Het grote BeyondGaming Dating topic

Helaas ziet het er naar uit dat het toch zal uitdraaien op niks. Ze is enorm aan het twijfelen (was dat altijd al) maar nu dit weekend toch het signaal gekregen dat ze zich toch nog niet wil binden etc ... (typische ik-weet-het-allemaal-niet-zo-goed dinges)
Nuja, goed dat ik daar altijd al rekening mee heb gehouden :')
Tijd voor nieuwe avontuurtjes!

Laatst bewerkt:
Wie weet komt ze nog tot inkeer, heeft ze nu wat tijd nodig om de markt te verkennen om nadien te beseffen dat het echt een goeie match is.
Maar ik ga niet wachten, binnenkort date met nieuwe match :cool:

Wie weet komt ze nog tot inkeer, heeft ze nu wat tijd nodig om de markt te verkennen om nadien te beseffen dat het echt een goeie match is.
Maar ik ga niet wachten, binnenkort date met nieuwe match :cool:
En je zag het dan ook zitten om pluspapa te worden?

Als er kinderen bij betrokken zijn zou ik toch 2x zo goed nadenken hoor.
Zó eenvoudig is het allemaal niet en al helemaal niet als de ouders van het kindje (kinderen) een lelijke scheiding achter de rug hebben gehad. Ik spreek nl uit ervaring.
Beide partijen moeten100% zeker zijn dat ze ervoor willen gaan en alles moeten nemen/aanvaarden wat erbij komt kijken.

Als er kinderen bij betrokken zijn zou ik toch 2x zo goed nadenken hoor.
Zó eenvoudig is het allemaal niet en al helemaal niet als de ouders van het kindje (kinderen) een lelijke scheiding achter de rug hebben gehad. Ik spreek nl uit ervaring.
Beide partijen moeten100% zeker zijn dat ze ervoor willen gaan en alles moeten nemen/aanvaarden wat erbij komt kijken.
Niet alleen beide partijen, maar als je wat oudere kinderen hebt die het moeilijk hebben met de nieuwe partner kan het ook op een sisser uitdraaien.

Niet alleen beide partijen, maar als je wat oudere kinderen hebt die het moeilijk hebben met de nieuwe partner kan het ook op een sisser uitdraaien.

Niet alleen oudere kinderen kunnen voor ellende zorgen maar ook als je met een ontzettend irritante ex te maken hebt.

Het is maar dat ik een bitch ben die zich niet laat kennen anders waren mijn man en ik al 37x uit elkaar geweest door die graftak.

Niet alleen oudere kinderen kunnen voor ellende zorgen maar ook als je met een ontzettend irritante ex te maken hebt.

Het is maar dat ik een bitch ben die zich niet laat kennen anders waren mijn man en ik al 37x uit elkaar geweest door die graftak.
Weten we weer op welk type vrouw je man valt.

Al 10 jaar out of the game geweest. Terug 3 maandjes op de markt. Het date lanschap is zo veranderd. Quasi alles is betalend nu qua datinggedoe... En tegenwoordig zijn ook het meer booster apps...

Al 10 jaar out of the game geweest. Terug 3 maandjes op de markt. Het date lanschap is zo veranderd. Quasi alles is betalend nu qua datinggedoe... En tegenwoordig zijn ook het meer booster apps...
Idem, iets meer dan 10 jaar geleden maar nog niet actief aan het zoeken.
Wat heb je al geprobeerd ondertussen en wat zijn de ervaringen?

Idem, iets meer dan 10 jaar geleden maar nog niet actief aan het zoeken.
Wat heb je al geprobeerd ondertussen en wat zijn de ervaringen?
Bezig met apps facebook dating, tinder en happen. Bij alle apps het gevoel dat het gewoon vleeskeuringen zijn met weinig inhoud. Overal heel veel aziatische profielen die ik sowieso al skip (scamprofielen) en er springt er heel en af toe wel een profiel uit waar je dan geen reactie op terug krijgt (wss omdat die ook bestookt worden door likes en berichten). Al zit ik nu ook niet elke dag die profielen te checken.

Nu, ik was nu altijd wel degene die aangesproken werd door een vrouw bij interesse, al waren dat andere tijden. Dus het voelt ook wat raar om zelf terug "op jacht te gaan". Waar is de tijd van netlog? Ver vervlogen I know XD

Ik denk dat ik ook meer buiten ga beginnen komen tijdens mijn verwerkingsproces nu het terug mogelijk is en zien wat dat geeft.

En jij?

@Lint meisjes van plezier zijn niet aan mij besteed :)

Terug
Bovenaan