vrouwen die aan die "wereldvreemde eisen" ( ik vind dat redelijk normale checks tbh) voldoen vanaf hun 30e meestal al (lang) van de markt zijn, terwijl dat er in de leeftijdscategorie 25-30 wél nog wat vrouwen zijn die aan die voorwaarden voldoen.Want de kans op een deftige job en uitblijven van egocentrisch, wereldvreemd gedoe neemt dan toe?![]()
Al het "allemaal normale eisen" zijn maar ze allemaal in 1 persoon aanwezig moeten zijn én er precies niemand aan beantwoordt, dan is het toch wel evident dat je TE veeleisend bent?Ik denk dat hij bedoelt dan vrouwen die aan die "wereldvreemde eisen" ( ik vind dat redelijk normale checks tbh) voldoen vanaf hun 30e meestal al (lang) van de markt zijn, terwijl dat er in de leeftijdscategorie 25-30 wél nog wat vrouwen zijn die aan die voorwaarden voldoen.

Ik blijf de vergelijking van Chris Rock indertijd schitterend correct vinden: mensen die 94% gevonden hebben wat ze zoeken, niet content zijn en die avond in het publiek zaten met 72% hun gedacht (in partner dus).Al het "allemaal normale eisen" zijn maar ze allemaal in 1 persoon aanwezig moeten zijn én er precies niemand aan beantwoordt, dan is het toch wel evident dat je TE veeleisend bent?
Ik wil ook graag een fysiek knappe vent, brains en humor, geen kinderen, stabiele carrière en in staat om zonder problemen (bindingsangst/jaloezie/problemen rond vertrouwen/...) een stabiele relatie aan te gaan.
Maar ik weet dat de kans BELACHELIJK klein is dat die nog te vinden zijn. De meeste in de dertig hebben namelijk al eens ferm met hun bakkes tegen de muur gelopen op 1 of meerdere vlakken. Relaties die lelijk geëindigd zijn, op werkvlak of familiaal vlak eens een stevige opdonder gehad hebben,... En dat laat sporen na zoals in therapie gaan (dus mentale issues op jouw lijstje), een stapje terug op vlak van carrière zoals terug gaan studeren (dus geen deftige job hebben op dat moment), reeds kinderen hebben,... Dat zijn allemaal normale zaken voor mensen die effectief leven, emoties toelaten, groeien als persoon,...
Als je het absolute ideaalplaatje verwacht, moet je het zélf ook zijn. Indien niet: compromissen sluiten is de beste kans op een lange, gelukkige relatie.
Swipen met een lijstje. Dat is zo'n beetje als op reis gaan en uw koffer maken. Eens op de bestemming, ben je altijd wel iets vergeten.Ik blijf de vergelijking van Chris Rock indertijd schitterend correct vinden: mensen die 94% gevonden hebben wat ze zoeken, niet content zijn en die avond in het publiek zaten met 72% hun gedacht (in partner dus).
Je mag niet beginnen met lijstjes (ik heb het nu niet specifiek tegen jou, @Mulan) want je zal zodanig aan het afvinken zijn, dat je de feitelijke persoon voor een stuk kan missen.
Je mag swipen op looks en swipen op dingen die écht fout zijn maar het is beter te veel
colaatjes te delen en te zeggen ‘thank u next’ dan zitten swipen met een checklist.
Dingen die je op de bestemming ook kan kopen. (zoals valse borsten als dat op je lijstje staat.)Swipen met een lijstje. Dat is zo'n beetje als op reis gaan en uw koffer maken. Eens op de bestemming, ben je altijd wel iets vergeten.
Da gade gij nie bepalen.Spoiler: de kans is klein dat ge aan 50% van de vereisten geraakt.
Vraagje voor de mannelijke hetero dertigers die online apps gebruiken en die in de leeftijdscategorie 30+ vissen: zit daar eigenlijk nog veel "deftigs" tussenn, wat voor mij zou betekenen:
-effeftief op tinder voor een relatie
- spontaan en sympatheik
-niet lelijk
-geen mental issues,
- niet dom en/of wereldvreemd
-niet egocentrisch,
-geen kinderen,
-deftige job
Of is het dubbel hopen op die ene witte raaf die aan deze checks voldoet en die dan nog eens interesse heeft ?
Niet op zoek hoor, maar gewoon nieuwsgierig... De keren dat ik bij mijn broer en vrienden heb zitten swipen, was dat aanbod toch vaak huilen met de pet op...

Als ge iemand nodig hebt om uw profiel na te kijken laat ge het maar weten eh.Beide.
Ik heb met mensen gedatet en relaties gehad die ik anders nooit had kunnen ontmoeten, voornamelijk omwille van de afstand. Het heeft me meermaals in Antwerpen gebracht en ik had anders nooit kunnen genieten van zonsondergang aan de monding van de Schelde.
Het nadeel van de online communicatie is dat er VEEL sneller gelogen wordt. Mensen die op hun profiel partners en kinderen verzwijgen bvb.
Mulan kan online doen alsof ze kinderloos is, maar als Mulan een knappe single in de supermarkt ontmoet, zal hij ofwel de driejarige zien die luidkeels "Mama!" roept, ofwel de overduidelijke schoolsnacks in mijn karretje spotten. Als hij me galant naar de auto zou begeleiden, kan ik ook moeilijk de mastodont van een kinderstoel verbergen.
Online Mulan kan met enkele goedgeframede foto's van het gezicht (en decolletee) beweren dat ze 60kg weegt, maar IRL Mulan heeft maat 42 én draagt geen boerka dus dat wordt lastig liegen dan....![]()
Ik bekijk Tinder en die dingen niet echt als een verbetering, bij mij werkt dit juist demotiverend, in de zin dat ik eigenlijk zo goed als geen matches heb, dan begin je te denken ben ik nu echt zo lelijk? Kan natuurlijk ook aan de foto's liggen en dat ik geen profielbeschrijving heb...Vinden jullie eigenlijk dat het feit dat online dating en internet de wereld heeft opengegooid een verbetering of een ver-moeilijkering voor het zoeken naar een partner en relaties opbouwen?
Voorbeeldje: teenage Squid zat op ICQ eind de nineties en heeft best wel wat domme dingen gedaan die een strictly offline-Squid nooit had kunnen doen. Een van die domme dingen heeft zodanig de koers van mijn leven omgesmeten dat - al ben ik nu ok - het toch bitter blijft smaken. Ik ben dus curieus maar voor mijzelf was het geen positieve evolutie.
Iets voor het "Gênante situaties" topic?teenage Squid zat op ICQ eind de nineties en heeft best wel wat domme dingen gedaan die een strictly offline-Squid nooit had kunnen doen.