Gisteren toch wel een vreemde Tinder ervaring gehad.
In m'n appartementsblok woont een dokter, een 32 jarige vrouw. Ik had haar eerder tegengekomen, maar het is vreemd om iemand te sturen die je elke dag kunt tegenkomen in de gemeenschappelijke gangen/garage,...dus swipe ik haar weg. Ze is ook niet m'n type. Wekenlang gebeurt er niks. Gisteren rond 23u krijg ik een like van haar. Ik vond het héél raar en voelde dat er iets niet klopte.
oude ik zou naar links swipen, de nieuwe ik: "meh let's see waarom ze een leuke stuurt". Ik hoor sommige nu al denken, dus kga nu al m'n antwoord sturen: nee ik had geen bepaalde verwachtingen, ik vermoedde gewoon dat ze als een "Karen" zou reageren omdat héél de blok denkt dat ik nog getrouwd ben, terwijl ik single ben.
Dus er is een match:
Mijn reactie: "Karen*, woon jij niet in mijn appartementsblok?
Zij: "ja, ik wou weten of jij het was, want met vrouw en kind is het wat vreemd om op Tinder te zitten, mijn "like" was trouwens per ongeluk, sorry

"
Het is dus zoals ik vermoedde, ze reageert verbolgen over zaken die haar niet aangaan.
mijn reactie: "waarom is dit vreemd? Mss zijn wij een koppel die een 3de persoon zoeken om te experimenteren? This is 2021. Of mss ben ik ondertussen single? Who knows, het zijn crazy tijden."
ik ga slapen.....neem een screenshot om later hiermee met de vrienden eens goe te lachen
dag erachter: zij "unmatched" mij.....dus toch blij met die screenshot haha.
*fake naam, obviously