Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel nog het voordeel dat anderen wel gaan beslissen of je relatie toxisch genoeg is om naar het "opnieuw op eigen benen staan" topic te moeten verhuizen.Het ga je goed...
See you soon in het 'ik heb een lief' topic, daarna het 'mama en papa' topic en uiteindelijk het 'ik erger me aan mijn partner' draadje.
Probeer het 'opnieuw op eigen benen staan' topic te vermijden.
Veel succes met het lief dat je leven zal inpalmen en dirigeren.Sorry aan alle fans, tinder wordt afgesloten. De wilde avonduren Tooché zijn teneinde. Het was toch al efkes minder nadat de avondklok werd afgeschaft (wat een tijdelijk godsgeschenk). Vanaf vandaag onverdeelde en onvoorwaardelijke aandacht, voor een en dezelfde
peace out!
Is avonduren ipv avonturen een bewuste keuze? (Poëtisch dan wel)Sorry aan alle fans, tinder wordt afgesloten. De wilde avonduren Tooché zijn teneinde. Het was toch al efkes minder nadat de avondklok werd afgeschaft (wat een tijdelijk godsgeschenk). Vanaf vandaag onverdeelde en onvoorwaardelijke aandacht, voor een en dezelfde
peace out!
Graag als aanvulling te gebruiken op al die andere threads. De verwachting is dat uw antwoord varieert naarmate ge van hoofd-thread switcht.Trouwens 'hoeveel keer seks met vaste partner', waar past die ergens tussen ?
Vergeet de Mentaal welzijn-thread niet in Natuur, Wetenschap, en Technologie!Ik ga eerst nog eens via het bruto-lonen topic passeren om wat inzicht te vergaren. Dan zie ik wel of ik in de 'ik-heb-een-lief' terecht kom.
Trouwens 'hoeveel keer seks met vaste partner', waar past die ergens tussen ?
Is dat niet het eindstation?Vergeet de Mentaal welzijn-thread niet in Natuur, Wetenschap, en Technologie!
Nee dat is P&A, daar gaat alles naartoe om te sterven.Is dat niet het eindstation?
Vooral dromen en vertrouwen in de mensheid.Nee dat is P&A, daar gaat alles naartoe om te sterven.
tot binnen een paar weken! (ik hoop uiteraard van niet)Sorry aan alle fans, tinder wordt afgesloten. De wilde avonduren Tooché zijn teneinde. Het was toch al efkes minder nadat de avondklok werd afgeschaft (wat een tijdelijk godsgeschenk). Vanaf vandaag onverdeelde en onvoorwaardelijke aandacht, voor een en dezelfde
peace out!
Dat was een bewuste woordspelingIs avonduren ipv avonturen een bewuste keuze? (Poëtisch dan wel)

Ja, rohypnol kan wonderen doen natuurlijkAllee het kan toch nog, vorige nacht voor t eerst is een vrouwke mee naar huis genomen![]()

Dat was een bewuste woordspeling
Thanks voor alle steun & medeleven.
HOLY FUCK GULLIE ZIJT 2 VERSCHILLENDE USERS!!!!!!Allee het kan toch nog, vorige nacht voor t eerst is een vrouwke mee naar huis genomen![]()
). Dus in mijn hoofd zijn al jullie posts door dezelfde user gedaan.