Ik zal ze toevoegen aan het lijstje, maar eerst moet ik nog een vragenvuur starten voor Sir K en Sir Killalot zodat ik die ook eindelijk uit mekaar kan houden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal ze toevoegen aan het lijstje, maar eerst moet ik nog een vragenvuur starten voor Sir K en Sir Killalot zodat ik die ook eindelijk uit mekaar kan houden.
Voor zover ik weet is @TooChé enkel de serial killer met kat en chesterfield?HOLY FUCK GULLIE ZIJT 2 VERSCHILLENDE USERS!!!!!!
Om de 1 of andere reden vind ik dus dat ulle user names op mekaar trekken (terwijl dat eigenlijk niet is). Dus in mijn hoofd zijn al jullie posts door dezelfde user gedaan.
Ik ben zo hard in de war nu. Zoveel vragen... Wie is de serial killer? Wie rijdt met de motor? Wie is degene die zijn vriendin het is afgetrapt tijdens corona? Wie heeft een trap in zijn keuken? Wie is nog bezig zijn huis te renoveren?
Of is dat allemaal van dezelfde persoon?
@coldplayke ik heb een dubbel-vragenvuren nodig voor @Tah_b00nz0r en @TooChé.

En vond de mama uw appartement schoon ingericht?Allee het kan toch nog, vorige nacht voor t eerst is een vrouwke mee naar huis genomen![]()
En vond de mama uw appartement schoon ingericht?
23 lentes jong, ni slecht als ouwe knol van 35 
En? Duur?twas een jong veulentje23 lentes jong, ni slecht als ouwe knol van 35
![]()

Pak ze jong en slank! Want oud en dik worden ze toch!!twas een jong veulentje23 lentes jong, ni slecht als ouwe knol van 35
![]()
meer als fwb’s wordt dit niet ze. Heb nog geen behoefte aan vaste partner opt moment. Beetje fun kan wel geen kwaad dus ^^Bent ge zotmeer als fwb’s wordt dit niet ze. Heb nog geen behoefte aan vaste partner opt moment. Beetje fun kan wel geen kwaad dus ^^

Mocht dat atypisch mannelijk zijn, zouden mannen geen vaste relaties aangaanDat is misschien atypisch man zijnde, maar daar kan ik dus niet van genieten eh. Seks met iemand waarmee je behalve het fysieke geen klik hebt. Da's allemaal goed en wel bij mij, tot de after nut clarity komt![]()

Da's mijn ding ook niet ze. Ik heb dat hier ook al wel eens eerder gepost.Dat is misschien atypisch man zijnde, maar daar kan ik dus niet van genieten eh. Seks met iemand waarmee je behalve het fysieke geen klik hebt. Da's allemaal goed en wel bij mij, tot de after nut clarity komt![]()
Wie zegt dat hij er alleen een fysieke klik mee had? Ik zou al zelfs niemand een redbull wodka van 7 eur betalen als ik het alleen maar een hete foor zou vinden![]()
Als ge zegt "meer als fwb’s wordt dit niet ze", komt dat bij mij zo over. Ik wou gewoon even meegeven dat dat voor mij niet werktWie zegt dat hij er alleen een fysieke klik mee had? Ik zou al zelfs niemand een redbull wodka van 7 eur betalen als ik het alleen maar een hete foor zou vinden![]()

Volgens mijn criteria : "heloow darling!"Grappig, intelligent, heet. Minstens 2 van de 3 aanvinken of no passaran.
No photo no comment.Volgens mijn criteria : "heloow darling!"
Volgens jouw criteria : "Move on, Mulan! You're blocking my view! "