Lang getwijfeld of ik dit bericht wel zou plaatsen.
Ik ben nu ongeveer vijf jaar gescheiden, beetje het "Friends" (de tv serie) verhaal. Mijn ex ging liever aan de andere kant van de baan rijden.
Op zich geen probleem mee, ik had het enkel veel vroeger willen weten.
Terug verhuizen van Roeselare naar Sint-Niklaas, en hier dan weer van nul beginnen.
Twoo en Badoo geprobeerd, geen match, enkel veel onvriendelijke mensen. Datic geprobeerd (sommigen hebben het verhaal gelezen, thread is nu op slot.) Daar een aantal grove fouten gemaakt, toch tot de juiste conclusie gekomen, catfish.
Hetgeen ik vraagde in die thread kan inderdaad niet door de beugel. Maar ik ben nu eenmaal zo, ik hecht mij snel aan onbekende mensen, als het gesprek vlot verloopt. Als ik nu naar mijn Vader kijk, na het overlijden van mijn Moeder, hij is nu ook alleen. Dat is confronterend voor mij, wetende dat ik zelf al bijna 5j. alleen ben. Door mijn ASS ben ik niet vatbaar voor diepe nuances of sarcasme.
Toch blijft de vraag, stel dat er ergens de nagenoeg perfect match zit te wachten?
FB Dating is maar een rommeltje, al zeker 40 likes verstuurd, maar geen enkel antwoord.
Nu ja, als je leest hoe goed FB dating werkt, kijk ik er niet van op.
De lat ligt zeker niet hoog, iemand met een goed gevoel voor humor, eerlijk en betrouwbaar.
Qua job, lengte en dergelijk, geen vereisten.