Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tell us more!Vel van de beer enzo ...
Maar ik durf te denken dat ik binnenkort status ga mogen veranderen![]()

Met de dokteres uiteindelijk?Vel van de beer enzo ...
Maar ik durf te denken dat ik binnenkort status ga mogen veranderen![]()
Is dat wat deftig die FB dating?Uiteindelijk, na zelf veel likes gegeven te hebben op FB Dating, nu toch een like terug.
Rustig aan, niets overhaasten, en zeker al niet te wanhopig overkomen.
Wat zegt men altijd, het hoeft maar één keertje te lukken?
Lijkt mij ook dat Iamhollywood zegt wat velen al dan niet bewust doen, je zoekt een partner met een gelijkaardige leefwereld en eigenschappen die je zelf positief vindt. Veel van die eigenschappen die zij opnoemt zullen wel correleren met opleidingsniveau denk ik, alleen drukt ze het misschien niet overal even diplomatisch uitWat jij in het vet zet klopt ook niet hé, die zullen evengoed correleren.
Correleren wil natuurlijk niet zeggen dat het altijd zo is, als je iemand zoekt die open staat voor nieuwe ervaringen en bv. geïnteresseerd is in de wereld, lijkt de kans mij groter dat je die gaat vinden bij mensen die gestudeerd hebben. Maar uiteraard kan ik zelf ook meteen een hoop tegenvoorbeelden bedenken, en zal je beter af zijn met die persoon van de groendienst die in zijn vrije tijd boeken leest en reist dan de ingenieur die na zijn job de tv op VTM zet en in coma gaat, om het stereotyp te stellen. Ik heb voor mijn masterthesis in het lab gestaan met een dame die ging afstuderen als burgerlijk ingenieur met mooie cijfers, maar alles was tegen haar zin en ze wou gewoon gaan "shoppeuh", tot daar mijn interesse.
I see your post and raise you 10 clichés and stereotypes dacht je?
Als uw partner uw zo kleineert voor een verschil in loon of eender welke andere reden, dan bent ge gewoon samen met een dikke vette klootzak. Zo rap mogelijk maken dat ge weg zijt is dan de boodschap.Hoe zou je dan het best filteren? Of hoe hou je een relatie in balans wanneer de machtsverhoudingen (opleiding/verloning/..) zo scheef getrokken zijn? Als laag opgeleide zou ik mij het meest zorgen maken of een hoogopgeleide/hoog verdienende partner al dan niet van die positie geregeld misbruik van zou maken om steeds de bovenhand te hebben in relatieconflicten. "Iemand met uw miserig loontje gaat mij toch nie komen zeggen wat ik wel of niet mag kopen?" of "wa wete gij meu diplomake nu allemaal". Om het steeds zo intellectueel of verbaal te moeten verliezen is deprimerend.
Ik heb er mijn twijfels bij. Profielen zijn soms uitgebreid, hangt af van persoon tot persoon. Eens je iemand liked, kan je achteraf dat profiel niet meer bezoeken (!?). FB Dating is enkel op een smartphone te gebruiken, je profiel hangt los van je FB profiel, ik heb daar geen probleem mee. Filteren is soms ook moeilijk, ik heb nu alle instellingen goed staan, profielen die zich te ver van mij bevinden krijg ik niet meer te zien.Is dat wat deftig die FB dating?

)O je bent wel vrouwelijk hoor (alle, aan het niveau van humor toch te zien)![]()
72 mln. weergaven · 466 d. reacties | TBT to this hilarious clip of Iliza Shlesinger describes her ultimate fantasy breakup. Hint: it's not her, it's you. | Just For Laughs
TBT to this hilarious clip of Iliza Shlesinger describes her ultimate fantasy breakup. Hint: it's not her, it's you.fb.watch
2 funny not 2 share
(en blijkbaar ben ik - alweer - niet vrouwelijk)
Hoe zou je dan het best filteren? Of hoe hou je een relatie in balans wanneer de machtsverhoudingen (opleiding/verloning/..) zo scheef getrokken zijn? Als laag opgeleide zou ik mij het meest zorgen maken of een hoogopgeleide/hoog verdienende partner al dan niet van die positie geregeld misbruik van zou maken om steeds de bovenhand te hebben in relatieconflicten. "Iemand met uw miserig loontje gaat mij toch nie komen zeggen wat ik wel of niet mag kopen?" of "wa wete gij meu diplomake nu allemaal". Om het steeds zo intellectueel of verbaal te moeten verliezen is deprimerend.
