Het grote BeyondGaming Dating topic

Had gisteren een match op Tinder. Aangezien de dame op 60 kilometer van mij woont, vroeg ik haar of ze Nederlands, Frans of Engels sprak.

Een antwoord kreeg ik niet terug, wel de vraag: "what is your job?"

Deze golddigger had toch iets tactvoller kunnen zijn, denk ik dan...

Had gisteren een match op Tinder. Aangezien de dame op 60 kilometer van mij woont, vroeg ik haar of ze Nederlands, Frans of Engels sprak.

Wat houdt je tegen om te antwoorden dat je rentenier bent?

"I am the manager of 13 high class masseuses, so I often work late handeling all calanders and security, also work saterdays and sundays, I hope that's not a problem for you?"

Voor Okcupid zou ik persoonlijk niet betalen. Lijkt mij nogal beperkt gebruikt in België.
Zou dan eerder een basic abo op Tinder of een ander ruim gebruikt medium nemen. Van Tinder heeft iedereen al wel gehoord, dat zal iedere single al wel eens aangemaakt hebben.
Daar heb je zeker een punt. Wat wel jammer is want ik vind het op zich wel een leuke site. Voor zover ik er een zicht op heb biedt die een alternatievere werking t.o.v. de andere.
Er komen naar mijn gevoel wel steeds meer features die andere sites ook hebben. Dat vind ik dan weer negatief. 't Lijkt alsof iedere site dezelfde features moet hebben. Ook algemeen bekeken, los van dating. Als er ergens een nieuwe feature opduikt, dan wordt die vroeg of laat ook geïmplementeerd in andere sites.

Tinder gaat vooral af op 't uiterlijk, net zoals FB-dating dus foto's zijn heel belangrijk. Daar knelt het schoentje. Ik heb sowieso al bitter weinig foto's van mezelf. Laat staan dat er nog veel deftige tussen zitten. Even terug ben ik wel nog op reis geweest waarbij ik wat geprobeerd heb maar die foto's lijken vooral geforceerd.

Vandaar dat ik richting OkCupid leun vermoed ik. Het profiel is daar ook een belangrijk aspect. Nu, onlangs wel belangrijke feedback gehad dat ik m'n diepgang eigenlijk niet weergeef in wat ik geschreven heb. Wat in zekere zin wel een compliment is. Nu dat nog kunnen weergeven :-)
Blijkbaar ziet die persoon de diepgang die er wel zou zijn :unsure: Dat terzijde 😄

geen zin om al die pagina's hier te gaan overlopen, maar gewoon: zijn hier al 9livers die met elkaar in bed hebben geduikeld, en zoja wat zijn hun nicknames. wel nieuwsgierig :D

hahahaha, nee gewoon , ik wil weten wie het hier gedaan heeft , met wie :D
want we zijn nu al bijna 100 pagina's verder, het kan toch haast niet zijn, dat er nog niemand een effectieve date heeft gehad met iemand van het forum?
daarvoor is deze thread toch? of zijn die allemaal op een sisser afgelopen?

en met mij @Mulan ? ja je weet ik sta open voor alles, maar heb nog geen enkele foto van de vrouwelijke members gezien, dus ik weet niet aan wat ik me mag verwachten :D

Er zijn verschillende 9Lives koppels waarvan er sommige getrouwd zijn en kinderen hebben, maar van seks tussen twee 9Livers heb ik nooit iets vernomen.

Het is niet omdat je effectief een date (of meer dan 1) hebt gehad met een andere BG'er dat je ermee in bed bent gedoken natuurlijk 😏.

Ik begrijp wat je bedoelt hoor en daarmee dat ik het voorzichtig heb proberen aan te pakken. Het is natuurlijk moeilijk om daarover te oordelen, maar aan de hand van de aard van onze gesprekken en ook als ik zie wat zij bijna dagelijks op Facebook heeft gezet (uitstapjes met familie, afspraakjes met vrienden en dergelijke) kwam ze bv. totaal niet depressief over. Integendeel zelfs. Al kan je je natuurlijk beter voordoen dan je je effectief voelt, maar ik had niet het gevoel dat ik aan het praten was met een persoon die zich slecht in haar vel voelt.

Ik heb natuurlijk niet letterlijk gezegd dat ze moet gaan werken, maar ik heb mij meer de vraag gesteld aan haar of dat effectief de reden was dat ze werkloos is. Als je effectief kampt met een depressie of een burn-out, dan kan je toch wel wat meer vertellen dan "ik heb wat problemen thuis en met mezelf?" Ik heb haar dan ook vriendelijk gezegd dat ik haar zeker niet scheef zou bekijken, maar dat ik zoals gezegd het wel belangrijk vindt dat mijn toekomstige partner een vast inkomen heeft naar de toekomst toe. Vandaar dat ik er graag meer over had geweten.

