Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik ga eerst nog eens via het bruto-lonen topic passeren om wat inzicht te vergaren. Dan zie ik wel of ik in de 'ik-heb-een-lief' terecht kom.
Trouwens 'hoeveel keer seks met vaste partner', waar past die ergens tussen ?

Het ga je goed...
See you soon in het 'ik heb een lief' topic, daarna het 'mama en papa' topic en uiteindelijk het 'ik erger me aan mijn partner' draadje.
Probeer het 'opnieuw op eigen benen staan' topic te vermijden.
Je hebt wel nog het voordeel dat anderen wel gaan beslissen of je relatie toxisch genoeg is om naar het "opnieuw op eigen benen staan" topic te moeten verhuizen.

Sorry aan alle fans, tinder wordt afgesloten. De wilde avonduren Tooché zijn teneinde. Het was toch al efkes minder nadat de avondklok werd afgeschaft (wat een tijdelijk godsgeschenk). Vanaf vandaag onverdeelde en onvoorwaardelijke aandacht, voor een en dezelfde :)

peace out!
Veel succes met het lief dat je leven zal inpalmen en dirigeren.

Sorry aan alle fans, tinder wordt afgesloten. De wilde avonduren Tooché zijn teneinde. Het was toch al efkes minder nadat de avondklok werd afgeschaft (wat een tijdelijk godsgeschenk). Vanaf vandaag onverdeelde en onvoorwaardelijke aandacht, voor een en dezelfde :)

peace out!
Is avonduren ipv avonturen een bewuste keuze? (Poëtisch dan wel)

Ik ga eerst nog eens via het bruto-lonen topic passeren om wat inzicht te vergaren. Dan zie ik wel of ik in de 'ik-heb-een-lief' terecht kom.
Trouwens 'hoeveel keer seks met vaste partner', waar past die ergens tussen ?
Vergeet de Mentaal welzijn-thread niet in Natuur, Wetenschap, en Technologie!

peace out!
tot binnen een paar weken! (ik hoop uiteraard van niet)

De afgelopen 2 maanden ook mijn peren gezien met een vrouw. Laten we ze Jenny noemen. Ik leerde Jenny kennen via een gezamenlijke vriendin nadat ik te horen kreeg dat Jenny mij wel een knappe man vond.

Niet veel later haar voor de eerste keer gezien en ik merkte direct een klik met haar en interesse. Ik hield de boot wat af aangezien ik nog niet zolang single was.

De weken die volgde begon zij plots extreem duidelijk te flirten. Dit ging van:
-aan mijn haar zitten
-over mijn been wrijven/hand vasthouden
- langere periodes in mijn ogen kijken
-dubbelzinnige opmerkingen maken (flirterig)
- flirterige berichten

Na een tijd ging ik overstag en begon ik terug te flirten. En dan plots trok zij zich terug. Toen ik dan plots minder begon te sturen kreeg ik daar commentaar op. Ze zei dat ze al veel had mee gemaakt met mannen en een muur rond haar had.

Dus ik spreek haar aan over al dat geflirt en ze zei dat dit puur vriendschappelijk was. Zowel ik als onze omgeving vonden dit echt de meest belachelijke uitleg.

Maar akkoord, sindsdien is het niet meer hetzelfde tussen ons. Zij gaf aan dat het puur vriendschappelijk was dus ging ik afgelopen week eten met een vriendin van mij. Een gewone vriendin. Ik post een foto op mijn instagram verhaal.

Ons Jenny ziet de foto van mij rustig aan het eten met een vriendin en 5 minuten later blokt ze mij op Instagram. Na 2 dagen ontblokt ze mij zonder uitleg. Heb ze sindsdien ook niet meer gehoord.

Diploma of niet kan me niks schelen maar ik wil toch ook echt wel een partner waarmee ik kan discussiëren en die mee is met wat er in de wereld gebeurt. Iemand die echt apathisch staat tegenover dat alles is wat mij betreft een grote afknapper.

Tot hier mijn laattijdige bijdrage

Dat was een bewuste woordspeling :)

Thanks voor alle steun & medeleven.
Allee het kan toch nog, vorige nacht voor t eerst is een vrouwke mee naar huis genomen 😅
HOLY FUCK GULLIE ZIJT 2 VERSCHILLENDE USERS!!!!!! :eek:

Om de 1 of andere reden vind ik dus dat ulle user names op mekaar trekken (terwijl dat eigenlijk niet is :unsure:). Dus in mijn hoofd zijn al jullie posts door dezelfde user gedaan.

Ik ben zo hard in de war nu. Zoveel vragen... Wie is de serial killer? Wie rijdt met de motor? Wie is degene die zijn vriendin het is afgetrapt tijdens corona? Wie heeft een trap in zijn keuken? Wie is nog bezig zijn huis te renoveren?

Of is dat allemaal van dezelfde persoon?
@coldplayke ik heb een dubbel-vragenvuren nodig voor @Tah_b00nz0r en @TooChé.

Terug
Bovenaan