Wat is mijn aandeel in de ander zijn of haar geluk? Zal ik mij voldoende gewaardeerd en gerespecteerd voelen? Zal ik mij steeds ondergeschikt voelen? Zouden wij ons definiëren op basis van onze portefeuille? Hoe dikwijls zal de sterkste partner het nodig vinden om dominantie op dat vlak uit te spelen? ~ Uit het boek: Blijf bij mij: Hoe we in relaties strijden voor macht en intimiteit.
Voorlopig lijkt mij zo'n relatie wel interessant en uitdagend, maar vooral vermoeiend. Wellicht niets onoverkomelijk zonder goede communicatie en wederzijds respect, maar ik heb al geen benul idee van hoe ik mij moet positioneren en hoe ik dat zelfs ter sprake zou moeten brengen. Alhoewel, ik kan mij dat bij 30-plussers wel beter voorstellen. Niet elk vierkantje moet gevinkt zijn. Bij midden en late twintigers heb ik dat gevoel wel. Vinkje bij hoger opgeleid? Dan mag daar absoluut niets van afwijken. Natuurlijk ieders goed recht en begrijpelijk. Gewoon minder leuker voor mij. Al dat voorstellen en voelen komt tot nu toe door mijn eigen ervaringen met tinder. Of ze enige vorm van waarheid bevatten? Geen idee. Gewoon eens goed gekwetst worden waarbij je stevige traantjes moet laten die verluchtend werken, zou al iets goed kunnen betekenen. Als bewijs dat ik toch nog gevoelens voor iemand kan ontwikkelen.
Kleine jos heeft genoeg liefde gekregen. 't is tijd voor iemand anders. Ik verlang toch al een lange tijd naar een diepgaande en betekenisvolle relatie. Of misschien toch eens even piepen bij het topic over sekswerkers. Naar schijnt kunde diepgaande en betekenisvolle relaties al krijgen aan €200/u.
Tell us more!
Of bedoel je de negatieve kant uit?![]()
Met de dokteres uiteindelijk?

Gisteren bvb een 45min zitten bellen, zomaar .. Omdat ze in de auto zat en mij wou horen.Ik moet @Guazala bijtreden dat een relatie waar zo'n zaken een issue worden gewoon niet in orde is. Sowieso vind ik "machtsverhouding" al een vreemde manier om daarnaar te kijken. Dit is België hé, het verschil tussen een master, bachelor, graduaat, BSO, ... valt qua inkomen wel mee gemiddeld (het is niet dat het je toekomst meteen ondermijnt). Liever iemand compatibel die als 18-jarige niet de maturiteit of mogelijkheden had om verder te studeren. Als je altijd klaar staat om met je "hoger" diploma te zwaaien lijk je me gewoon een eikel die nog niet veel heeft meegemaakt, maar dat is mijn inschatting.Hoe zou je dan het best filteren? Of hoe hou je een relatie in balans wanneer de machtsverhoudingen (opleiding/verloning/..) zo scheef getrokken zijn? Als laag opgeleide zou ik mij het meest zorgen maken of een hoogopgeleide/hoog verdienende partner al dan niet van die positie geregeld misbruik van zou maken om steeds de bovenhand te hebben in relatieconflicten. "Iemand met uw miserig loontje gaat mij toch nie komen zeggen wat ik wel of niet mag kopen?" of "wa wete gij meu diplomake nu allemaal". Om het steeds zo intellectueel of verbaal te moeten verliezen is deprimerend.
