Het grote BeyondGaming Dating topic

En omdat genitaliën eigenlijk gewoon lelijk zijn. :unsure:
Allé ... Disagree. Allé, de vrouwelijke variant dan.
Ik vind zelfs mijn eigen verlengstuk ook niet bepaald mooi, maar van haar daarentegen ...
Ik ben wel fan van het pure.
Niks verbeelding of wegsteken. Dan weet ge meteen of ge met een dragonpussy / noordzeegarnaal opgescheept zit of niet
Dragonpussy: When a female receives vape up her vaginal cavity
...
Wat steek jij uit op uw dates?

Volgens de vriendin hier heeft mijn openingszin het gedaan:

"Doet uwen bril is af".
*doet bril af*
"Nee doet hem maar terug aan, ge zijt schoner met bril".

Twee jaar en een nieuwbouw verder nog steeds gelukkig.
Dus ge hebt uw vriendin lelijk genoemd op uw eerste date? :unsure: En da was ook wel een ferm openingszin nee?

hey :)
Doet uwen bril is af..

Het eerste dat ik tegen mijn vrouw zei: "ik wil echt geen relatie meer de komende maanden" (ik kwam toen net uit een bad breakup).
We zaten samen op kot, ze is toen op haar kamer gaan huilen :unsure: omdat ze zonder dat ik dat doorhad toen al een huge crush had op mij.

Een maand later was mijn gedacht al wat anders (volleybal-shortjes doen toch iets me ne mens :drool:)

"Jij hebt mooie tanden" (of een mooi gebit, ik weet het niet meer) was één van de eerste complimenten die ik mocht ontvangen van mijn man tijdens onze eerste of tweede date. Speciaal. :unsure:

"Jij hebt mooie tanden" (of een mooi gebit, ik weet het niet meer) was één van de eerste complimenten die ik mocht ontvangen van mijn man tijdens onze eerste of tweede date. Speciaal. :unsure:
Hij deed wél moeite om een compliment te maken, daarvoor krijgt hij toch wel punten? 🤷🏼‍♀️

Het kan altijd slechter.. De meesten zeggen de eerste keer dat ze mijn vrouw zien dat ze zulke mooie blauwe ogen heeft. Ik zei na 2 maand "ej machtig jij hebt blauwe ogen!" Ik zal teveel naar andere dingen gekeken hebben de eerste maanden.

Terug
Bovenaan