Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ik ging daar gewoon van uitBen ik de enige die zichzelf afvraagt of die twee seks hebben gehad?![]()

Die is het gewoon om huisbezoeken te doen hé...Ik zou het ook wat raar vinden om iemand die ik nog nooit ontmoet heb, bij mij thuis uit te nodigen of te ontvangen.

Ik denk het wel.Ben ik de enige die zichzelf afvraagt of die twee seks hebben gehad?![]()

Ik ging daar gewoon van uit![]()

"Ook met drugs en alcohol zijn de leden van de Pinkstergemeente niet zo streng. “ik heb genoeg vrienden die marihuana gebruiken. De meeste leden keuren hun gedrag af, maar niet hun persoonlijkheid.” Bij de traditionele kerk is dit een heel ander verhaal. Als je drugs of alcohol gebruikt is dit gelijk een zonde, hier is dit niet zo. Net als seks voor het huwelijk."Groot was mijn verbazing dat ze een praktiserend lid was van een pinksterkerk.![]()
Dat verklaart veel, vond het gewoon straf wanneer ze op de 2de date vertelde dat ze op zondag naar Amsterdam ging met de bus om naar de kerk te gaan."Ook met drugs en alcohol zijn de leden van de Pinkstergemeente niet zo streng. “ik heb genoeg vrienden die marihuana gebruiken. De meeste leden keuren hun gedrag af, maar niet hun persoonlijkheid.” Bij de traditionele kerk is dit een heel ander verhaal. Als je drugs of alcohol gebruikt is dit gelijk een zonde, hier is dit niet zo. Net als seks voor het huwelijk."
Ga dit wel effe opschrijven, als ik ooit terminaal ben wil ik me nog bekeren tot iets en dit is een kanshebber.
Je weet maar nooit dat gelovigen toch gelijk hadden...
Ben je mee gegaan?Dat verklaart veel, vond het gewoon straf wanneer ze op de 2de date vertelde dat ze op zondag naar Amsterdam ging met de bus om naar de kerk te gaan.
De pinksterkerk, dat is zo zingen en in tongen spreken tijdens de mis, nah I'm good.Ben je mee gegaan?
Wie weet wat heb je daar gemist...
#nohomo)?Coronalockdowns hebben dat inderdaad versterkt. Ik kreeg amper uitgelegd dat het systeem van een 'knuffelcontact' voor singles niet werkt als meerendeel van uw vriendenkring gesettled is. Die houden hun contactmomenten voor mensen die helpen in de opvang van hun kinderen (ouders/broer of zus). Mijn halve vriendenkring lijkt ook wel zwanger waardoor je niet meer hoort dan eens berichtje op social media. Daarnaast snap ik ook dat het voor mensen met kinderen vandaag niet altijd eenvoudig is om hun huishouden geregeld te krijgen.Misschien niet de juiste topic voor deze post, maar toch.. Wat mij vooral irriteert is hoe quasi al mijn 30+vrienden enkel nog bezig zijn met huisje, tuintje, kindje,... Ik ben ook 30+ maar ga graag toch nog eens wat anders doen. Hopelijk wilt er nog iemand van mijn vriendengroep mee uitgaan in de toekomst. Nog loners die dit gevoel hebben (stuur me gerust pm#nohomo)?
Bij mijn lokale vriendengroep heeft corona ook voor een babyboom gezorgd dus beetje herkenbaar. Anderzijds heb ik nog een hoop (ex-)collega's waar dit veel minder speelt, which is nice.Misschien niet de juiste topic voor deze post, maar toch.. Wat mij vooral irriteert is hoe quasi al mijn 30+vrienden enkel nog bezig zijn met huisje, tuintje, kindje,... Ik ben ook 30+ maar ga graag toch nog eens wat anders doen. Hopelijk wilt er nog iemand van mijn vriendengroep mee uitgaan in de toekomst. Nog loners die dit gevoel hebben (stuur me gerust pm#nohomo)?
Fixed that for youWij kropen ook wel meer op elkaar.

Heb ik ook aan de hand maar hier zijn ze daar al begonnen 10 jaar terug in hun mid 20's.Misschien niet de juiste topic voor deze post, maar toch.. Wat mij vooral irriteert is hoe quasi al mijn 30+vrienden enkel nog bezig zijn met huisje, tuintje, kindje,... Ik ben ook 30+ maar ga graag toch nog eens wat anders doen. Hopelijk wilt er nog iemand van mijn vriendengroep mee uitgaan in de toekomst. Nog loners die dit gevoel hebben (stuur me gerust pm#nohomo)?
Doet me aan een nummer van The Police denken:Heb ik ook aan de hand maar hier zijn ze daar al begonnen 10 jaar terug in hun mid 20's.
Sommige gelukkig nog wel niet aan het ''kindje'' stapje van huisje, tuintje, kindje maar bijna alles spontaan is al lang door het venster verdwenen.
Ik heb dat heel fel dat ik eens gewoon spontaan naar stad x wil om eens te gaan winkelen of rond te zien bv, of in het nachtleven wil duiken zonder dat het is afgesproken een week op voorhand ( wanneer dit terug mogelijk is ) maar ik krijg tegenwoordig zelfs niemand niemeer mee voor een terrasje ofzo te doen.
Op het moment ( maar eigenlijk al de laatste 10 jaar ) mis ik vrienden die gewoon eens spontaan ergens willen inspringen ( uitgaan, road trip, citytrip, eens gewoon weg op het moment dat het je binnen schiet en je bent vrij, etc )
Iedereen lijkt gewoon enorm tevreden te zijn met opstaan, douchen, werken gaan/niets doen, lunch, avondeten, in de zetel zitten, slapen gaan.