Het grote BeyondGaming Dating topic

En zelfvertrouwen 10/10!!
Wat moet je met een lange slungel als je zoiets kan fixen?
Op de brandstapel met hoge hakken en big dicks!

Geen bick dick, maar wel big-dick-energy. En nu ga ik effe stoppen met posten, want anders wordt mijn inbox weer vol gespammed door alle grieten hier.

Ik heb ook maar 24u in nen dag hé. Anders moet ik weer drugs beginnen snuiven om het allemaal bolgewerkt te krijgen.

Allez ge moet toegeven, dit heeft toch wel iets :p
giphy.gif
Plottwist het is een man.

Hakken wel :niceone: .

Maar k snap wel dat vrouwen dat zelden dragen gemakkelijk kan t niet zijn.

Even opmerken dat mijn vrouw niet kon geloven hoe weinig vrouwen hier hakken dragen, en hoe laag die hakken zijn. Overigens vond ze in het algemeen dat vrouwen hier weinig "moeite" doen om er goed uit te zien.

Eigenlijk heb ik van velen van buitenlandse origine al zoiets gehoord, BE, NL, DE zijn op dat vlak gewoon relaxed. Ondertussen is mijn vrouw ook meestal wel blij dat je hier als vrouw gewoon kan buiten komen in gemakkelijke kledij.

Dat was trouwens ook zo een van de culturele verschillen die boven kwamen in het begin: zij had haar dan helemaal opgemaakt omdat ze mij wel zag zitten en een goede indruk wou maken, ik dacht dan eerder "amai nu heeft ze toch echt wel overdreven met de make-up".

Laatst bewerkt:
Het wordt pas helemaal drama als je van beide culturen iets hebt.:lol:
Ik voel me bij mijn Belgische vriendinnen/familieleden altijd gewoon to much en vergeleken met mijn Marokkaanse vriendinnen/familieleden loop ik erbij als een zwerver.:lol:

Het wordt pas helemaal drama als je van beide culturen iets hebt.:laugh:
Ik voel me bij mijn Belgische vriendinnen/familieleden altijd gewoon to much en vergeleken met mijn Marokkaanse vriendinnen/familieleden loop ik erbij als een zwerver.:laugh:

Ik ben deels opgevoed door een Marokkaanse familie. Dit waren onze buren, en vermits mijn ouders vaak weg waren, en de kinderen ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik en mijn zus toen hadden, zaten wij daar enorm veel. Dit is nooit veranderd tot op de dag van vandaag, en ik moest maar eens een familiefeest missen trouwens :unsure: . (Nee, serieus, mij eigen familie ditch ik met regelmaat, maar no way dat ik het riskeer om daar eender welk feestje over te slaan.)

Maar dan krijg ik daar ook altijd een stront emmer over mij dat ik mij niet verzorg en dat ik er als een landloper uitzie etc.. :')

Ik ben deels opgevoed door een Marokkaanse familie. Dit waren onze buren, en vermits mijn ouders vaak weg waren, en de kinderen ongeveer dezelfde leeftijd hebben als ik en mijn zus toen hadden, zaten wij daar enorm veel. Dit is nooit veranderd tot op de dag van vandaag, en ik moest maar eens een familiefeest missen trouwens :unsure: . (Nee, serieus, mij eigen familie ditch ik met regelmaat, maar no way dat ik het riskeer om daar eender welk feestje over te slaan.)

Maar dan krijg ik daar ook altijd een stront emmer over mij dat ik mij niet verzorg en dat ik er als een landloper uitzie etc.. :')
Wie gaat er nu ook naar feestjes als een landloper.

Het is allemaal de schuld van covid-19 :cautious:. Loungewear is vandaag helemaal in.

Met al dat thuiswerk en gebrek aan social events heeft het weinig zin u op te maken. Heb nog massa januari-2020-solden met label/verpakking liggen :sop:. Ons eerste terrasje van’t jaar vroeg mijn vriend dan ook ‘om hoe laat moesten we er weeral zijn? Hebben we nog effe? :coolbrows: ‘.

Laatst bewerkt:
Het is allemaal de schuld van covid-19 :cautious:. Loungewaer is vandaag helemaal in.

Met al dat thuiswerk en gebrek aan social events heeft het weinig zin u op te maken. Heb nog massa januari-2020-solden met label/verpakking liggen :sop:. Ons eerste terrasje van’t jaar vroeg mijn vriend dan ook ‘om hoe laat moesten we er weeral zijn? Hebben we nog effe? :coolbrows: ‘.
En wat is loungewear?

Het is allemaal de schuld van covid-19 :cautious:. Loungewaer is vandaag helemaal in.

Hier is het bij ons op het werk dan weer het jaar van online shopping geweest, minimum 3 pakjes per dag (we werken met 7 mensen daar) of we denken dat de koeriers staken of corona hebben indien minder 😂

Terug
Bovenaan