Ja, dat kan hij inderdaad wel gebruiken.Of corrigerend ondergoed?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat kan hij inderdaad wel gebruiken.Of corrigerend ondergoed?![]()
Zijn persoonlijkheid gaat daarvan niet gecorrigeerd worden he blackyJa, dat kan hij inderdaad wel gebruiken.

Ja, dat kan hij inderdaad wel gebruiken.

een legging vraagt wat teveel van de verbeelding natuurlijk..Ahnee, ik prefereer de kracht van de verbeelding![]()
Allé ... Disagree. Allé, de vrouwelijke variant dan.En omdat genitaliën eigenlijk gewoon lelijk zijn.![]()
Dragonpussy: When a female receives vape up her vaginal cavityIk ben wel fan van het pure.
Niks verbeelding of wegsteken. Dan weet ge meteen of ge met een dragonpussy / noordzeegarnaal opgescheept zit of niet
Opmerkelijke anatomie, uw vriendin.Ik vind zelfs mijn eigen verlengstuk ook niet bepaald mooi, maar van haar daarentegen ...
Dragonpussy?Ik ben wel fan van het pure.
Niks verbeelding of wegsteken. Dan weet ge meteen of ge met een dragonpussy / noordzeegarnaal opgescheept zit of niet

Dus ge hebt uw vriendin lelijk genoemd op uw eerste date?Volgens de vriendin hier heeft mijn openingszin het gedaan:
"Doet uwen bril is af".
*doet bril af*
"Nee doet hem maar terug aan, ge zijt schoner met bril".
Twee jaar en een nieuwbouw verder nog steeds gelukkig.
En da was ook wel een ferm openingszin nee?
Kheb ni gezegd da ze lelijk was he, maar da ze mooier was metDus ge hebt uw vriendin lelijk genoemd op uw eerste date?En da was ook wel een ferm openingszin nee?
hey
Doet uwen bril is af..
Ik zeg da nu nog altijd!"zet maar iet op uw gezicht, dan zijde mooier"Kheb ni gezegd da ze lelijk was he, maar da ze mooier was metIk zeg da nu nog altijd!

Zodat jij er beter uit zou zien?Het eerste da ik deed toen ik mijn vrouw leerde kennen was haar ne Maredsous Tripel geven.![]()
"zet maar iet op uw gezicht, dan zijde mooier"
![]()

Ja. Is best wel indrukwekkend hoe lang dat al macheert.Zodat jij er beter uit zou zien?

omdat ze zonder dat ik dat doorhad toen al een huge crush had op mij.
)
Hij deed wél moeite om een compliment te maken, daarvoor krijgt hij toch wel punten?"Jij hebt mooie tanden" (of een mooi gebit, ik weet het niet meer) was één van de eerste complimenten die ik mocht ontvangen van mijn man tijdens onze eerste of tweede date. Speciaal.![]()

Bent gij toevallig de grote boze wolf?"Jij hebt mooie tanden" (of een mooi gebit, ik weet het niet meer) was één van de eerste complimenten die ik mocht ontvangen van mijn man tijdens onze eerste of tweede date. Speciaal.![]()