Het grote BeyondGaming Dating topic

7d0a03f5df9acab8aa0439115d165cd5.jpg
Ik kleed mij al zo van voor dat het cool was.

Ik had vorig weekend in de winkel zelf een kostuumbroek met trainingbroekrekker vast (iets in dien trend: https://www.mrmarvis.nl/products/th...QRPfKWYBMkqL20DF_NWkZ2mzjVTXDj-gaAkQJEALw_wcB). Verschoot effe als ik de sluiting zag. Elk merk, elke webshop heeft tegenwoordig een lounge-collectie.

Al moet ik toegeven dat bij ons vanaf date 3 ook al in homework-training was :p. De eerste keer dat hij effectief naar een vergadering moest kreeg ik het wel effe warm :love:.

Ik had vorig weekend in de winkel zelf een kostuumbroek met trainingbroekrekker vast (iets in dien trend: https://www.mrmarvis.nl/products/th...QRPfKWYBMkqL20DF_NWkZ2mzjVTXDj-gaAkQJEALw_wcB). Verschoot effe als ik de sluiting zag. Elk merk, elke webshop heeft tegenwoordig een lounge-collectie.

Al moet ik toegeven dat bij ons vanaf date 3 ook al in homework-training was :p. De eerste keer dat hij effectief naar een vergadering moest kreeg ik het wel effe warm :love:.
Ook gezien in de h&m.

Super om te lezen dat je nog steeds vol met vlinders zit! 👌❤️❤️❤️

Mijn lockdown outfit van 2020. Ik heb die in alle kleuren en soorten want die krengen zitten héérlijk en ging er zelfs boodschappen in doen enzu who cares met mondkapje en petje was ik toch onherkenbaar.

Dat en mijn all time favourite adidas joggingpak met gigagrote kap waar heel mijn hoofd in past.:love:

Het wordt pas helemaal drama als je van beide culturen iets hebt.:laugh:
Ik voel me bij mijn Belgische vriendinnen/familieleden altijd gewoon to much en vergeleken met mijn Marokkaanse vriendinnen/familieleden loop ik erbij als een zwerver.:laugh:
=>

Mijn lockdown outfit van 2020. Ik heb die in alle kleuren en soorten want die krengen zitten héérlijk en ging er zelfs boodschappen in doen enzu who cares met mondkapje en petje was ik toch onherkenbaar.

Dat en mijn all time favourite adidas joggingpak met gigagrote kap waar heel mijn hoofd in past.:love:
En is dit dan de Marokkaanse of de Belgische kant? :thinking:

Even opmerken dat mijn vrouw niet kon geloven hoe weinig vrouwen hier hakken dragen, en hoe laag die hakken zijn. Overigens vond ze in het algemeen dat vrouwen hier weinig "moeite" doen om er goed uit te zien.

Eigenlijk heb ik van velen van buitenlandse origine al zoiets gehoord, BE, NL, DE zijn op dat vlak gewoon relaxed. Ondertussen is mijn vrouw ook meestal wel blij dat je hier als vrouw gewoon kan buiten komen in gemakkelijke kledij.

Dat was trouwens ook zo een van de culturele verschillen die boven kwamen in het begin: zij had haar dan helemaal opgemaakt omdat ze mij wel zag zitten en een goede indruk wou maken, ik dacht dan eerder "amai nu heeft ze toch echt wel overdreven met de make-up".
Fast count gedaan hier ten huize en gestopt bij 60 (zes-tig :rolleyes: ) paar hakken...gaande van vrij laag tot torenhoog... En ik zie dan nog voornamelijk sneakers passeren... Dacht dat dat gewoon vrouwen zijn die iets met schoenen (of kledij in het algemeen) hebben... Maar damn, hier slingeren evenveel schoenen rond als in ene kleine boetiek:rolleyes:

Fast count gedaan hier ten huize en gestopt bij 60 (zes-tig :rolleyes: ) paar hakken...gaande van vrij laag tot torenhoog... En ik zie dan nog voornamelijk sneakers passeren... Dacht dat dat gewoon vrouwen zijn die iets met schoenen (of kledij in het algemeen) hebben... Maar damn, hier slingeren evenveel schoenen rond als in ene kleine boetiek:rolleyes:
Euhm, wat bedoelt ge hiermee? Zijn die hakken van u of hoe moet ik dat interpreteren? :thinking:

Terug
Bovenaan