Het grote BeyondGaming Dating topic

Aaaaah, ik dacht dat dat gewoon te maken had met seksuele voorkeuren, preferenties en interesses.
Maar blijkbaar ben je dus gewoon een bekrompen geest als seks met meerdere personen of met iemand van hetzelfde geslacht niet uw ding is.
We leren weer bij vandaag.

Aah, ons guatje. Tes wreed lang geleden, alles goed?

En ja, iedereen heeft zijn voorkeuren . Les gouts et les couleurs enzo.
Ik heb het hier over die mensen dat enkel en alleen een trio willen volgens hun configuratie, en de voorkeuren van hun partner niet eens in overweging nemen.

Paar dagen terug een date gehad (en tweede date).
Leuke jongedame, alleen bleek dat ze na de eerste date alles al met de mama had besproken.
Komt bij mij nogal over als een dominante moederfiguur.

Haar moeder pusht haar ook om samen (dus zij en haar moeder) een huis te kopen (kangoeroe woning).
Zij wonen nu beiden alleen.
Voor mij een knipperlicht dat die moeder haar dochter aan haar wil binden.

ik weet niet of ik überhaupt verder moeite wil doen...
Ik vrees dat ik de moeder er “gratis” bij krijg, wat verstikkend kan werken.
Haar zus heeft zelfs al semi contact verbroken met haar moeder.

Leuke jongedame, alleen bleek dat ze na de eerste date alles al met de mama had besproken.

Haar moeder pusht haar ook om samen (dus zij en haar moeder) een huis te kopen (kangoeroe woning).

Hoe oud is ze? Groot verschil daarin tussen een 22 jarige die nog vanonder moeders vleugels moet kruipen en een 36jarige 🙈
Ohja, de relatie heb je doorgaans met het meisje, niet de moeder. Ga er niet automatisch van uit dat je het onderspit zal moeten delven tegenover de schoonmoeder.

Hoe oud is ze? Groot verschil daarin tussen een 22 jarige die nog vanonder moeders vleugels moet kruipen en een 36jarige 🙈
Ohja, de relatie heb je doorgaans met het meisje, niet de moeder. Ga er niet automatisch van uit dat je het onderspit zal moeten delven tegenover de schoonmoeder.

ze is 32.

Het is ook van “mijn mama dit en mijn mama dat”.
Maar ja, ik heb wel gevoelens voor haar, alleen hoe ouder men wordt, hoe rationeler men wordt.

2 voor de prijs van 1. Niet slecht mijn gedacht 😏😏.

hiJa nee danku... Pak wel ne kipfilet dan.
0b1c1b037f327ac0fd5bb5f1adbd075c1d7726fdf77b8ca0df79af8d71b7e43c.jpg

Wat zegt ze hier zelf over? Gaat ze er overal in mee of heeft ze eerder een houding dat ze graag dingen deelt met haar moeder maar er toch ook over waakt dat moeder zich niet met alles gaat moeien om te voorkomen dat de relatie gaat escaleren zoals bij de zus het geval is?

Bumble nu een kans aan het geven, véél singles uit oftewel Brussel of Antwerpen.
En ook een paar bikini modellen van twijfelachtige leeftijd.

Bumble nu een kans aan het geven, véél singles uit oftewel Brussel of Antwerpen.
En ook een paar bikini modellen van twijfelachtige leeftijd.
Ik heb pas nog een bijtje gekregen in mijn korf. Helaas was het een charmante heer, met rode lippenstift en een bierbuikje met heel wat haartjes op. Brrrr... 😫 Bzzzz... 🐝🤮. Oppassen toch maar met Bumble.

Ik heb pas nog een bijtje gekregen in mijn korf. Helaas was het een charmante heer, met rode lippenstift en een bierbuikje met heel wat haartjes op. Brrrr... 😫 Bzzzz... 🐝🤮. Oppassen toch maar met Bumble.
Dat wil zeggen dat jij die een like hebt gegeven, anders geraakt die toch niet in uw 'korf'? :unsure:

Daar is niets mis mee hé! Ieder zijn type. 😉

Terug
Bovenaan