Het grote BeyondGaming Dating topic

Ja dat herken ik volledig. Hij zegt altijd dat hij zich onzeker voelde(voelt) in onze relatie en dat dat aan mij ligt. Dus zocht (zoekt) hij 'bevestiging' ergens anders. Maw het is mijn schuld en hem valt niets te verwijten. Hij is het 'slachtoffer'.
Yikes, huge red flag.

Maar je zegt dat je hem nog graag ziet dus de volgende uitspraak is mss nog deels van toepassing
"When you look at someone through rose-colored glasses, all the red flags just look like flags"

Maar als buitenstaander zou ik zeggen "Run"
Dit lijkt vroeg of laat toch terug fout te lopen, dus dan liever de korte pijn.

Laatst bewerkt:
Lang getwijfeld of ik dit bericht wel zou plaatsen.
Ik ben nu ongeveer vijf jaar gescheiden, beetje het "Friends" (de tv serie) verhaal. Mijn ex ging liever aan de andere kant van de baan rijden.
Op zich geen probleem mee, ik had het enkel veel vroeger willen weten.
Terug verhuizen van Roeselare naar Sint-Niklaas, en hier dan weer van nul beginnen.
Twoo en Badoo geprobeerd, geen match, enkel veel onvriendelijke mensen. Datic geprobeerd (sommigen hebben het verhaal gelezen, thread is nu op slot.) Daar een aantal grove fouten gemaakt, toch tot de juiste conclusie gekomen, catfish.
Hetgeen ik vraagde in die thread kan inderdaad niet door de beugel. Maar ik ben nu eenmaal zo, ik hecht mij snel aan onbekende mensen, als het gesprek vlot verloopt. Als ik nu naar mijn Vader kijk, na het overlijden van mijn Moeder, hij is nu ook alleen. Dat is confronterend voor mij, wetende dat ik zelf al bijna 5j. alleen ben. Door mijn ASS ben ik niet vatbaar voor diepe nuances of sarcasme.
Toch blijft de vraag, stel dat er ergens de nagenoeg perfect match zit te wachten?
FB Dating is maar een rommeltje, al zeker 40 likes verstuurd, maar geen enkel antwoord.
Nu ja, als je leest hoe goed FB dating werkt, kijk ik er niet van op.

De lat ligt zeker niet hoog, iemand met een goed gevoel voor humor, eerlijk en betrouwbaar.
Qua job, lengte en dergelijk, geen vereisten.

@Yvezz
Ik heb de laatste 10 jaar geen date ervaring dus weet zelf niet goed hoe het er in de praktijk aan toegaat tegenwoordig.
Je vermeldt Tinder en Bumble niet. Heb je die apps al geprobeerd?
Speeddaten is ook een optie bv.

Een maat van mij heeft ook iemand gevonden op een betalende dating site.
Door het betalen lijkt de kans ook groter dat de mensen daar echt serieus op zoek zijn.

Het Datic verhaal ken ik niet maar het snel hechten aan nieuwe mensen herken ik wel van vroeger.
Het is al goed dat je dit zelf beseft zodat je dat wat temperen in het vervolg.

Ik denk dat je vooral eerst tevreden moet zijn met je eigen leven.
Dat straal je dan ook uit naar anderen en dat komt beter over dan de "ik moet NU iemand hebben" vibe.

Definieer je eigen geluk en dan volgt de rest wel vanzelf denk ik, zeker na corona.

Mocht dat dan nog niet lukken. Voldoende vrienden hebben uit online daten al een duurzame relatie uitgebouwd. En dit zowel via tinder als betaalapps

Speciale situatie op Tinder. Een match met een ex van een oude kameraad, en ook nog een match met een vriendin van die ex 🤔.
Het zaad van ne maat kan geen kwaad zeker?

Oude kameraad as in iemand van vroeger die je nu ni meer ziet of actuel bff sinds kleuterklas?

Ik zou al lang ne screenshot naar hem gestuurd hebben van check dees!! :lol:

Het zaad van ne maat kan geen kwaad zeker?

Oude kameraad as in iemand van vroeger die je nu ni meer ziet of actuel bff sinds kleuterklas?

Ik zou al lang ne screenshot naar hem gestuurd hebben van check dees!! :laugh:
Iemand van vroeger inderdaad. Niet meer gezien sinds jaren. Match toch maar opgeheven en geen gesprek begonnen. Te awkward.

Ik heb haar vriendin nog bijgehouden. Misschien willen ze mij allebei wel eens tegelijkertijd ontmoeten 😏.
Misschien wel, triootjes staan hoog op de fantasielijst dus wie weet heb je wel prijs...

Tip: check wel vooraf de configuratie of je kan je maat na al die jaren plots tegen het naakte lijf lopen :)

Terug
Bovenaan