Het grote BeyondGaming Dating topic

Doet me aan een nummer van The Police denken:
Dat is nu ook wel heel melodramatisch. Die veranderingen zijn nu ook wel logisch meestal hé, een partner betekent meestal wat minder tijd voor de vrienden, spontaan zaken plannen wordt al iets moeilijker omdat je met twee rekening moet houden. Als er kinderen zijn is dat natuurlijk helemaal gedaan tot ze ouder zijn.

Ik begrijp dat als je als enige single of kinderloze overblijft het niet leuk is, maar het is nu ook niet abormaal vind ik. Prioriteiten veranderen nu eenmaal en je geniet van andere zaken. Als single was ik ook veel minder thuis, nu is (corona even buiten beschouwing gelaten) een avond voor de tv met de vrouw ook aangenaam.

Dat idee dat het leven dan gedaan is en er enkel nog frustratie of depressie overblijft vind ik een beetje onnozel. Het eeuwige studentenleven is nu ook geen ambitie van veel mensen.

Laatst bewerkt:
Doet me aan een nummer van The Police denken:

Another suburban family morning
Grandmother screaming at the wall
We have to shout above the din of our Rice Krispies
We can't hear anything at all
Mother chants her litany of boredom and frustration
But we know all her suicides are fake
Daddy only stares into the distance
There's only so much more that he can take
Many miles away
Something crawls from the slime
At the bottom of a dark
Scottish lake
Another industrial ugly morning
The factory belches filth into the sky
He walks unhindered through the picket lines today
He doesn't think to wonder why
The secretaries pout and preen like cheap tarts in a red light street
But all he ever thinks to do is watch
And every single meeting with his so called superior
Is a humiliating kick in the crotch
Many miles away
Something crawls to the surface
Of a dark Scottish loch
Another working day has ended
Only the rush hour hell to face
Packed like lemmings into shiny metal boxes
Contestants in a suicidal race
Daddy grips the wheel and stares alone into the distance
He knows that something somewhere has to break
He sees the family home now looming in his headlights
The pain upstairs that makes his eyeballs ache
Many miles away
There's a shadow on the door
Of a cottage on the shore
Of a dark Scottish lake
Many miles away
Many miles away
Many miles away
Many miles away
Many miles away

Ik zou wegblijven uit dit topic. Stel dat je een goed idee op doet en zo een partner vindt, weg spontaniteit en vreugde in je leven.

Dat is nu ook wel heel melodramatisch. Die veranderingen zijn nu ook wel logisch meestal hé, een partner betekent meestal wat minder tijd voor de vrienden, spontaan zaken plannen wordt al iets moeilijker omdat je met twee rekening moet houden. Als er kinderen zijn is dat natuurlijk helemaal gedaan tot ze ouder zijn.

Ik begrijp dat als je als enige single of kinderloze overblijft het niet leuk is, maar het is nu ook niet abormaal vind ik. Prioriteiten veranderen nu eenmaal en je geniet van andere zaken. Als single was ik ook veel minder thuis, nu is (corona even buiten beschouwing gelaten) een avond voor de tv met de vrouw ook aangenaam.

Dat idee dat het leven dan gedaan is en er enkel nog frustratie of depressie overblijft vind ik een beetje onnozel. Het eeuwige studentenleven is nu ook geen ambitie van veel mensen.
Een mix van verantwoordelijkheden, ambitie, rust en spontaniteit... Je hebt het zelf in de hand en uiteraard evolueer je en zal niet alles hetzelfde blijven... Ook, ieder zijn ding he... Zelf heb ik graag afwisseling... Samen zwaar uitgaan en de dag nadien de kids oppikken bij de grootouders en naar een Ketnet-Musical om het weekend te eindigen met een haagschaar in de tuin... Zoiets :)

Maar serieus, wat relaties betreft is het wel belangrijk om op dezelfde golflengte te zitten wat organisatie van je leven betreft... Wil je het prototype zijn van een gesetteld gezin, een losbandig leven of ergens een mix van beiden... De verwachtingen moeten duidelijk zijn en je moet je er allebei goed bij voelen.

Ik vind bumble wel nog iets hebben, in het begin werkte dat ook niet goed maar de laatste tijd nog ok.
Je kan ook zo blurry zien wie je liked en dan kan je die er meestal wel uithalen als je wat oplet.
Langs een kant goed dat de vrouw dan het gesprek moet starten, al vind ik het dan jammer dat er veel zo'n stomme gif sturen.
Dan ligt nog steeds de start in uw handen als man zijnde.

Sinds veranderen van de ondertussen beruchte psycho-foto, weinig succes hoor.
Al heb ik het gevoel in de pool van non-actieve profielen terechtgekomen te zijn

Sinds veranderen van de ondertussen beruchte psycho-foto, weinig succes hoor.
Al heb ik het gevoel in de pool van non-actieve profielen terechtgekomen te zijn

Weinig succes?
Meneer heeft de laatste 2 weken 2 grieten in zijn bed gehad... Weet gij wel wat dat weinig succes is? :P

Na lang twijfelen dan ook maar eens Tinder en bumble geïnstalleerd verleden week. Vrij snel een handje vol matches, maar of er ook effectief een gesprek is gekomen? Ho maar. Toch vreemd dat mensen je eerst swipen om je achteraf gewoon te negeren, en nee ik gebruik nooit "hey" of iets in die trend als opener. Probeer altijd zo origineel mogelijk te zijn, of toch op zijn minst aan te tonen dat ik hun profiel en bio heb bekeken.
Haha story of my life, alé de afgelopen weken toch. Tis precies nen trend aant worden om matchen te verzamelen om nadien straal te negeren.

Ik zal mijn best doen zo'n gelijkaardige creepy foto te nemen met de poes van vorig weekend die naast mij ligt

Ze geeft aan dat van zichzelf beseft dat ze nog niet genoeg open staat voor nieuwe gevoelens en dat ze dus over alles twijfelt.
Ik geef het wat tijd, we zien wel :) Het zou leuk zijn als er nog dates volgen.
Toeval wil (of het lot mss) dat ik ze gisteren in decathlon tegenkom :')

Terug
Bovenaan