Het is toch vrij normaal dat je iemand zoekt die een vast inkomen (of eventueel een duidelijke toekomstvisie) heeft waar je op termijn eventueel iets mee kunt kopen? Ik heb niet letterlijk tegen haar gezegd dat ik meteen iets wou kopen hè... Hier heb ik jammer genoeg niks aan op dat vlak. En is het dan beter dat je eerst maanden je tijd in iemand steekt waarna je vroeg of laat toch botst op dat vlak? Ik dacht het niet.

En aangenaam verrast? Dat betwijfel ik. Ik heb al twee exen gehad die redelijk labiel zijn/waren. Dat wil ik niet nog eens meemaken. Ik heb dus geen behoefte om verder te gaan met iemand waar ik van in het begin al van weet dat ze het mentaal niet op een rijtje heeft. Dat is misschien cru gezegd, maar ik denk dat we dan beide gewoon verder kijken.
Ik vind dat voor chat gesprekken jij eigenlijk al veel doorvraagt en op je checklist zet.
Pas op, ik begrijp het op zich wel. Online is de vijver enorm dus wil je niet te lang met de ene vis bezig zijn als er elke dag tien andere voorbijkomen.
Maar als je iemand leert kennen op een ouderwetsere manier, dan is het ook vrij ongebruikelijk dat je zelfs al in de eerste maand echt ‘diep’ gaat. Bijvoorbeeld over de psychologische toestanden.
Het is vooral die ‘naar de toekomst toe’ waarvan ik de indruk heb dat je vrij snel bent. Het is niet fout om te weten dat je zoekt naar iets met momentum en toekomst maar je kan niet van iedereen gaan verwachten dat ze direct ook mee zijn in die richting. Voor mij indertijd was dat afschrikkend, ik ben mij bewust van mijn eigen… eh laat ons zeggen ‘complexiteit’ en dat kreeg ik écht niet de eerste week uitgelegd. Dat wou ik ook niet.

Ik vind dat voor chat gesprekken jij eigenlijk al veel doorvraagt en op je checklist zet.
Pas op, ik begrijp het op zich wel. Online is de vijver enorm dus wil je niet te lang met de ene vis bezig zijn als er elke dag tien andere voorbijkomen.
Maar als je iemand leert kennen op een ouderwetsere manier, dan is het ook vrij ongebruikelijk dat je zelfs al in de eerste maand echt ‘diep’ gaat. Bijvoorbeeld over de psychologische toestanden.
Het is vooral die ‘naar de toekomst toe’ waarvan ik de indruk heb dat je vrij snel bent. Het is niet fout om te weten dat je zoekt naar iets met momentum en toekomst maar je kan niet van iedereen gaan verwachten dat ze direct ook mee zijn in die richting. Voor mij indertijd was dat afschrikkend, ik ben mij bewust van mijn eigen… eh laat ons zeggen ‘complexiteit’ en dat kreeg ik écht niet de eerste week uitgelegd. Dat wou ik ook niet.
Ik begrijp wat je bedoelt.

Als ik er nu op terug kijk dan had ik ook niet moeten vragen naar haar 'mentale issues' ook al is ze er zelfs over begonnen. Dat was een fout van mij. Ik zou omgekeerd ook niet meteen het achterste van tong mijn laten zien als iemand die ik pas ken daar naar vraagt. In het vervolg doen we het simpeler: Werk/Studie? Nee. Hoe komt het? Mentale problemen -> Einde discussie.

Ik begrijp wat je bedoelt.

Als ik er nu op terug kijk dan had ik ook niet moeten vragen naar haar 'mentale issues' ook al is ze er zelfs over begonnen. Dat was een fout van mij. Ik zou omgekeerd ook niet meteen het achterste van tong mijn laten zien als iemand die ik pas ken daar naar vraagt. In het vervolg doen we het simpeler: Werk/Studie? Nee. Hoe komt het? Mentale problemen -> Einde discussie.
Aan de andere kant, natuurlijk, is haar antwoord ook wel van het soort dat de meeste mensen toch ergens óf gaan doorvragen óf hun mening naar haar toe mentaal aanpassen. Dat is ook maar menselijk. Zij is imo ook niet zonder blaam hier. Je kan perfect antwoorden op jouw ‘ah, waarom’ vraag zonder te liegen en zonder in die twilight zone te belanden. Als zijnde iemand met zelf ook een aantal issues, ben ik nooit te vinden geweest voor ‘ik ben zo en that’s it’. Dat klopt gedeeltelijk maar als je van iemand hoopt dat ze met jou een leven delen… dan moet je toch een beetje meer open kaart spelen dan ‘ik heb mentale problemen’. En daar moet je wel een goed moment voor vinden. Dat moment van jullie was niet ‘de moment’. Ná dat je effectief aan het daten bent maar vóór de wollige verliefdheid. Als je brein open is maar voor het alleen maar roze wolkjes ziet. Het is voor beide partijen gene cadeau.

Terug
Bovenaan