Het grote BeyondGaming Dating topic

Allez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets :p
giphy.gif
Schoenen zijn nooit een turnon bij mij maar kunnen wel zorgen dat ik afhaak :biglaugh:

Idd, alles beter dan dit:
550x511.jpg

Mijn verjaardag een paar jaar terug was het in de vuilbak mogen gooien van het paar dat ze ooit van haar ouders kreeg.
Beste cadeau ever. :laugh:

oh jawel, al is dat voorbeeld nu wel iets te tacky naar mijn smaak, maar dat is nu ook niet om 's stevig mee te gaan wandelen of zo... Enfin, het gaat hier over daten en niet over schoenen...

Al is er blijkbaar wel een correlatie tussen de juiste schoenen en een geslaagde date :)
Mooie hakken hebben toch wel iets bij een vrouw. Het grappige aan hakken is dat historisch gezien mannen aanvankelijk hakken droegen en niet de vrouwen. Louis XIV danste er zelfs ballet mee als de Zonnekoning.

Mooie hakken hebben toch wel iets bij een vrouw. Het grappige aan hakken is dat historisch gezien mannen aanvankelijk hakken droegen en niet de vrouwen. Louis XIV danste er zelfs ballet mee als de Zonnekoning.
Eindelijk 😌. Nu kan ik ook mijn hakken gewoon aandoen om te gaan werken morgen. Weg met schaamte!

Sneakers met een comfy jeans all day everyday :love:
Pumps en al die poeha zijn leuk en wel maar voor dagelijks gaan we voor comfy :laugh:

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan