Het grote BeyondGaming Dating topic

Het kan altijd slechter.. De meesten zeggen de eerste keer dat ze mijn vrouw zien dat ze zulke mooie blauwe ogen heeft. Ik zei na 2 maand "ej machtig jij hebt blauwe ogen!" Ik zal teveel naar andere dingen gekeken hebben de eerste maanden.
Ik weet dat nog altijd niet na 13 jaar. Ik zou daar écht es moeten naar kijken.

Gisteren toch wel een vreemde Tinder ervaring gehad.

In m'n appartementsblok woont een dokter, een 32 jarige vrouw. Ik had haar eerder tegengekomen, maar het is vreemd om iemand te sturen die je elke dag kunt tegenkomen in de gemeenschappelijke gangen/garage,...dus swipe ik haar weg. Ze is ook niet m'n type. Wekenlang gebeurt er niks. Gisteren rond 23u krijg ik een like van haar. Ik vond het héél raar en voelde dat er iets niet klopte.
oude ik zou naar links swipen, de nieuwe ik: "meh let's see waarom ze een leuke stuurt". Ik hoor sommige nu al denken, dus kga nu al m'n antwoord sturen: nee ik had geen bepaalde verwachtingen, ik vermoedde gewoon dat ze als een "Karen" zou reageren omdat héél de blok denkt dat ik nog getrouwd ben, terwijl ik single ben.

Dus er is een match:

Mijn reactie: "Karen*, woon jij niet in mijn appartementsblok?
Zij: "ja, ik wou weten of jij het was, want met vrouw en kind is het wat vreemd om op Tinder te zitten, mijn "like" was trouwens per ongeluk, sorry🙈"

Het is dus zoals ik vermoedde, ze reageert verbolgen over zaken die haar niet aangaan.

mijn reactie: "waarom is dit vreemd? Mss zijn wij een koppel die een 3de persoon zoeken om te experimenteren? This is 2021. Of mss ben ik ondertussen single? Who knows, het zijn crazy tijden."

ik ga slapen.....neem een screenshot om later hiermee met de vrienden eens goe te lachen

dag erachter: zij "unmatched" mij.....dus toch blij met die screenshot haha.

*fake naam, obviously

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren toch wel een vreemde Tinder ervaring gehad.

In m'n appartementsblok woont een dokter, een 32 jarige vrouw. Ik had haar eerder tegengekomen, maar het is vreemd om iemand te sturen die je elke dag kunt tegenkomen in de gemeenschappelijke gangen/garage,...dus swipe ik haar weg. Ze is ook niet m'n type. Wekenlang gebeurt er niks. Gisteren rond 23u krijg ik een like van haar. Ik vond het héél raar en voelde dat er iets niet klopte.
oude ik zou naar links swipen, de nieuwe ik: "meh let's see waarom ze een leuke stuurt". Ik hoor sommige nu al denken, dus kga nu al m'n antwoord sturen: nee ik had geen bepaalde verwachtingen, ik vermoedde gewoon dat ze als een "Karen" zou reageren omdat héél de blok denkt dat ik nog getrouwd ben, terwijl ik single ben.

Dus er is een match:

Mijn reactie: "Karen*, woon jij niet in mijn appartementsblok?
Zij: "ja, ik wou weten of jij het was, want met vrouw en kind is het wat vreemd om op Tinder te zitten, mijn "like" was trouwens per ongeluk, sorry🙈"

Het is dus zoals ik vermoedde, ze reageert verbolgen over zaken die haar niet aangaan.

mijn reactie: "waarom is dit vreemd? Mss zijn wij een koppel die een 3de persoon zoeken om te experimenteren? This is 2021. Of mss ben ik ondertussen single? Who knows, het zijn crazy tijden."

ik ga slapen.....neem een screenshot om later hiermee met de vrienden eens goe te lachen

dag erachter: zij "unmatched" mij.....dus toch blij met die screenshot haha.

*fake naam, obviously
Uw reactie is toch ook gewoon onnozel? Het is vreemd om met vrouw en kinderen op Tinder te zitten want mensen verwachten dat ge single zijt daarop. Dus àls ge daarop zit terwijl ge 'openbaar' in een andere situatie zijt, is het aan u om duidelijk te maken dat ge daar met de juiste bedoelingen zit (wel single of in een situatie waar dit kan). Het enige wat zij deed was daarachter vragen op een onbeholpen manier hé.

Ik lees helemaal niet dat ze verbolgen reageert trouwens.

"Jij hebt mooie tanden" (of een mooi gebit, ik weet het niet meer) was één van de eerste complimenten die ik mocht ontvangen van mijn man tijdens onze eerste of tweede date. Speciaal. :unsure:

Is niet zo raar vind ik, toen ik mijn huidige vriendin leerde kennen (17 jarige leeftijd, ondertussen evenlang samen) was mijn eerste compliment dat ze mooie handen/nagels had.

Verzorgde handen en tanden vind ik persoonlijk een enorm pluspunt en gigantische afknapper als het niet zo zou zijn.

"Jij hebt mooie tanden" (of een mooi gebit, ik weet het niet meer) was één van de eerste complimenten die ik mocht ontvangen van mijn man tijdens onze eerste of tweede date. Speciaal. :unsure:
Ik zie ze nog altijd naast elkaar staan in de Klinker. De twee verlegen plantjes. :unsure:

Ik heb mijn vrouw aan de haak geslagen door samen grappige filmpjes van babygeitjes te kijken ... :unsure: Haar beoordelingsvermogen verwarren door er alcohol in te kappen was zelfs niet nodig geweest. (y)

Uw reactie is toch ook gewoon onnozel? Het is vreemd om met vrouw en kinderen op Tinder te zitten want mensen verwachten dat ge single zijt daarop. Dus àls ge daarop zit terwijl ge 'openbaar' in een andere situatie zijt, is het aan u om duidelijk te maken dat ge daar met de juiste bedoelingen zit (wel single of in een situatie waar dit kan). Het enige wat zij deed was daarachter vragen op een onbeholpen manier hé.

Ik lees helemaal niet dat ze verbolgen reageert trouwens.
Nee, niet mee eens

Tis simpel: geen interesse? Swipe naar links, interesse? Swipen naar rechts.
Zij gaf aan dat ze geen interesse heeft, dus moet ze ook niet liken. Wat zei deed was een geval van boertigheid.

Nee, niet mee eens

Zij gaf aan dat ze geen interesse heeft, dus moet ze ook niet liken. Wat zei deed was een geval van boertigheid.
Of ze had interesse maar niet als ge getrouwd zijt wat de enige info tot nu toe over u was en ze wou dus eerst zien hoe het nog zat zonder daar eerlijk over te zijn hé 🤷‍♀️

Of ze had interesse maar niet als ge getrouwd zijt wat de enige info tot nu toe over u was en ze wou dus eerst zien hoe het nog zat zonder daar eerlijk over te zijn hé 🤷‍♀️
Denk ik dus ook. "Per ongeluk een like geven" om eens niet-zo-subtiel te checken of hij single is of gewoon zijn vrouw wil bedriegen (wat dan een leuke is om tegen haar vrienden te zeggen) en dan een korte, vreemde reactie krijgen. Kwestie van het awkward te maken voor iedereen.

Nee, niet mee eens

2nd

maar:

- een vrouw is nieuwsgierig
- een vrouw heeft altijd gelijk.

Terug
Bovenaan