Agony
Well-known member
Schoenen zijn nooit een turnon bij mij maar kunnen wel zorgen dat ik afhaakAllez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schoenen zijn nooit een turnon bij mij maar kunnen wel zorgen dat ik afhaakAllez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets
![]()

Da's niks voor mij. Ik val meer op verlegen meisjes.Allez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets
![]()

Mooie hakken hebben toch wel iets bij een vrouw. Het grappige aan hakken is dat historisch gezien mannen aanvankelijk hakken droegen en niet de vrouwen. Louis XIV danste er zelfs ballet mee als de Zonnekoning.oh jawel, al is dat voorbeeld nu wel iets te tacky naar mijn smaak, maar dat is nu ook niet om 's stevig mee te gaan wandelen of zo... Enfin, het gaat hier over daten en niet over schoenen...
Al is er blijkbaar wel een correlatie tussen de juiste schoenen en een geslaagde date![]()
EindelijkMooie hakken hebben toch wel iets bij een vrouw. Het grappige aan hakken is dat historisch gezien mannen aanvankelijk hakken droegen en niet de vrouwen. Louis XIV danste er zelfs ballet mee als de Zonnekoning.
. Nu kan ik ook mijn hakken gewoon aandoen om te gaan werken morgen. Weg met schaamte!Zeker je barokke spandex niet vergeten, je pruik en een halve liter parfum.Eindelijk. Nu kan ik ook mijn hakken gewoon aandoen om te gaan werken morgen. Weg met schaamte!
Das standaard bij mij.Zeker je barokke spandex niet vergeten, je pruik en een halve liter parfum.
Hell yeah, altijd al jaloers geweest op de de uitgebreide kledij opties van vrouwenEindelijk. Nu kan ik ook mijn hakken gewoon aandoen om te gaan werken morgen. Weg met schaamte!
Nee, da was volges mij omda ik een zakske met wit poeder uit mijne jas pakte voor op mijne pannenkoek i.p.v dieje dat ik gekregen had van de serveerster.Toevallig uwen outfit van date #2 waarbij het akelig stil werd ?
Wat met de meisjes die ballerina's of teensletsen dragen of blootvoets gaan? Of combat boots dragen (als vrouwelijke Israëlische of Noord-Koreaanse soldates je ding zijn)?Meisjes met sneakers >>>>>>>> meisjes met hakken.
Allemaal >>>>>>>>>>>>> hakken.Wat met de meisjes die ballerina's of teensletsen dragen of blootvoets gaan? Of combat boots dragen (als vrouwelijke Israëlische of Noord-Koreaanse soldates je ding zijn)?
Zijn hakken dan fascistoïde?Allemaal >>>>>>>>>>>>> hakken.
Gelukkig geraakte je stok niet in haar wielen.Ik had ooit een liefje die altijd hakken droeg, vond ik wel fijn.
tot ze mij een hak zette.![]()

Nee, (meestal) gewoon lelijk en vooral zeer ijdel.Zijn hakken dan fascistoïde?
)