Wat is mijn aandeel in de ander zijn of haar geluk? Zal ik mij voldoende gewaardeerd en gerespecteerd voelen? Zal ik mij steeds ondergeschikt voelen? Zouden wij ons definiëren op basis van onze portefeuille? Hoe dikwijls zal de sterkste partner het nodig vinden om dominantie op dat vlak uit te spelen? ~ Uit het boek: Blijf bij mij: Hoe we in relaties strijden voor macht en intimiteit.
Voorlopig lijkt mij zo'n relatie wel interessant en uitdagend, maar vooral vermoeiend. Wellicht niets onoverkomelijk zonder goede communicatie en wederzijds respect, maar ik heb al geen benul idee van hoe ik mij moet positioneren en hoe ik dat zelfs ter sprake zou moeten brengen. Alhoewel, ik kan mij dat bij 30-plussers wel beter voorstellen. Niet elk vierkantje moet gevinkt zijn. Bij midden en late twintigers heb ik dat gevoel wel. Vinkje bij hoger opgeleid? Dan mag daar absoluut niets van afwijken. Natuurlijk ieders goed recht en begrijpelijk. Gewoon minder leuker voor mij. Al dat voorstellen en voelen komt tot nu toe door mijn eigen ervaringen met tinder. Of ze enige vorm van waarheid bevatten? Geen idee. Gewoon eens goed gekwetst worden waarbij je stevige traantjes moet laten die verluchtend werken, zou al iets goed kunnen betekenen. Als bewijs dat ik toch nog gevoelens voor iemand kan ontwikkelen.
Kleine jos heeft genoeg liefde gekregen. 't is tijd voor iemand anders. Ik verlang toch al een lange tijd naar een diepgaande en betekenisvolle relatie. Of misschien toch eens even piepen bij het topic over sekswerkers. Naar schijnt kunde diepgaande en betekenisvolle relaties al krijgen aan €200/u.
Ik word al moe van dat te lezenNeen, niet met de dokteres. Die hoor ik nog amper, ik denk dat haar rebound fase stilaan voorbij is en ze nu wat aandacht aan haarzelf schenkt. Volledig terecht
Ook via tinder , een oude kennis tegengekomen. Enfin, zij wist wie ik was, ik kende haar niet. Ondertussen elkaar al verschillende keren gezien nadat ze aanvankelijk zeer moeilijk uit haar schulp kwam. Nu alles wat losgekomen is, is het aan een sneltempo aan het evolueren. Ik blijf altijd voorzichtig, maar dit is toch veelbelovendGisteren bvb een 45 zitten bellen, zomaar .. Omdat ze in de auto zat en mij wou horen.
Sindsdien tinder zelfs uitgeschakeld. Samenvatting van een 3-4tal maand tinder:
100+ likes ofzo (geen idee hoeveel precies)
75 matches , waarvan 38 gesprek gehad.
4 ontmoetingen, waarvan 1 wacko , 1 rebound, 1 die niet mijn type was & 1 mogelijk toekomstige moeder van mijn kinderen.
Zéér veel (quasi allemaal) moest ik er echt energie in steken om het gesprek op gang te houden. Het begon altijd zeer vlot, maar dan heb ik eens geprobeerd wat het geeft als ik niet het initiatief neem --> gesprek stopt.
Er zaten toch wel enkele zeer knappe vrouwen tussen, maar ook enkele waarbij ik duidelijk ben misleid door hun eerste foto. Moment dat de match kwam en ik meer foto's bekeek , bleek het toch niet mijn type te zijn. Diegene met wie ik nu aan het daten ben, vond ik zelf eerst out of my league trouwens

haha idemIk ben precies blij dat ik niet meer moet daten.
En stel (god forbid) dat ik ooit weer zonder zou vallen: Denk dat ik de eerste 110 jaar toch es mijn eigen goesting ga doen zonder vrouw in de geburen![]()